Ohwneequote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het vanavond kan kijken, en zo ja dan kan ik pas later in schakelen
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef WillemijnB het volgende:
"Als je niet kunt rollen mag je naar huis"
Vergeet niet tijdens het rollen ook te huilenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef WillemijnB het volgende:
"Als je niet kunt rollen mag je naar huis"
Mama roos houdt zich precies aan de snelheidslimitquote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef IbeBen het volgende:
[..]
De auto kan vast harder rijden dan dat die nu doet
Hier heb je die zooi niet, SYTYCD eigenlijk ook niet. Beter dan die Idols, X-Factor en al dat andere leedvermaak.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Keroppi het volgende:
Leuk! We zijn begonnen. En iedereen kan iets, die auditiekneuzen hebben we nu wel weer gehad.
Waka Wakaquote:
Als kandidaatquote:
Schiet lekker op zo dusquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mama roos houdt zich precies aan de snelheidslimit
contra-gewichten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Wat heeft die voor rino-hoorns door z'n oorlel gejast?
Altijd handig, zo'n wijnkurk bij jequote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Wat heeft die voor rino-hoorns door z'n oorlel gejast?
Ze werden door Stichting Indiaan bedreigd?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Ken je die mop van die Chinees, Indiaan en de neger die een avondje gingen dansen?
Iddquote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Op dit soort momenten wens je als bijrijder ook een gaspedaal!
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef WillemijnB het volgende:
Hey Roos! "Geef me saus!" in de reclame!
Gas erop!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Nog een half uurtje en dan thuis als het goed is!!
Ja. De eerste wordt nooit gekozen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
Is deze gozer met dat blauwe petje de eerste? Ik was net iets te laat terug!
Sinds die Belg nooit naar Nederland is geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef WillemijnB het volgende:
Sinds wanneer is 'vijf voor twaalf' een Belgische uitdrukking/gezegde?
Of de rest van de wereld.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds die Belg nooit naar Nederland is geweest.
Met zulk getoonde kortzichtigheid van hem wilde ik zijn grenzen niet aftasten.quote:
Misschien omdat de basis van de verschillende stijlen wellicht toch modern is... hiphop is heel specifiek natuurlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik dan zo raar he. Van een hiphopper gaan ze er meteen vanuit dat ze geen andere stijlen kunnen. Maar bij zo'n contemporary danser denken ze meteen 'mohhh da's moooooi!' en dan vraagt men zich niet meer af of die ook kunnen hiphoppen.
Een moderne en klassieke training is een heeeeele goede basis. Beter dan alleen hiphop.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien omdat de basis van de verschillende stijlen wellicht toch modern is... hiphop is heel specifiek natuurlijk
Ja jij weet dat natuurlijk het bestequote:Op zondag 4 maart 2012 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een moderne en klassieke training is een heeeeele goede basis. Beter dan alleen hiphop.
Ik vind hem humor.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat ziet die Jaakko er in die tussenstukjes echt vreselijk uit
10 jaar hiphop en pas een half jaar modern. Dan merk je wel f t verschil in en gebrek aan techniek.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja jij weet dat natuurlijk het beste
Toivonen, gaat eens radenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef Keroppi het volgende:
Waar komt Jaakko vandaan, ik kan z'n accent niet helemaal plaatsen
Toivonen, ik meen Rusland ergens.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef Keroppi het volgende:
Z'n naam lijkt fins.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef Keroppi het volgende:
Omdat ik op mijn ESF-icon aan het wachten benquote:Op zondag 4 maart 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
TheVulture, waarom heb je nog steeds je kerst-icon?
Toch fijn dat RTL5 filmt dat Barbie over iemand vertelt dat ie een enorm apparaat in z'n broek heeft zitten. En het vervolgens uitzendt.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Toch fijn dat Barbie over je verteld dat je een enorm apparaat in je broek hebt zitten
Meteen straffen door ze niet door te laten gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:00 schreef Keroppi het volgende:
Pfff, niet weer Birdie. Kan me voorstellen dat in de eerstvolgende Idols/X-factort/etc iedereen ook massaal Birdie gaat zingen
Te dikke tieten. Kan niet als ballerina.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:03 schreef Pheno het volgende:
Van een opleiding geschopt worden omdat je te sexy bent. Oke, je moet jezelf wat voorhouden
Ceekequote:Op zondag 4 maart 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
Ik zit eigenlijk helemaal niet meer op te letten.
Migraine toch?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
Heb 't effe gemist, wat is er met die ijspegelpiercing aan de hand?
Stress. Want blingblingjeweetz.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
Heb 't effe gemist, wat is er met die ijspegelpiercing aan de hand?
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Weten we ook meteen hoe hij aan die koppijn komt.
Taktische keuze.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Hem wel helemaal te gek vinden en hem dan niet willen
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Saus, we mogen weer gaan kokkerellen vanaf morgen!
Evolutie.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:14 schreef Dagonet het volgende:
M&m's puur zijn trouwens ernstig lekker. Waarom moesten we daar zolang op wachten?
waarom moest je dit delenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:14 schreef Dagonet het volgende:
M&m's puur zijn trouwens ernstig lekker. Waarom moesten we daar zolang op wachten?
Ja man, hij heeft wel wat weg van Beaker, die assistent van die professor die altijd het haasje is.quote:
Zodat je weet wat je voor volgende week in huis moet halen.quote:
wat nobel van jequote:Op zondag 4 maart 2012 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zodat je weet wat je voor volgende week in huis moet halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You get in the bowl!quote:
Met Beats van Dr Dre. Of zoiets.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef Dagonet het volgende:
Luisteren die gasten ooit nog wel muziek of is hoofdpijn de enige manier waarop ze kunnen dansn?
Kom maar hoor *geeft Roos85 aai over haar bol*quote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef roos85 het volgende:
Ik geen M&M's, geen chocolade, geen chips... ik voel me zielig![]()
![]()
Ik snap het ergens wel, ik zou het ook tenenkrommend vinden als er hele goede dansers weg moeten omdat de choreografen te druk bezig zijn met 'de tactiek'.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Dan is wel heel nadrukkelijk aan het sturen dit jaar
Deed hij vorig jaar ook wel hoor als hij het er niet mee eens was.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Dan is wel heel nadrukkelijk aan het sturen dit jaar
Dat deed ze al.quote:
Ze hebben nog wat 'on holds'. Voor de rest is het eens gekozen, altijd gekozen. Later kunnenz e gestolen worden.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef roos85 het volgende:
Ze mochten toch nog een teamlid wisselen voor een ander?
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef HalloLobbes het volgende:
Kijk die Aziaat toch eens vals kijken. Zij lijkt net op zo'n mysterieuze geisha die eerst vrolijk doet maar uiteindelijk keihard een mes in je hoofd plant.
Oh dat is waar ook, ik wist niet meer hoe het nu precies zatquote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben nog wat 'on holds'. Voor de rest is het eens gekozen, altijd gekozen. Later kunnenz e gestolen worden.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:33 schreef HalloLobbes het volgende:
Kijk die Aziaat toch eens vals kijken. Zij lijkt net op zo'n mysterieuze geisha die eerst vrolijk doet maar uiteindelijk keihard een mes in je hoofd plant.
Was vorig jaar ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:34 schreef Keroppi het volgende:
Wat? Gaan we het teams kiezen over 2 afleveringen uitspreiden
Altijd handig, wanneer kan ie bij mij de vloer dweilen?quote:Op zondag 11 maart 2012 20:04 schreef roos85 het volgende:
wooow, die kan met zijn hoofd de vloer vegen
Praat echt exact hetzelfde ja.quote:
Denk het ja, ze praat in ieder geval net zo chipmunk als zij.quote:
twitter:mauricewijnen twitterde op zondag 11-03-2012 om 20:15:01Ik mis het drama van Isabel bij The Ultimate Dancebattle maar het talent van Vincent Vianen maakt een hoop goed. #tudb reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 11-03-2012 om 20:20:04@mauricewijnen ik ben blij dat het Isabelle drama even niet de bovetoon voert! reageer retweet
Rinusquote:Op zondag 11 maart 2012 20:22 schreef WillemijnB het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op zondag 11-03-2012 om 20:15:01Ik mis het drama van Isabel bij The Ultimate Dancebattle maar het talent van Vincent Vianen maakt een hoop goed. #tudb reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 11-03-2012 om 20:20:04@mauricewijnen ik ben blij dat het Isabelle drama even niet de bovetoon voert! reageer retweet
Nee ik mis het ook. Op een of andere manier zijn deze audities minder boeiend dan die bij SYTYCD. Misschien ook omdat er minder element van verrassing is ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:44 schreef Pheno het volgende:
Ben ik een zeur als ik zeg dat er is geen enkel wegblaas-moment is.
Ja, ik hoop dat het in de volgende fase weer boeiender wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook totaal niet boeiend, dit. Iets knaagt aan dit programma dat me tegen staat. En dat terwijl ik het vorig jaar wel leuk vond.
Mja, de choreografen zijn erg tam. Ik verwacht nog wat van Jaakko, normaal is hij zo uitgesproken.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook totaal niet boeiend, dit. Iets knaagt aan dit programma dat me tegen staat. En dat terwijl ik het vorig jaar wel leuk vond.
Ik heb er normaal geen problemen bij de audities om ze leuk te vinden.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:46 schreef jcdragon het volgende:
Audities zijn altijd wat minder. Battles zijn leuker.
Als ik drama wil, dan kijk ik wel GTSTquote:
Ik zie het al in de TT. We missen Shakerquote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik drama wil, dan kijk ik wel GTST
Ik vind het allemaal tam, qua dans. Virgil, waaar ben je!
Neuh, die was zo kinderachtig, die mag terug naar de bazinga-ballenbak.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik zie het al in de TT. We missen Shaker
Echt, annoying inderdaad. idem met Liekequote:Op zondag 11 maart 2012 20:56 schreef Dagonet het volgende:
Wie is die Jan Kooijmankloon trouwens? Kan hij niet uit?
Terug weg!quote:
Ze had het net niet gehaald.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Anneke deed toch ook mee met SYTYCD vorig seizoen?
Volgens mij was dat iemand anders, en dit gewoon een van die onzekere stille meisjes uit SYTYCD.quote:
Kooijemans zit hier niet bijquote:Op zondag 11 maart 2012 20:56 schreef Dagonet het volgende:
Wie is die Jan Kooijmankloon trouwens? Kan hij niet uit?
Ik denk dat ze geen tijd had om om te kleden uit haar pyjama.quote:
Zou kunnenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iemand anders, en dit gewoon een van die onzekere stille meisjes uit SYTYCD.
Daarom zegt hij ook kloonquote:
Ik zag het net staan, ik moet ook niet bellen, tv kijken, wordfeuden en chatten tegelijkertijdquote:
Ik kan mijn benen wel in de nek leggen hoor. Even een skiberg af proberen te gaan en ik kan in elk standje terechtkomen dat je voor onmogelijk houdt.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef Cee het volgende:
Het is allemaal zo incrowderig. Zo eigenwereldachtig. Zo van 'Wij, de Dansers en Jullie, de mensen die niet de benen in de nek kunnen leggen". Kan er m'n vinger niet op leggen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan mijn benen wel in de nek leggen hoor. Even een skiberg af proberen te gaan en ik kan in elk standje terechtkomen dat je voor onmogelijk houdt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan mijn benen wel in de nek leggen hoor. Even een skiberg af proberen te gaan en ik kan in elk standje terechtkomen dat je voor onmogelijk houdt.
Zo vaak ben ik nog niet van een skiberg gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
En je kent zeker de hele Kama Sutra uit je hoofd?
Friso, ben jij het?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de dansers moeten zelf beter opvallen bij de groepschoreoquote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Dagonet het volgende:
Nog een tip voor het programma: laat de dansers niet steeds beter worden. Als ik er als choreograaf nu zou zitten zou ik sowieso wachten met kijken tot de laatste 25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |