Nee ik mis het ook. Op een of andere manier zijn deze audities minder boeiend dan die bij SYTYCD. Misschien ook omdat er minder element van verrassing is ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:44 schreef Pheno het volgende:
Ben ik een zeur als ik zeg dat er is geen enkel wegblaas-moment is.
Ja, ik hoop dat het in de volgende fase weer boeiender wordt.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook totaal niet boeiend, dit. Iets knaagt aan dit programma dat me tegen staat. En dat terwijl ik het vorig jaar wel leuk vond.
Mja, de choreografen zijn erg tam. Ik verwacht nog wat van Jaakko, normaal is hij zo uitgesproken.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
Ik vind het ook totaal niet boeiend, dit. Iets knaagt aan dit programma dat me tegen staat. En dat terwijl ik het vorig jaar wel leuk vond.
Ik heb er normaal geen problemen bij de audities om ze leuk te vinden.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:46 schreef jcdragon het volgende:
Audities zijn altijd wat minder. Battles zijn leuker.
Als ik drama wil, dan kijk ik wel GTSTquote:
Ik zie het al in de TT. We missen Shakerquote:Op zondag 11 maart 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik drama wil, dan kijk ik wel GTST
Ik vind het allemaal tam, qua dans. Virgil, waaar ben je!
Neuh, die was zo kinderachtig, die mag terug naar de bazinga-ballenbak.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik zie het al in de TT. We missen Shaker
Echt, annoying inderdaad. idem met Liekequote:Op zondag 11 maart 2012 20:56 schreef Dagonet het volgende:
Wie is die Jan Kooijmankloon trouwens? Kan hij niet uit?
Terug weg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |