Ze had het net niet gehaald.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Anneke deed toch ook mee met SYTYCD vorig seizoen?
Volgens mij was dat iemand anders, en dit gewoon een van die onzekere stille meisjes uit SYTYCD.quote:
Kooijemans zit hier niet bijquote:Op zondag 11 maart 2012 20:56 schreef Dagonet het volgende:
Wie is die Jan Kooijmankloon trouwens? Kan hij niet uit?
Ik denk dat ze geen tijd had om om te kleden uit haar pyjama.quote:
Zou kunnenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij was dat iemand anders, en dit gewoon een van die onzekere stille meisjes uit SYTYCD.
Daarom zegt hij ook kloonquote:
Ik zag het net staan, ik moet ook niet bellen, tv kijken, wordfeuden en chatten tegelijkertijdquote:
Ik kan mijn benen wel in de nek leggen hoor. Even een skiberg af proberen te gaan en ik kan in elk standje terechtkomen dat je voor onmogelijk houdt.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:04 schreef Cee het volgende:
Het is allemaal zo incrowderig. Zo eigenwereldachtig. Zo van 'Wij, de Dansers en Jullie, de mensen die niet de benen in de nek kunnen leggen". Kan er m'n vinger niet op leggen.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan mijn benen wel in de nek leggen hoor. Even een skiberg af proberen te gaan en ik kan in elk standje terechtkomen dat je voor onmogelijk houdt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan mijn benen wel in de nek leggen hoor. Even een skiberg af proberen te gaan en ik kan in elk standje terechtkomen dat je voor onmogelijk houdt.
Zo vaak ben ik nog niet van een skiberg gegaan.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
En je kent zeker de hele Kama Sutra uit je hoofd?
Friso, ben jij het?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de dansers moeten zelf beter opvallen bij de groepschoreoquote:Op zondag 11 maart 2012 21:08 schreef Dagonet het volgende:
Nog een tip voor het programma: laat de dansers niet steeds beter worden. Als ik er als choreograaf nu zou zitten zou ik sowieso wachten met kijken tot de laatste 25.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |