SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
gewoon terug gaan naar de winkel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef VDekkel het volgende:
Ik heb sinds een kleine twee weken mijn S2 en zit met een klein 'dilemma'! Al vanaf het begin zie ik een lichte steep linksboven het scherm. Het lijkt op een soort lichte 'veeg' die onder het glas zit. Hij is alleen te zien op een effen achtergrond en dan met name bij de kleur grijs; zowel licht (zoals die van de Market) als donker. Zo zie je hem best duidelijk op het donkergrijze scherm bij 'Berichten', vooral van dichtbij.
Aan de ene kant zie je hem 9 van de 10 keer gewoon echt niet en belemmert hij het gebruik op geen enkele manier. Aan de andere kant; ik betaal er wel gewoon voor (telefonische abonnement bij T-Mobile) en dan mag je toch op z'n minst een product zonder mankementen verwachten; hoe klein die ook zijn. Daarnaast vind ik het gewoon niet mooi staan!
Wat zouden jullie in deze situatie doen?
Zekerweten teruggaan. Kan een defect zijn wat zich verder uitbreidt en als je nu gaat heb je minder kans dat ze zeggen : " gebruiksschade" en dat je het zelf moet betalen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef VDekkel het volgende:
Ik heb sinds een kleine twee weken mijn S2 en zit met een klein 'dilemma'! Al vanaf het begin zie ik een lichte steep linksboven het scherm. Het lijkt op een soort lichte 'veeg' die onder het glas zit. Hij is alleen te zien op een effen achtergrond en dan met name bij de kleur grijs; zowel licht (zoals die van de Market) als donker. Zo zie je hem best duidelijk op het donkergrijze scherm bij 'Berichten', vooral van dichtbij.
Aan de ene kant zie je hem 9 van de 10 keer gewoon echt niet en belemmert hij het gebruik op geen enkele manier. Aan de andere kant; ik betaal er wel gewoon voor (telefonische abonnement bij T-Mobile) en dan mag je toch op z'n minst een product zonder mankementen verwachten; hoe klein die ook zijn. Daarnaast vind ik het gewoon niet mooi staan!
Wat zouden jullie in deze situatie doen?
ja daar zat ik al aan te denken, maar daar hangt zeker in het begin een behoorlijk prijskaartje aanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Even wachten en voor de S3 gaan
Gewoon op de markt naar zo´n hoesjes Turk gaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja daar zat ik al aan te denken, maar daar hangt zeker in het begin een behoorlijk prijskaartje aan
Ik ben vandaag naar de hi winkel geweest en morgen kan ik de s2 ophalenheeft iemand nog een tip voor een hoes om het toestel ?
Goeie service!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:50 schreef VDekkel het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Heb vanavond toch maar even gebeld met T-Mobile! Nadat ik de situatie van de 'veeg' in het scherm had uitgelegd, werd ik doorverbonden naar een vriendelijke mevrouw die mij direct aanbood een eerdaags een koerier te sturen met een gloednieuw toestel, en ik kon mijn huidige S2 inleveren! Zo makkelijk kan het gaan! Riekt naar een productiefoutje, maar heb hier verder op het internet niets over gelezen! Maar goed, over een paar dagen, heb ik mijn nieuwe telefoon! :-)
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja daar zat ik al aan te denken, maar daar hangt zeker in het begin een behoorlijk prijskaartje aan
Ik ben vandaag naar de hi winkel geweest en morgen kan ik de s2 ophalenheeft iemand nog een tip voor een hoes om het toestel ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Sinds ik mijn telefoon terug heb met een nieuw scherm er in, ben ik ook maar een hoesje gaan gebruiken.
Ik heb de Valenta Pocket Adventure Black 17 gekocht bij de MediaMarkt voor ¤ 17,99:
[ afbeelding ]
Bij Case-in.nl is ie ¤ 14,99 met gratis bezorging.
goede,keuze. Ik heb een el cheapo hoesje van ,10 euro. Als er maar iets om zitquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Geupdate naar 2.3.6 zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:43 schreef Wooninck het volgende:
Mijn S2 reboot telkens uit zichzelf op willekeurige momenten.. iemand anders toevallig ook last van?
Yes, hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geupdate naar 2.3.6 zeker?
Hmm oké, wachten op ICS dan maar. Bedankt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef netolk het volgende:
is een bug in 2.3.6, 2.3.5 heeft er soms ook last van maar 2.3.6 veel meer
Als je er van af wilt moet je eigenlijk gewoon terug naar 2.3.4
Ik had idd eerst ook info moeten opzoeken voor updaten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef netolk het volgende:
is een bug in 2.3.6, 2.3.5 heeft er soms ook last van maar 2.3.6 veel meer
Als je er van af wilt moet je eigenlijk gewoon terug naar 2.3.4
Bij mij de wifi dus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Meh, 2 mogelijke oplossingen voor het "random reboot" probleem.
- WiFi uit zetten, als je het niet gebruikt (en ook als hij in je zak zit)
- Je microSD kaartje eruit halen / en of een keer formatteren.
Bij mij werkte het laatste. (let wel op, al je apps verplaatsen van SD --> TELFOON)
Oh bij mij de microsdquote:
Lijkt me niet echt handig, werken op telefoon.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh bij mij de microsdlekker handig zo
Nja, alle 2 even proberen, dan weet je het vanzelf.
Ik gebruik thuis wifi nogal, omdat ik redelijk veel (vpn) werk doe via mijn s2. dus data gaat hard dan!
Bij ICS heb ik geen last van de bugquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had idd eerst ook info moeten opzoeken voor updaten.Nu maar wachten op ICS.
Moah, voroal mail en af en toe beetje desktop-klikken-op-afstandquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig, werken op telefoon.
Je hoeft de telefoons nieteens zelf te betalenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Moah, voroal mail en af en toe beetje desktop-klikken-op-afstandmaar dat sleept toch wat mbtjes binnen. Ach, het gaat, en zodra de S3(probleemloos) op de markt is, gaan we de werkgever weer "lief doch dringend" aankijken
Deze wel zelf gekocht, volgende is op rekening van de baas.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft de telefoons nieteens zelf te betalen? Luxe...
Ik weet we dat ik veel slechter bereik heb als met mijn Desire HDquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef 314 het volgende:
zijn er hier ook mensen die last hebben van het wegvallen van 3g/H/H+ verbinding? ik heb mijn S2 net twee weekjes, en ben nu voor een korte vakantie in Spanje, had nog veel euro's op mijn oude T-Mobile Flex abo staan dus dacht het hier wat rapper op te maken door gewoon normaal mijn mail en facebook etc te checken.. echter na een paar dagen wil ie niet meer verbinden![]()
reset loste het eventjes op, maar nu is het weer terug.. uitzetten, batterij eruit, erin, aanzetten: 3g/H+ allemaal ok, maar na een kwartiertje was het weer pleite
nu weet ik echter niet hoe ie in NL presteerde op 3g van T-Mobile omdat ik het pas net had en thuis aan wifi hing. ligt het dus aan het roamen of is het een bekend probleem met de connectiviteit op alle S2 toestellen?
beetje googlen leert me dat er meer mensen dit probleem hadden (resultaten vanuit eerste helft 2011) die meestal na software updates weer in orde waren.. ik heb nu Android 2.3.5 Gingerbread.bokj2 ; volgens de update optie op de telefoon is er geen nieuwere beschikbaar
het bereik is prima, signaalsterkte ook, alleen de 3g verbinding switcht tussen 3g, H, H+ ... en komt nooit echt terugquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik weet we dat ik veel slechter bereik heb als met mijn Desire HD
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:09 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Bij ICS heb ik geen last van de bug
heb je niet én je GMail app én je Mail app ingesteld?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:39 schreef fotostarter het volgende:
Heb ik me net aangemeld bij Social Hub, krijg ik steeds mijn mail dubbel in mijn taakbalk zeg maar.
Facebook en Twitter krijg ik wel weg, maar mail niet.
Waar zet je dit ergens uit?
http://yfrog.com/esof6epquote:
zou ik moeten kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je niet én je GMail app én je Mail app ingesteld?
Inderdaad maar nu niet meer. Weet niet wat ik gedaan heb hahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:23 schreef Catch22- het volgende:
heb je twee verschillende icoontjes bij je notificaties?
Ben bang dat het nog wel tot april of mei duurt voordat ie in de winkels ligt. Weet jij of er al iets bekend is over de presentatie? Het laatste wat ik hoorde is dat ze een apart evenement wilden houden na het Mobile World Congres.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ben bang dat het nog wel tot april of mei duurt voordat ie in de winkels ligt. Weet jij of er al iets bekend is over de presentatie? Het laatste wat ik hoorde is dat ze een apart evenement wilden houden na het Mobile World Congres.
Die zijn er toch al?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef -Techno- het volgende:
Zo jammer dat Samsung zijn eigen schil weer bovenop Android 4.0 gooit. ICS met touch wizz![]()
Hopelijk komen er gauw goede custom roms met ICS.
Ok thanksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:13 schreef Catch22- het volgende:
4.0 is de volgende update.
2.2 was Froyo
2.3 is Gingerbread
4.0 is Ice Cream Sandwich
daartussen had je nog Honeycomb (3.0/3.2) maar die was uitsluitend voor tablets.
Fok! App?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Co_OL het volgende:
Trouwens zijn er voor ICS best aardig wat apps die niet verkijgbaar zijn bv FOK etc
Ik zal vanavond weer eens kijken. Eerst had ik alleen maar gare roms gevonden waar er van alles niet werkte bv camera.... Maar goed wat is volgens jouw een goede ics rom (zonder touchwiz)?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die zijn er toch al?
Zie er genoeg voorbij komen op XDA
wtf, is touchwiz?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik zal vanavond weer eens kijken. Eerst had ik alleen maar gare roms gevonden waar er van alles niet werkte bv camera.... Maar goed wat is volgens jouw een goede ics rom (zonder touchwiz)?
Die achtergrond is zo afschuwelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef -Techno- het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/TouchWiz
[ afbeelding ]
Ja, iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die achtergrond is zo afschuwelijk.
Telefoon en alles is hartstikke tof, en stoppen ze er zo'n wallpaper in.
Die kan je toch veranderen dus wat maakt 't uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die achtergrond is zo afschuwelijk.
Telefoon en alles is hartstikke tof, en stoppen ze er zo'n wallpaper in.
Weet ik, maar hij blijft wel lelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kan je toch veranderen dus wat maakt 't uit.
Klopt, daar hadden ze zeker wel een beter plaatje voor mogen kiezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij blijft wel lelijk
Ja, dat heb ik dus wel. Kan ik die mail app ook verwijderen, of onklaar maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je niet én je GMail app én je Mail app ingesteld?
12 maart dacht ik ergens gezien te hebben. Weet niet meer waarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:31 schreef Stokstaart het volgende:
is er nou al een release date voor de S3 bekend?
Join the club.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef Refurb het volgende:
Mijn Galaxy start heel vaak uit het niets zomaar opnieuw op
Bijna 1 maartquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef Refurb het volgende:
Mijn Galaxy start heel vaak uit het niets zomaar opnieuw op
Maar wat is dan het verschil met die andere met dezelfde info? Ik snap zulke dingen nooit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dan moet je deze (1 na laaste)installeren via odin![]()
werkt goed!
Dit is dacht ik officieel beta van samsung en krijgt ook geen valse countershit etc...quote:Op zondag 19 februari 2012 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil met die andere met dezelfde info? Ik snap zulke dingen nooit.
hier stond hij net gewoon uit. Even in de smiezen houdenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:09 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij is dat spontaan rebooten weer over..
Starte die dan ook niet uit zichzelf opnieuw op?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hier stond hij net gewoon uit. Even in de smiezen houden
Nee. Dat deed die de andere 2 x wel. Batterij was nog 80% volquote:Op zondag 19 februari 2012 19:34 schreef netolk het volgende:
[..]
Starte die dan ook niet uit zichzelf opnieuw op?
Heb gisteren weer een nieuwe versie van ICS geinstalleerd. Daarna geroot en via een apk de driekhoek verwijderd en de teller op 0 gezet.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dit is dacht ik officieel beta van samsung en krijgt ook geen valse countershit etc...
Ik ook niet. Ze zeggen dat het aan de versie ligt 2.3.6, of de SDkaart.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb nog nooit een herstart ofzo gehad. Zit dan ook geen extra sd kaart in.
Ik typte " Screen capture " in de market, en kreeg " Screen capture - no root 2.2" weet alleen niet of hij kan bijsnijdenquote:Op maandag 20 februari 2012 08:42 schreef sanger het volgende:
Weet iemand nog een goede app voor printscreens? Liefst dat je het bereik zelf kunt bepalen (snijden als het ware). En voor een niet gereboote versie
Dan kan je net zo goed de power knop en home knop gebruiken om een screenshot te makenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik typte " Screen capture " in de market, en kreeg " Screen capture - no root 2.2" weet alleen niet of hij kan bijsnijdenkan eventueel wel met je picture-editor (of een externe)
Tevens, gratis app.
True. Maar hij vroeg om een appquote:Op maandag 20 februari 2012 09:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed de power knop en home knop gebruiken om een screenshot te maken
Heb ook heel erg getwijfeld tussen dit toestel en een Nokia 1616. Achtergrond van de S2 stond me ook niet aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij blijft wel lelijk
Hoe dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed de power knop en home knop gebruiken om een screenshot te maken
Hey, super!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Homeknop ingedrukt houden en na een halve seconde op je power knop. Probeer het maar eens!
Werkt wel alleen bij ICS roms.... Wel handig om er even bij te zetten.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:37 schreef _Flea_ het volgende:
Even ter info:
Hoe verwijder ik de gele driehoek en zet ik de teller op 0
Heeft bij mij goed gewerkt!
Gewoon die nieuwe gelekte build van ICS installeren. Draait als een zonnetje!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]succes.
Is het al 1 maart trouwens?![]()
meh, duurt zo laahaaanggg
En het veranderd dus gewoon het schermpje, dan dat het het gele driehoekje weghaalt.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Werkt wel alleen bij ICS roms.... Wel handig om er even bij te zetten.
Boh, allemaal geen tijd voorquote:Op maandag 20 februari 2012 10:42 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Gewoon die nieuwe gelekte build van ICS installeren. Draait als een zonnetje!
Het zet ook je customROM teller op 0.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En het veranderd dus gewoon het schermpje, dan dat het het gele driehoekje weghaalt.
Via kies duurt installeren veel langerquote:Op maandag 20 februari 2012 11:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Boh, allemaal geen tijd voorliever gewoon direct vanaf kies, stuks sneller en kan ik ondertussen andere dingen doen
daarvoor kan ik nog wel een weekje of iets wachten.
thanksquote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
http://www.samsunggalaxys(...)e-voor-de-galaxy-s2/
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
http://www.samsunggalaxys(...)e-voor-de-galaxy-s2/
Vanaf 1 maart.quote:De uitrol zal verschillen per land en provider, dus we verwachten niet dat iedereen op 1 maart al ICS kan draaien op zijn of haar toestel.
Deze datum is nog niet door Samsung zelf bevestigd, maar is gelekt via het Twitter account van tech expert Eldar Murtazin, die al vaker juiste voorspelling heeft gegeven.
Zweden was altijd al vroeg (heb tot nu toe de updates hier minstens 1 week eerder gehad dan jullie) dus hopen op 1 maart directquote:
quote dan nietquote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef p0wmia het volgende:
[..]
hoezo hoezo? Omdat dat boeiend is uiteraard..
Je kunt hem gratis downloaden, want het is gewoon een software update voor je telefoon.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:32 schreef gogosweden het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)alaxy-s2-gebruikers/
zitten hier nog addertjes onder het gras of kan ik hem gewoon downloaden en is hij voor altijd gratis?
het is een spel waar ik naar link nu?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kunt hem gratis downloaden, want het is gewoon een software update voor je telefoon.
Dit gaat over een game.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kunt hem gratis downloaden, want het is gewoon een software update voor je telefoon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het is een spel waar ik naar link nu?
lees die link anders even
Als het degene is die ik heb gedownload, niet doen. Kan je gewoon spelen en alles, maar om de zoveel tijd, als je gestopt bent met de game, gaat je telefoon trillen en krijg je een melding in je slide-down screen (vanboven) met HEY! COME BACK TO COMBATquote:Op maandag 20 februari 2012 19:32 schreef gogosweden het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)alaxy-s2-gebruikers/
zitten hier nog addertjes onder het gras of kan ik hem gewoon downloaden en is hij voor altijd gratis?
Ik heb met kerst die GT Free+ gedownload, gelukkig zegt die alleen bij opstarten dat de auto's op me wachten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Als het degene is die ik heb gedownload, niet doen. Kan je gewoon spelen en alles, maar om de zoveel tijd, als je gestopt bent met de game, gaat je telefoon trillen en krijg je een melding in je slide-down screen (vanboven) met HEY! COME BACK TO COMBATdat soort shit
en ook zo'n melding waar normaal een whatsapp of smsje staat. Te lame.
Tevens www.androidgaming.nl is een redelijk goede nederlandse site met android games
oh daar kan ik wel mee levenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Als het degene is die ik heb gedownload, niet doen. Kan je gewoon spelen en alles, maar om de zoveel tijd, als je gestopt bent met de game, gaat je telefoon trillen en krijg je een melding in je slide-down screen (vanboven) met HEY! COME BACK TO COMBATdat soort shit
en ook zo'n melding waar normaal een whatsapp of smsje staat. Te lame.
Tevens www.androidgaming.nl is een redelijk goede nederlandse site met android games
NPquote:Op maandag 20 februari 2012 20:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh daar kan ik wel mee leven
zolang het maar helemaal gratis is vind ik het wel best(dat ik niet straks een enorme rekening krijg van mijn operator
)
thanks voor de link btw
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Meh, 2 mogelijke oplossingen voor het "random reboot" probleem.
- WiFi uit zetten, als je het niet gebruikt (en ook als hij in je zak zit)
- Je microSD kaartje eruit halen / en of een keer formatteren.
Bij mij werkte het laatste. (let wel op, al je apps verplaatsen van SD --> TELFOON)
Waarom alleen SD vet? Bij mij werkte juist wifi uitzetten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:43 schreef Dlocks het volgende:
Aangezien een aantal mensen last hebben van reboots en geen zin hebben om een paar reacties terug te lezen nog maar een keertje onderstaande reactie
[..]
Ja het is wel stom dat ze dat erin hebben gelaten, dus maar gewoon braaf wachten op ICS.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:53 schreef themole het volgende:
Bij mij werkt wifi uitzetten ook, echter vind ik dit geen oplossing. Samsung moet er gewoon voor zorgen dat het probleem wordt opgelost, doen ze helaas niet.
Ik heb wifi niet echt heel erg hard nodig, maar dat is natuurlijk maar een kleine pleister op de wond, het moet gewoon werken.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef themole het volgende:
Overigens krijg ik met elke reboot meer zin om er custom firmware op te gooien.
Rustig rustigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:04 schreef fotostarter het volgende:
Helpt niks. Stond nu helemaal uit. Vanmiddag na de winkel. Ruilen ze hem maar om. Tyfusding
Nee dat snap ik uiteraard! Ik wilde alleen je de tips geven, zodat de afhandeling bij her servicepunt sneller gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:52 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb geen sd erin.
Euro staat uit
Batterij al eens verwijderd
Fabriekswet instellingen nog niet.
En ja,hier kan ik kwaad om worden. Koop geen telefoon om maar steeds af te wachten tot die uitvalttoch bedankt voor je post
Bij mij heet die "accuweather.com" kon hem zo snel niet vinden in de market (stond standaard op het toestel).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:08 schreef 314 het volgende:
mijne is via T-Mobile, maar hoe heet die location/weather widget bovenin? kan zijn dat die is vervangen of verwijderd door TM omdat het van Samsung zelf is?
[ afbeelding ]
hahahaha je wilt niet weten wat voor onzin ik typ af en toe.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee dat snap ik uiteraard! Ik wilde alleen je de tips geven, zodat de afhandeling bij her servicepunt sneller gaat(en voor eventueel mee-lezers waar het wel bij werkt!)
(leuke autocorrectie wifi--> euro fabrieksinstellingen --> fabriekswet![]()
)
Ik dacht dat het iets grappigs zou zijn dus wat is het nut hiervan?quote:
3 wekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef fotostarter het volgende:
Ik moet hem nog krijgen, hoe lang heb jij erop gewacht ?
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets grappigs zou zijn dus wat is het nut hiervan?
[..]
3 weken
geef jij ze ook voor niks weg?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraad
Geef jij ze ook gratis weg dan? Doe mij er maar een paar van 32GB. En ze geven veel langer aan dus 3 weken is nog snel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraad
Wat voor ellende dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
Hmfff vanmorgen veel ellende gehad met de telefoon. En na mijn laatste post niets meer gebeurd. Het gebeurd ook op random tijdstippen volgens mij of zo. Hopen dat het zo blijft
10 dagen ofzo, had dat formulier opgestuurd en kreeg mailtje dat ze het ontvangen hadden op 13 februari, vandaag lag ie in de brievenbus, toch mooi gratis 16GBquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef fotostarter het volgende:
Ik moet hem nog krijgen, hoe lang heb jij erop gewacht ?
Die kun je bij de Ikea halen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
is die SD kaart meuk ook met een IMEI geldig van een Zweeds toestel?
Ik had ook op de 13e mail gehad, maar daar ging enige tijd overheen dus die tijd had ik erbij geteld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef 314 het volgende:
[..]
10 dagen ofzo, had dat formulier opgestuurd en kreeg mailtje dat ze het ontvangen hadden op 13 februari, vandaag lag ie in de brievenbus, toch mooi gratis 16GB
Ahh, nouja is bijna 1 maartquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
reboot 3 keer, uitgevallen.....
gogosweden je hebt je toestel denk toch te lang...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
is die SD kaart meuk ook met een IMEI geldig van een Zweeds toestel?
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef netolk het volgende:
[..]
[..]
gogosweden je hebt je toestel denk toch te lang...
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?
ohquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturen
Kijk, het gaat al beter! Haha.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
Hmfff vanmorgen veel ellende gehad met de telefoon. En na mijn laatste post niets meer gebeurd. Het gebeurd ook op random tijdstippen volgens mij of zo. Hopen dat het zo blijft
Ow gratizzz, nee bij mij zijn ze tussen de 14,99 en 19,99 lolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geef jij ze ook gratis weg dan? Doe mij er maar een paar van 32GB. En ze geven veel langer aan dus 3 weken is nog snel.
Mijn Zweeds is niet echt heel erg goed (quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ohen dat moet dus ook een nederlandse bon zijn enzo?
jammer dat ze in Zweden niet zo'n actie hadden eigenlijk
tot maart. Je krijgt een formulier van samsung welke je samen met je bon moet opsturen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturen
kijken hoe het vandaag gaat. Nog steeds niks gehadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, het gaat al beter! Haha.
Gaat je niet lukken. Je moet je IMEI invullen en daar kom je al niet verder.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?
jammerquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:53 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Je moet je IMEI invullen en daar kom je al niet verder.
Heb het hier gehad met een UK toestel (dat overigens gewoon in NL door Vodafone werd geleverd), en liep daar al snel op vast. Wordt gewoon geweigerd.
Wat is de link van die actie...?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:09 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb mijne gewonnen (begin september) bij 538 en dus door Samsung zelf opgestuurd maar kon wel alles invullen
Alleen een aankoopbewijs word erg lastig
Een formulier? Dat vul je gewoon online in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 05:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
tot maart. Je krijgt een formulier van samsung welke je samen met je bon moet opsturen.
Er staat bij dat het geldt voor aankopen vanaf 14 november.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is de link van die actie...?
Alles opgestuurd en ik zie het wel. De mijne is van 09-09-2011
ja. die maakt een pdf aan welke je op moet sturen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een formulier? Dat vul je gewoon online in.
Wacht ff tot 1 maart. Dan heb je ICS officieel. De beta versie is erg goed tot nu toe. Ik heb geen behoefte aan een andere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:00 schreef Thomas B. het volgende:
Toch maar SGS2 gekocht. Nu opzoek naar een mooie ICS rom... iemand suggesties? Ik had er een van TeamICS ofzo draaien op mijn SGS1 maar die kan ik niet vinden voor de de SGS2.
Ja die installeer ik dan volgende week wel weer. Heb nu zin om er even mee te rommelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:10 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Wacht ff tot 1 maart. Dan heb je ICS officieel. De beta versie is erg goed tot nu toe. Ik heb geen behoefte aan een andere.
http://www.sammobile.com/(...)GT-I9100&r=1#regionaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja die installeer ik dan volgende week wel weer. Heb nu zin om er even mee te rommelen.
Deze ziet er wel goed uit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1460702
Geen problemen met het installeren van apps direct op je sd-card? Ik welquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
http://www.sammobile.com/(...)GT-I9100&r=1#regiona
de een na onderste (I9100XXLPH) die draait bij mij primaen lekker makkelijk via odin te installeren!
ehhh geen idee waar me apps op geinstalleered worden lolquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Geen problemen met het installeren van apps direct op je sd-card? Ik wel.
Oh bedoel je het zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ja. die maakt een pdf aan welke je op moet sturen.
Gisteren maar 1 reboot gehad. Beter als de dagen ervoor.
Nou zo makkelijk vind ik dat niet, ik weet nooit wat je wel en niet moet aanvinken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
de een na onderste (I9100XXLPH) die draait bij mij primaen lekker makkelijk via odin te installeren!
ik durf er ook nooit aan te beginnen. Bang dat ik het hele zooitje verkloot hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk vind ik dat niet, ik weet nooit wat je wel en niet moet aanvinken.
S2 in download mode zetten, aansluiten op de pc en de bestanden zoals onderstaand er inzetten en op start drukken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk vind ik dat niet, ik weet nooit wat je wel en niet moet aanvinken.
Ga je niet teveel op dingen zitten letten ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef VDekkel het volgende:
Sinds een klein weekje heb ik nu mijn tweede toestel (de eerste is vervangen door T-Mobile omdat er een streep in het beeldscherm zat) en nu merk ik sinds een paar uur dat de knop in het midden een beetje los gaat zitten. Althans, hij kraakt als je er zacht met je vingers op drukt (zonder hem echt in te drukken). Zijn er hier meer mensen die dit hebben?
Weet niet of ik op deze manier erg te spreken ben over de productie van dit apparaatje!
gewoon dit topic in de gate houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:41 schreef gogosweden het volgende:
is er ook een officieel twitter kanaal van samsung voor updates of voor de sgs2?
Ik geloof het niet, maar die link die ik pasgeleden deelde, stond de naam van de twitteraar die het vrij had gegeven dat 1 maart de update kwam (een of andere engineer van samsung geloof ik uit het hoofd) even werken dan zoek ik het wel even opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:41 schreef gogosweden het volgende:
is er ook een officieel twitter kanaal van samsung voor updates of voor de sgs2?
http://www.samsunggalaxys(...)galaxy-s2/#more-2496quote:Deze datum is nog niet door Samsung zelf bevestigd, maar is gelekt via het Twitter account van tech expert Eldar Murtazin, die al vaker juiste voorspelling heeft gegeven. De uitrol van de Galaxy S2 zal vanaf 1 maart beginnen en de Galaxy Note zal dezelfde update ergens tussen maart en mei ontvangen.
Wanneer de Samsung Galaxy S2 de ICS update ontvang, verwachten wij ook een aantal TouchWiz UI modificaties, in plaats van een pure Android ervaring, zoals op de Galaxy Nexus.
@SamsungMobileNL komen alle update software tweets en je kan daar ook vragen stellen etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:41 schreef gogosweden het volgende:
Kortom, dat zal bij ICS niet opgelost zijn denk ikquote:We zijn bezig met een oplossing, in de tussentijd kun je proberen of Wifi uitzetten en je SDkaart verwijderen wellicht helpt.
Jawelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik lees net een reactie van Samsung over het opnieuw opstarten van S2:
[..]
Kortom, dat zal bij ICS niet opgelost zijn denk ik
Ooo, mooi!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Jawelik heb de laatste officiele beta draaien van ICS en nog nooit een reott gehad
ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Jawelik heb de laatste officiele beta draaien van ICS en nog nooit een reott gehad
Helaas niet ;-)quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je niet teveel op dingen zitten letten ofzo?
Dat hoort inderdaad niet zo te zijn. Ik heb hier dan ook nergens last van, En ik heb deze telefoon toch al vanaf Mei vorig jaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef VDekkel het volgende:
[..]
Helaas niet ;-)
De starttoets gaat echt na een klein weekje al duidelijk los zitten! Dat merk ik omdat ik hem standaard gebruik als ik het beschermscherm weghaal. Het voelt steeds echt als een goedkoop knakending ik hem indruk, los van het gekraak. Dit moet toch niet kunnen na 1 werkweekje?!
Ik vraag me echt af of anderen hier dit merken!
Goed nieuws, Alleen vind ik dat interface echt 100x zo lelijk als het standaard ICS interface.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
http://www.samsunggalaxys(...)galaxy-s2/#more-2496
Hoe weet je dan dat dat de officiële is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Geen gele driehoek met uitroepteken in de opstartquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat dat de officiële is.
Maar dat weet je van te voren dus niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Geen gele driehoek met uitroepteken in de opstarten als ik in de recovery modus kijk staat er ook official samsung firmware
Ok. Het enige raadsel wat ik nou nog moet oplossen is hoe dat zit met die PDA-letters.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef Co_OL het volgende:
volgens mij heeft SamMobile altijd officiele roms en beta's
PDA-letters ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok. Het enige raadsel wat ik nou nog moet oplossen is hoe dat zit met die PDA-letters.
Ja die versies.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef THeeF het volgende:
Die I9100XXLPH kun je niet als ware een update installeren toch?
Dus je start met een kale rom?
Wifi uitzetten helpt bij mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik lees net een reactie van Samsung over het opnieuw opstarten van S2:
[..]
Kortom, dat zal bij ICS niet opgelost zijn denk ik
quote:
Merci. Was binnen 30 minuten gefixt. Duur geintje, maar mijn S2 is het waardquote:
Ik was ook van plan ICS erop te zetten, maar heb toch maar even gewacht. Wilde aanvankelijk deze ROM installeren: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1460702 Hij ziet er wel ok uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef 1299 het volgende:
Ik acht mijzelf redelijk ervaren met computersMaar ik kan geen eenduidige informatie vinden omtrend het rooten van mijn S2. Ik heb een S2 met Android 2.3.6 XWKK2.
Volgens mij is de gangbare manier om eerst een insecure rom van versie te installeren die je al hebt. Deze is onvindbaar. Het enige wat ik tegekom zijn megaupload links
Ik heb ook een Galaxy Nexus, en ICS bevalt mij prima. Die bloatware en het OS ansich van die S2 hangen me na een paar dagen gigantisch de keel uit. Het is zo'n stap terug.
Ik wil graag een clean versie zonder samsung crap op die S2 van ICS. Kan iemand mij in de goede richting duwen?
Deze video's misschien? (behalve over kitchen app)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:08 schreef 1299 het volgende:
Ik acht mijzelf redelijk ervaren met computersMaar ik kan geen eenduidige informatie vinden omtrend het rooten van mijn S2. Ik heb een S2 met Android 2.3.6 XWKK2.
Volgens mij is de gangbare manier om eerst een insecure rom van versie te installeren die je al hebt. Deze is onvindbaar. Het enige wat ik tegekom zijn megaupload links
Ik heb ook een Galaxy Nexus, en ICS bevalt mij prima. Die bloatware en het OS ansich van die S2 hangen me na een paar dagen gigantisch de keel uit. Het is zo'n stap terug.
Ik wil graag een clean versie zonder samsung crap op die S2 van ICS. Kan iemand mij in de goede richting duwen?
Ik heb echt geen reboots meer met 4.0.3 Samsung S2 betaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 08:18 schreef fotostarter het volgende:
Gister 1 keer een reboot gehad. Valt mee.
Ik wacht de update af, en kijk of het dan weg is. Vind dit erg slecht van Samsung. Maar ja, dat zal wel aan mij liggen. Dat ze hun gebruikers zo lang laten kutten met een toestel.
Hoe zeker is het eigenlijk dat het met de update is verholpen? Op de een of andere manier, blijf ik het echt een geweldig toestel vinden
Omdat WIFI uitzetten naar mijn mening geen optie is omdat je dan basisfunctionaliteit moet uitzetten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom alleen SD vet? Bij mij werkte juist wifi uitzetten.
quote:'Samsung Galaxy S III krijgt 4,8"-scherm en keramiekbehuizing'
Volgens geruchten is Samsung van plan om de verwachte Galaxy S III te voorzien van een 4,8"-scherm. Waarschijnlijk gaat het om een Super Amoled HD-type. Daarnaast zou de behuizing onder andere van keramiek worden gemaakt.
De geruchten zijn afkomstig van BGR, die een, naar eigen zeggen, betrouwbare bron citeert. Met 4,8" is het scherm aanzienlijk groter dan die van zijn voorganger, de Galaxy S II: deze heeft een schermdiagonaal van 4,3". Waarschijnlijk krijgt de Galaxy S III een resolutie van 1280x720 pixels. Ook opvallend is de behuizing. Deze zou aan de achterkant volledig zijn opgebouwd uit keramiek. Normaal gesproken gebruikt Samsung een stevig soort plastic voor zijn smartphones, wat als nadeel heeft dat de behuizingen goedkoop aanvoelen. Keramiek wordt echter nauwelijks gebruikt voor telefoons.
Er zijn al verscheidene malen geruchten naar buiten gekomen over de Galaxy S III, die het nieuwe Android-vlaggenschip moet worden. Samsung heeft al laten weten dat het toestel niet op het binnenkort van start gaande Mobile World Congress wordt getoond. Volgens BGR wacht de fabrikant met de aankondiging, zodat het zich goed kan voorbereiden op een wereldwijde lancering. Samsungs Galaxy-toestellen zijn populair; zowel de Galaxy S als de Galaxy S II werden erg goed verkocht. De verwachte Galaxy S III zou nog in de eerste helft van 2012 uit moeten komen.
Het is nog onduidelijk in hoeverre de geruchten kloppen. BGR maakt melding van enkele opvallende details, maar geeft geen details prijs over wie de bron is. In het verleden is gebleken dat de geruchtensite er nog wel eens naast zit.
Een los 16GB micro SD kaartje zijn tegenwoordig ook de kosten nietquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:28 schreef CindieY het volgende:
Ben van plan komende week de S2 aan te schaffen, los toestel. Niet elke aanbieder heeft die actie waarbij je die 16gb kaart er gratis bij krijgt, onder andere de goedkoopste aanbieder die ik gevonden heb. Vinden jullie die extra kaart echt de moeite waard? In principe gebruik ik namelijk al jaren een losse mp3-speler naast m'n telefoon en echt filmpjes kijken heb ik nog nooit gedaan, maar wellicht dat ik daar met dit toestel anders over ga denken.
Valt mee, inderdaad. Was ook eigenlijk niet op de hoogte van de prijs van zo'n kaartje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:08 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Een los 16GB micro SD kaartje zijn tegenwoordig ook de kosten niet
Ik kan het natuurlijk altijd proberenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:17 schreef delano.888 het volgende:
Die micro kaart krijg je altijd joh, heeft niks met de aanbieders te maken, is alleen een sticker die de winkels er op plakken maar t gaat allemaal via Samsung
Prima keus al zeg ik het zelf. Echter, de opslag van het toestel zelf is ook al meer dan genoeg voor hetgeen wat je er mee wilt gaan doen. En wat hierboven al gezegd is, een microSD kaartje is tegenwoordig ook niet zo duur, gratis is wel altijd beterquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Valt mee, inderdaad. Was ook eigenlijk niet op de hoogte van de prijs van zo'n kaartje.
[..]
Ik kan het natuurlijk altijd proberenBedankt, ik weet genoeg. Kom me wel weer melden in het topic als ik em binnen heb
Dit dusquote:Op zondag 26 februari 2012 02:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Prima keus al zeg ik het zelf. Echter, de opslag van het toestel zelf is ook al meer dan genoeg voor hetgeen wat je er mee wilt gaan doen. En wat hierboven al gezegd is, een microSD kaartje is tegenwoordig ook niet zo duur, gratis is wel altijd beterTot snel hier
Hoe lang heb je het toestel?quote:Op zondag 26 februari 2012 08:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vreemd sinds een paar dagen gaat de batterij veel sneller leeg dan eerst
Sinds juniquote:Op zondag 26 februari 2012 08:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Hoe lang heb je het toestel?
Hmf.... mijn HTC was na 4 maanden ook batterij moe. Elke nacht aan de lader, en ik kon er ongeveer 10 uur mee doen. Misschien via Ebay kijken voor een nieuwe? Weet niet of er voor de S2 ook grotere zijn..quote:
De opslag van het toestel is wel genoeg idd, maar ik gebruik het meer als backup, dus ik heb alles dubbel.quote:Op zondag 26 februari 2012 02:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Prima keus al zeg ik het zelf. Echter, de opslag van het toestel zelf is ook al meer dan genoeg voor hetgeen wat je er mee wilt gaan doen. En wat hierboven al gezegd is, een microSD kaartje is tegenwoordig ook niet zo duur, gratis is wel altijd beterTot snel hier
Ja die zijn er ik post vanavond een goede link kost je 25 euro is thuisbezorgd en al. Zorgt ook voor een "beter in de hand liggen" van het toestel. Ik kijk vanavond als ik tijd heb.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hmf.... mijn HTC was na 4 maanden ook batterij moe. Elke nacht aan de lader, en ik kon er ongeveer 10 uur mee doen. Misschien via Ebay kijken voor een nieuwe? Weet niet of er voor de S2 ook grotere zijn..
Ben benieuwdquote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja die zijn er ik post vanavond een goede link kost je 25 euro is thuisbezorgd en al. Zorgt ook voor een "beter in de hand liggen" van het toestel. Ik kijk vanavond als ik tijd heb.
SPOILER: grote foto's, ik zal morgen of overmorgen de IMG tags weghalen, dan blijft er gewoon een link over (voor onze mobiele vrienden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor alleen mails twitter en zo wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:31 schreef zlakto het volgende:
Als ik een samsung galaxy s2 wil, met abonnement zit daar doorgaans een internet data limiet aan. Na deze limiet wordt de snelheid verlaagd van 3,6 mbps naar 60 kbps. Zal ik aan 500 mb genoeg hebben bij normaal gebruik van internet? En is het nog mogelijk om met 60 kbps te whatsappen?
ik ga pas rooten als de update me niet bevalt.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef PhatBassBoom het volgende:
Bleh ik ga terug naar MIUI. Heb net deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1451346 geïnstalleerd en ik vind het helemaal niks.
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hieronder even zelfgemaakte foto's van de galaxy SII met een extended batterij.
Hier een tweakers linkje:SPOILER: grote foto's, ik zal morgen of overmorgen de IMG tags weghalen, dan blijft er gewoon een link over (voor onze mobiele vrienden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Hier een tweakers linkje:hij is er niet echt mooier op geworden, dat dan weer nietSPOILER: grote foto's, ik zal morgen of overmorgen de IMG tags weghalen, dan blijft er gewoon een link over (voor onze mobiele vrienden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
misschien handig als je vermeldt welke iphone je aan zat te denkenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom een S2 halen en geen iPhone?
Even een korte samenvatting zonder teveel technisch gedoe aub
Ik vind het juist wel, dat uitstekende stukje vanonder (waar de luidspreker in zit) vond ik storend. Nu is hij af, 1 geheel. En hij voelt beter aan, ligt beter in de hand, is ietsje zwaarder en gaat langer mee, kortom een ware aanwinst (naar mijn idee uiteraard! )quote:Op maandag 27 februari 2012 12:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij is er niet echt mooier op geworden, dat dan weer niet
Hier een tweakers linkje:Ziet er mooi uit, Netjes afgewerkt en de mobiel lijkt wel nog een stuk steviger!SPOILER: grote foto's, ik zal morgen of overmorgen de IMG tags weghalen, dan blijft er gewoon een link over (voor onze mobiele vrienden.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als de root voor 4.0 er is dan ga ik hem sowieso meteen rooten.quote:Op maandag 27 februari 2012 05:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ik ga pas rooten als de update me niet bevalt.
Ik heb liever dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry maar zo mooi vind ik het niet
[ Bericht 1% gewijzigd door fotostarter op 27-02-2012 16:19:07 ]![]()
Omdat apple.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
Even een korte samenvatting zonder teveel technisch gedoe aubOp woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Omdat iPhone duur en kut is.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
Even een korte samenvatting zonder teveel technisch gedoe aubOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Apple is een stuk duurder terwijl de prestaties niet beter zijn dan van de S2. Met iOS ben je beperkt in je mogelijkheden om aan de telefoon te tweaken, terwijl je met Android heel veel vrijheid hebt. Aan dat laatste moet je natuurlijk wel behoefte hebben. Apple maakt prachtige apparaten, maar als consument staat voor mij de prijs/kwaliteit-verhouding voorop. Doe daar de eindeloze reeks mogelijkheden die Android je biedt bij en er kan maar een uitkomst zijn. Maar als jij geen moeite hebt met iOS en de iPhone een mooi toestel vindt... lekker voor die iPhone gaan. Laat je niet beïnvloeden door die eindeloze discussies tussen fanboys die toch nergens toe leiden.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:05 schreef Stokstaart het volgende:
Even een korte samenvatting zonder teveel technisch gedoe aub
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2012 16:15:46 ]![]()
Zo, fixed.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Omdat iPhone te duur en kut is voor hetgeen wat het kan. Android is opener, kan net zo veel, is goedkoper, ook compatible met andere computers. Geen hele iZooi thuis moeten hebben om te "clouden" en nog veel meer!![]()
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:15 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Apple is een stuk duurder terwijl de prestaties niet beter zijn dan van de S2. Met iOS ben je beperkt in je mogelijkheden om aan de telefoon te tweaken, terwijl je met Android heel veel vrijheid hebt. Aan dat laatste moet je natuurlijk wel behoefte hebben. Apple maakt prachtige apparaten, maar als consument staat voor mij de prijs/kwaliteit-verhouding voorop. Doe daar de eindeloze reeks mogelijkheden die Android je biedt bij en er kan maar een uitkomst zijn. Maar als jij geen moeite hebt met iOS en de iPhone een mooi toestel vindt... lekker voor die iPhone gaan. Laat je niet beïnvloeden door die eindeloze discussies tussen fanboys die toch nergens toe leiden.beated me by 15 seconds
![]()
![]()
Versterkt mijn argument toch alleen maar... gmtaquote:
Maar Stokstaart, stel deze vraag ook even in het iPhone topic.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2012 16:19:59 ]![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:19 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Versterkt mijn argument toch alleen maar... gmtaen visaversa uiteraard.
![]()
De mogelijke SIII.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Coole scherm. Ben er niet helemaal weg van..quote:If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris![]()
Als het scherm 4.8 inch is en je geen grotere ontwerp wilt hebben voor je smartphone als Samsung zijnde, dan is dit het meest logische.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
http://www.ubuntu.com/devices/androidzou dit naar de sgs2 komen denken jullie?quote:Your next desktop could be a phone
Why carry two devices, when you could carry only one? Your next high-end smartphone has far more horsepower than you’ll need on a phone, and more than enough for a laptop. So we’ve brought Android together with Ubuntu, the world’s favourite free operating system, to give you a full productivity desktop that fits in your pocket. Android for the phone experience, Ubuntu for the desktop, all on one device, running at the same time.
So forget the office PC. Just dock your corporate phone and enjoy Ubuntu. Anywhere. One address book. One set of bookmarks. One place for your text messages and email. No more typing on a tiny screen when all you want is a keyboard and a mouse. Seamless integration of your desktop and mobile worlds. Brilliant.
wat een ge-ni-aal concept. Hopen dat het een beetje snel uitkomt
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
"concept" ?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:12 schreef gogosweden het volgende:
http://www.ubuntu.com/devices/android
[..]
zou dit naar de sgs2 komen denken jullie?
wat een ge-ni-aal concept. Hopen dat het een beetje snel uitkomt
Je bedoelt project
![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
"concept" ?
Je bedoelt project![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
welke update?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
quote:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Kijk een nuttig antwoordquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Refurb het volgende:
De update der updates. Android 4.0 ICS, voor alle iPhones is die.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ja, gooi hem uit het raam, als je het goed doet dan kun je er geen screenshots meer mee makenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:11 schreef Mata het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de screenshot functie van de SGS1 uit te zetten?Beware of the Raping Zebra's![]()
waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:11 schreef Mata het volgende:
Weet iemand toevallig of het mogelijk is om de screenshot functie van de SGS1 uit te zetten?![]()
huhquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Refurb het volgende:
De update der updates. Android 4.0 ICS, voor alle iPhones is die.![]()
![]()
Niet voor de iphone in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef netolk het volgende:
[..]
wat huh?
Weet jij ook al niet dat ICS 1 maart uitkomt?![]()
![]()
Altijd leuk dat speculeren zonder bronvermeldingquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef netolk het volgende:
[..]
wat huh?
Weet jij ook al niet dat ICS 1 maart uitkomt?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
De bron is in eerdere topics al een aantal keer voorbij gekomen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Altijd leuk mensen die niet kunnen lezen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Altijd leuk dat speculeren zonder bronvermelding
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[Deze datum is nog niet door Samsung zelf bevestigd, maar is gelekt via het Twitter account van tech expert Eldar Murtazin, die al vaker juiste voorspelling heeft gegeven. De uitrol van de Galaxy S2 zal vanaf 1 maart beginnen en de Galaxy Note zal dezelfde update ergens tussen maart en mei ontvangen.
Wanneer de Samsung Galaxy S2 de ICS update ontvang, verwachten wij ook een aantal TouchWiz UI modificaties, in plaats van een pure Android ervaring, zoals op de Galaxy Nexus.]
http://www.samsunggalaxys(...)galaxy-s2/#more-2496![]()
Dat hij dan uit is betekend niet dat hij voor alle providers direct uitgerold wordt. Dat kan gerust nog weken op zich laten wachten.![]()
[Deze datum is nog niet door Samsung zelf bevestigd]
Kan zo nog een maand duren voor jij en ik hem binnenkrijgen dus
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Ja ik vind ook dat iedereen zich veels te veel vastpint op 1 Maart.
Desondanks hang hij zeker wel aan KIES donderdag
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
voor iphone?? Wist ik niet neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:05 schreef netolk het volgende:
[..]
wat huh?
Weet jij ook al niet dat ICS 1 maart uitkomt?![]()
Jep, maar ik heb een unbranded toestelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:39 schreef 1299 het volgende:
Dat hij dan uit is betekend niet dat hij voor alle providers direct uitgerold wordt. Dat kan gerust nog weken op zich laten wachten.ssst...quote:Beware of the Raping Zebra's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |