Had Thom hem in elk optreden als vioolspeler moeten laten dansenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Raoul lacht het beste. Door Thom gewisseld naar Team Vincent. Maar hij kan wel meedelen in de prijzenpot van 50.000 euro. Niet slecht voor een dansende rekwisiet.
YWquote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef loezzzje het volgende:
Thanks voor het openen. Zit op mijn mobiel dus had het toch niet gekund
Aaaw arme Panjo!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
panjo de wasbeer is niet zo blij met de uitslag
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:31 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Had Thom hem in elk optreden als vioolspeler moeten laten dansen
Welk seizoen gaan ze uitzenden?quote:
Ja, en ik kon ook niks meer zeggen dus ik zat al te hopen dat iemand hem zou openenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
YWvond het al lang duren
Een eventuele change voor de TT kun je wel aanvragen bij EriK
geen ideequote:
Mooi 1-2tje danquote:Op zondag 6 mei 2012 22:34 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, en ik kon ook niks meer zeggen dus ik zat al te hopen dat iemand hem zou openen
Oh nee hoor. Ik ben tevredenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mooi 1-2tje danMaar alsnog .. je mag een TT-change aanvragen bij eriK
Want de vincent fans vinden thom geen Kut vent...? Ow ... Hij is een Klotevent natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
Ik haal de spoiler in de TT even weg voor de mensen die de herhaling gaan zien. Zo is het duidelijk dat ze niet in dit topic moeten komen, als de daar zelf niet aan gedacht hebben
Hij is wel ok hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want de vincent fans vinden thom geen Kut vent...? Ow ... Hij is een Klotevent natuurlijk
Vincentquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want de vincent fans vinden thom geen Kut vent...? Ow ... Hij is een Klotevent natuurlijk
En je was toch alleen PR? Niemand die rekening met je hield en zo.... Bij deze is mijn punt over (donker)blauwe mensen die spontaan populair zijn weer bewezen...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
Ik haal de spoiler in de TT even weg voor de mensen die de herhaling gaan zien. Zo is het duidelijk dat ze niet in dit topic moeten komen, als de daar zelf niet aan gedacht hebben
Is ie ook, maar geen terechte winnaar, als het om allround gaat. Imho, maar goed, de sms'ers denken daar anders over, dus ik mag niet zeggen. Ik gooi mijn geld liever meteen weg dan dat ik het naar RTL stuurquote:
Nope, leg eens uit?quote:
Wat bazel je meid? Omdat ik een TT aanpas ben ik populair? Oke, raar schoolplein hebben jullie.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En je was toch alleen PR? Niemand die rekening met je hield en zo.... Bij deze is mijn punt over (donker)blauwe mensen die spontaan populair zijn weer bewezen...
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En je was toch alleen PR? Niemand die rekening met je hield en zo.... Bij deze is mijn punt over (donker)blauwe mensen die spontaan populair zijn weer bewezen...
en geen danser wisselenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:40 schreef HalloLobbes het volgende:
Nou, ik denk dat de choreografen volgend jaar een nieuw taktiek kunnen bedenken. De zwakste schakels gewoon niet de choreo's van een ander dansstijl laten uitvoeren. Ik denk dat Dan de spelregels moet gaan veranderen. Het hele team verplicht laten meedansen in de andere stijl choreo. Anders wordt het wel saai hoor, steeds een choreo met menselijke rekwisieten gebruiken.
quote:
Ik vraag me af of er materiaal is voor een derde deelquote:Op zondag 6 mei 2012 22:40 schreef HalloLobbes het volgende:
Nou, ik denk dat de choreografen volgend jaar een nieuw taktiek kunnen bedenken. De zwakste schakels gewoon niet de choreo's van een ander dansstijl laten uitvoeren. Ik denk dat Dan de spelregels moet gaan veranderen. Het hele team verplicht laten meedansen in de andere stijl choreo. Anders wordt het wel saai hoor, steeds een choreo met menselijke rekwisieten gebruiken.
Virgil is een held.quote:
hopelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 22:41 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Hey, dan weet ik al wie volgend jaar de Hip Hop Choreograaf wordt...onze good ole VIRGIL!!!
Ow, ik wist niet dan de Poll van "uitslagen verklappen" hier ook al was doorgedrongen...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat bazel je meid? Omdat ik een TT aanpas ben ik populair? Oke, raar schoolplein hebben jullie.
Chaggie. maar te onervaren denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:41 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Hey, dan weet ik al wie volgend jaar de Hip Hop Choreograaf wordt...onze good ole VIRGIL!!!
Ik denk ook dat ze er goed aan doen om nu een aardige pauze in te lassen voordat er weer over een volgend seizoen nagedacht gaat worden. Laat er maar een aantal seizoenen SYTYCD tussen zitten en daar wat nieuwe choreografen introduceren en dan over een x aantal jaar misschien weer zoiets proberen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er materiaal is voor een derde deelIk vond dit seizoen dus al minder en ik verwacht niet zo heel veel spraakmakende choreografen meer in dit landje.
Niet iedereen leeft in het topcheftopic. Welke regels daar gelden weet ik niet, interesseert me ook niet. Het is gewoon nog even netjes het niet te doen. De herhaling is morgen volgens mij? Daarna moet je gewoon internet heel bewust mijden als je het echt pas flink later wil zien en geen spoilers wil lezen.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dan de Poll van "uitslagen verklappen" hier ook al was doorgedrongen...
Die heeft zich dan al volgespoten met Botoxquote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopelijk is Lieke dan ook te oud om op TV te komen.
Nou, Dan kan altijd nog wat Amerikaanse vrienden uitnodigen... Ik denk aan Dave Scott, Mia Michaels, Tina Loundon. Absolute topchoreografen die hun sporen al echt hebben verdiend. Ik denk dat lieden als een Alana al in de 1e training de dansvoet van hun choreografen zullen voelen. In hun kont wel te verstaan...quote:Op zondag 6 mei 2012 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er materiaal is voor een derde deelIk vond dit seizoen dus al minder en ik verwacht niet zo heel veel spraakmakende choreografen meer in dit landje.
Dat is ze nu alquote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze er goed aan doen om nu een aardige pauze in te lassen voordat er weer over een volgend seizoen nagedacht gaat worden. Laat er maar een aantal seizoenen SYTYCD tussen zitten en daar wat nieuwe choreografen introduceren en dan over een x aantal jaar misschien weer zoiets proberen.
TUDB USA danquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Nou, Dan kan altijd nog wat Amerikaanse vrienden uitnodigen... Ik denk aan Dave Scott, Mia Michaels, Tina Loundon. Absolute topchoreografen die hun sporen al echt hebben verdiend. Ik denk dat lieden als een Alana al in de 1e training de dansvoet van hun choreografen zullen voelen. In hun kont wel te verstaan...
Lieve Pheno, in het topchef topic mogen ook geen spoilers in de TT, net als bij andere programma's waar een winnaar oid uitkomt..quote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft in het topcheftopic. Welke regels daar gelden weet ik niet, interesseert me ook niet. Het is gewoon nog even netjes het niet te doen. De herhaling is morgen volgens mij? Daarna moet je gewoon internet heel bewust mijden als je het echt pas flink later wil zien en geen spoilers wil lezen.
Aanpassen is zo gedaan en als je denkt: gast, sterf, dan vraag je TAL-mods iBenny of Karina het aan te passen. Ik zit er voor de rest niet mee.
Kusjes en grgr
Pheno
Tenzij er natuurlijk veel knaken tegenover staat. Maar TUDB USA zal wel heel vet zijn. Vooral ook omdat de choreografen daar over het algemeen all rounder zijn dan in Europa. Zal ook wel moeten aangezien de concurrentie daar moordend is. Je moet daar wel een alleskunner zijn. Maar ik denk dat Dan dan niet in de jury kan gaan zitten aangezien daar choregrafen zijn waarbij de CV van Dan totaal zou gaan verbleken.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
TUDB USA danDie komen denk ik niet voor een Nederland hun bed uit.
quote:Op zondag 6 mei 2012 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze er goed aan doen om nu een aardige pauze in te lassen voordat er weer over een volgend seizoen nagedacht gaat worden. Laat er maar een aantal seizoenen SYTYCD tussen zitten en daar wat nieuwe choreografen introduceren en dan over een x aantal jaar misschien weer zoiets proberen.
Het nieuwste komt in Amerika pas eind mei op TV.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef Pheno het volgende:
Maar welke SYTYCD USA komt er volgende week? het eerste seizoen want goedkoop voor RTL of het nieuwste?
Dus een oudje. Mwoa, te verwachten van RTL, maar matig.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het nieuwste komt in Amerika pas eind mei op TV.
Ow, chief, je past maar aan wat je wilt... Mag allemaal van mijquote:Op zondag 6 mei 2012 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet iedereen leeft in het topcheftopic. Welke regels daar gelden weet ik niet, interesseert me ook niet. Het is gewoon nog even netjes het niet te doen. De herhaling is morgen volgens mij? Daarna moet je gewoon internet heel bewust mijden als je het echt pas flink later wil zien en geen spoilers wil lezen.
Aanpassen is zo gedaan en als je denkt: gast, sterf, dan vraag je TAL-mods iBenny of Karina het aan te passen. Ik zit er voor de rest niet mee.
Kusjes en grgr
Pheno
6 of 7quote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef Pheno het volgende:
Maar welke SYTYCD USA komt er volgende week? het eerste seizoen want goedkoop voor RTL of het nieuwste?
topquote:Op maandag 7 mei 2012 00:26 schreef Naamah het volgende:
Ik was erbij vandaagWel leuk om het zo een keer te zien. Volgens mij was het van tevoren al een uitgemaakte zaak dat Vincent zou winnen, als je zag hoe groot zijn aanhang was en allemaal bloedfanatiek. Wel jammer, ik was voor team Thom, maar hoe goed ze het ook hadden gedaan, die hadden nooit gewonnen.
Neuh, maar zo groot is het niet, dus dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |