Ohwneequote:Op zondag 4 maart 2012 15:38 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het vanavond kan kijken, en zo ja dan kan ik pas later in schakelen
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef WillemijnB het volgende:
"Als je niet kunt rollen mag je naar huis"
Vergeet niet tijdens het rollen ook te huilenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:04 schreef WillemijnB het volgende:
"Als je niet kunt rollen mag je naar huis"
Mama roos houdt zich precies aan de snelheidslimitquote:Op zondag 4 maart 2012 20:03 schreef IbeBen het volgende:
[..]
De auto kan vast harder rijden dan dat die nu doet
Hier heb je die zooi niet, SYTYCD eigenlijk ook niet. Beter dan die Idols, X-Factor en al dat andere leedvermaak.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:06 schreef Keroppi het volgende:
Leuk! We zijn begonnen. En iedereen kan iets, die auditiekneuzen hebben we nu wel weer gehad.
Waka Wakaquote:
Als kandidaatquote:
Schiet lekker op zo dusquote:Op zondag 4 maart 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mama roos houdt zich precies aan de snelheidslimit
contra-gewichten.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Wat heeft die voor rino-hoorns door z'n oorlel gejast?
Altijd handig, zo'n wijnkurk bij jequote:Op zondag 4 maart 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Wat heeft die voor rino-hoorns door z'n oorlel gejast?
Ze werden door Stichting Indiaan bedreigd?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Ken je die mop van die Chinees, Indiaan en de neger die een avondje gingen dansen?
Iddquote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Op dit soort momenten wens je als bijrijder ook een gaspedaal!
quote:Op zondag 4 maart 2012 20:16 schreef WillemijnB het volgende:
Hey Roos! "Geef me saus!" in de reclame!
Gas erop!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Nog een half uurtje en dan thuis als het goed is!!
Ja. De eerste wordt nooit gekozen.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
Is deze gozer met dat blauwe petje de eerste? Ik was net iets te laat terug!
Sinds die Belg nooit naar Nederland is geweest.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:27 schreef WillemijnB het volgende:
Sinds wanneer is 'vijf voor twaalf' een Belgische uitdrukking/gezegde?
Of de rest van de wereld.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds die Belg nooit naar Nederland is geweest.
Met zulk getoonde kortzichtigheid van hem wilde ik zijn grenzen niet aftasten.quote:
Misschien omdat de basis van de verschillende stijlen wellicht toch modern is... hiphop is heel specifiek natuurlijkquote:Op zondag 4 maart 2012 20:32 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik dan zo raar he. Van een hiphopper gaan ze er meteen vanuit dat ze geen andere stijlen kunnen. Maar bij zo'n contemporary danser denken ze meteen 'mohhh da's moooooi!' en dan vraagt men zich niet meer af of die ook kunnen hiphoppen.
Een moderne en klassieke training is een heeeeele goede basis. Beter dan alleen hiphop.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien omdat de basis van de verschillende stijlen wellicht toch modern is... hiphop is heel specifiek natuurlijk
Ja jij weet dat natuurlijk het bestequote:Op zondag 4 maart 2012 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een moderne en klassieke training is een heeeeele goede basis. Beter dan alleen hiphop.
Ik vind hem humor.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat ziet die Jaakko er in die tussenstukjes echt vreselijk uit
10 jaar hiphop en pas een half jaar modern. Dan merk je wel f t verschil in en gebrek aan techniek.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja jij weet dat natuurlijk het beste
Toivonen, gaat eens radenquote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef Keroppi het volgende:
Waar komt Jaakko vandaan, ik kan z'n accent niet helemaal plaatsen
Toivonen, ik meen Rusland ergens.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef Keroppi het volgende:
Z'n naam lijkt fins.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:37 schreef Keroppi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |