quote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Weten we ook meteen hoe hij aan die koppijn komt.
Taktische keuze.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Hem wel helemaal te gek vinden en hem dan niet willen
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
Saus, we mogen weer gaan kokkerellen vanaf morgen!
Evolutie.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:14 schreef Dagonet het volgende:
M&m's puur zijn trouwens ernstig lekker. Waarom moesten we daar zolang op wachten?
waarom moest je dit delenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:14 schreef Dagonet het volgende:
M&m's puur zijn trouwens ernstig lekker. Waarom moesten we daar zolang op wachten?
Ja man, hij heeft wel wat weg van Beaker, die assistent van die professor die altijd het haasje is.quote:
Zodat je weet wat je voor volgende week in huis moet halen.quote:
wat nobel van jequote:Op zondag 4 maart 2012 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zodat je weet wat je voor volgende week in huis moet halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You get in the bowl!quote:
Met Beats van Dr Dre. Of zoiets.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:20 schreef Dagonet het volgende:
Luisteren die gasten ooit nog wel muziek of is hoofdpijn de enige manier waarop ze kunnen dansn?
Kom maar hoor *geeft Roos85 aai over haar bol*quote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef roos85 het volgende:
Ik geen M&M's, geen chocolade, geen chips... ik voel me zielig![]()
![]()
Ik snap het ergens wel, ik zou het ook tenenkrommend vinden als er hele goede dansers weg moeten omdat de choreografen te druk bezig zijn met 'de tactiek'.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Dan is wel heel nadrukkelijk aan het sturen dit jaar
Deed hij vorig jaar ook wel hoor als hij het er niet mee eens was.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Dan is wel heel nadrukkelijk aan het sturen dit jaar
Dat deed ze al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |