seizoen 8quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me idd ook al af
Wel leuk, maar heb ze allemaal al gezien.
Dus om daar dan weer thuis voor te blijven en zo... neuh.
Ik wacht eigenlijk op Strictly-nieuws over Pasha. Er gaan zulke rare geruchten rond over wie er wel of niet teruggevraagd worden van de professionals. Wat is nou een herfst zonder Pasha op de buisquote:
Maleficent Malahiiiiiide!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:26 schreef Malahide het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komt er nu ook een nieuw topic waarin allemaal mensen die wij niet kennen gaan kletsen over een serie die wij al lang gezien hebben![]()
. Kunnen we stiekem de uitslag goed voorspellen
.
Ik heb mijn best gedaan om het zo duidelijk mogelijk op te schrijven. Nadat ik hetzelf dertien keer gelezen had in het Engelse persberichtje. Volgens mij snap ik het ook nog nietquote:Op zondag 20 mei 2012 09:20 schreef Cee het volgende:
Ik vind het nog een beetje ingewikkeld, die eliminatie, maar dat kan ook aan de vroege ochtend liggen. M'n hoofd zit niet op standje logica.![]()
En het publiek vragen om te stemmen voor hun favoriete danser is een beetje raar, want het is lastig ze los te zien van hun danspartner. Dan moeten ze dus puur op auditie, 30-seconden-solo's en persoonlijkheid stemmen.
quote:Er komen dit seizoen twee winnaars
Why the F?quote:Geen Top 20 maar een Top 18
quote:Kijkers stemmen vanaf het begin op hun favoriete danser (m/v) en niet op een koppel.
Had geloof ik te maken met American Idol dat een week langer doorliep (?) en ze een week tekort kwamen in het uitzendschema. Zoiets.quote:
Op zich vind ik het niet zo heel gek, maar alleen raar om dat opeens na acht seizoenen te gaan doen. Impliceert wel dat ze dus iedere week een jongen en meisje moeten wegsturen, ook al mag je als kijker op een individu en niet op een koppel stemmen.quote:Why the F?
Komt goed schatje. We gaan lekker kijken en we zien wel. Stel je voor dat het allemaal super en briljant zou zijn, dan hadden we niks om op te kankerenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Nouquote:
Maar dna nog... doe er dan ergens 2 uit ipv 1. Aan het einde 2 winnaars voelt een beetje als "Everybody is a winner". Dan heb je nog niet ècht gewonnen vind ik. Henny Huisman had gelijk hoor: Er kan er maar 1 de winnaar zijn!!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 00:37 schreef Malahide het volgende:
[..]
Had geloof ik te maken met American Idol dat een week langer doorliep (?) en ze een week tekort kwamen in het uitzendschema. Zoiets.
Ben je nu ook wel een beetje van dat "Ik had gewoon een ruk partner en daarom zit ik alwéér in de bottom 3" af.quote:Op zich vind ik het niet zo heel gek, maar alleen raar om dat opeens na acht seizoenen te gaan doen. Impliceert wel dat ze dus iedere week een jongen en meisje moeten wegsturen, ook al mag je als kijker op een individu en niet op een koppel stemmen.
SHAME ON YOU!quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:22 schreef Malahide het volgende:
Ik zit erg in songfestival-mode op het moment, maar vanaf zondag zal ik 100% toegewijd zijn aan SYTYCD.
Please girlfriend, stop the bitching. Ik zit al de hele week tussen gillende (songfestival)nichtenquote:
Doe's niet zo ingewikkeldquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:49 schreef Saeramir het volgende:
Dus is de eerste liveshow nou in een paar uur, of over een dag en een paar uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:03 schreef Malahide het volgende:
Daar ben ik hem nu ook via aan het binnenhengelen. M'n reguliere site had 'm nog niet maar deze had ik volgens mij ooit van jou gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jazekersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 08:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik hem nu ook via aan het binnenhengelen. M'n reguliere site had 'm nog niet maar deze had ik volgens mij ooit van jou gekregen
Echt hè? Meestal krijg ik bulten van dit soort (Amerikaanse) kids, maar zij was echt zeer schattig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama.... dat kindje was echt uber cute, en al echt dansmoves hebben!
Ik wist meteen wat je bedoelde. Moest wel ff zoeken. Forever heet ze, van SYTYCD Australiaquote:Zombie was creepy, maar exorcist was echt zeer apart! Er is maar 1 eerdere rare auditie die me ooit zo heeft anagegrepen en dat was.... shit, hoe heette ze nou? Cherony? geen idee. Ze was geloof ik een soort clown. later deed ze nog een keer een soort slapstick politieman dansje.
It's good. It's very good.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het begonnen?! Omg, morgen maar even kijken!
Ik moest meer grienen omdat mary griende dan om de dans zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Echt hè? Meestal krijg ik bulten van dit soort (Amerikaanse) kids, maar zij was echt zeer schattig.
[..]
Ik wist meteen wat je bedoelde. Moest wel ff zoeken. Forever heet ze, van SYTYCD Australia![]()
Vond Exorcist echter veel heftiger. Heb het clipje net op Facebook met een paar dansliefhebbers gedeeld, die zijn ook allemaal aan het grienen. Ongelooflijk.
Ik was direct aan het blubberen en voelde me echt weer zo'n wijfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |