quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze er goed aan doen om nu een aardige pauze in te lassen voordat er weer over een volgend seizoen nagedacht gaat worden. Laat er maar een aantal seizoenen SYTYCD tussen zitten en daar wat nieuwe choreografen introduceren en dan over een x aantal jaar misschien weer zoiets proberen.
Hopelijk is Lieke dan ook te oud om op TV te komen.
Het nieuwste komt in Amerika pas eind mei op TV.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef Pheno het volgende:
Maar welke SYTYCD USA komt er volgende week? het eerste seizoen want goedkoop voor RTL of het nieuwste?
Dus een oudje. Mwoa, te verwachten van RTL, maar matig.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het nieuwste komt in Amerika pas eind mei op TV.
Ow, chief, je past maar aan wat je wilt... Mag allemaal van mijquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft in het topcheftopic. Welke regels daar gelden weet ik niet, interesseert me ook niet. Het is gewoon nog even netjes het niet te doen. De herhaling is morgen volgens mij? Daarna moet je gewoon internet heel bewust mijden als je het echt pas flink later wil zien en geen spoilers wil lezen.
Aanpassen is zo gedaan en als je denkt: gast, sterf, dan vraag je TAL-mods iBenny of Karina het aan te passen. Ik zit er voor de rest niet mee.
Kusjes en grgr
Pheno
6 of 7quote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef Pheno het volgende:
Maar welke SYTYCD USA komt er volgende week? het eerste seizoen want goedkoop voor RTL of het nieuwste?
topquote:Op maandag 7 mei 2012 00:26 schreef Naamah het volgende:
Ik was erbij vandaagWel leuk om het zo een keer te zien. Volgens mij was het van tevoren al een uitgemaakte zaak dat Vincent zou winnen, als je zag hoe groot zijn aanhang was en allemaal bloedfanatiek. Wel jammer, ik was voor team Thom, maar hoe goed ze het ook hadden gedaan, die hadden nooit gewonnen.
Neuh, maar zo groot is het niet, dus dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |