Bijna 1 maartquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef Refurb het volgende:
Mijn Galaxy start heel vaak uit het niets zomaar opnieuw op
Maar wat is dan het verschil met die andere met dezelfde info? Ik snap zulke dingen nooit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dan moet je deze (1 na laaste)installeren via odin![]()
werkt goed!
Dit is dacht ik officieel beta van samsung en krijgt ook geen valse countershit etc...quote:Op zondag 19 februari 2012 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil met die andere met dezelfde info? Ik snap zulke dingen nooit.
hier stond hij net gewoon uit. Even in de smiezen houdenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:09 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij is dat spontaan rebooten weer over..
Starte die dan ook niet uit zichzelf opnieuw op?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hier stond hij net gewoon uit. Even in de smiezen houden
Nee. Dat deed die de andere 2 x wel. Batterij was nog 80% volquote:Op zondag 19 februari 2012 19:34 schreef netolk het volgende:
[..]
Starte die dan ook niet uit zichzelf opnieuw op?
Heb gisteren weer een nieuwe versie van ICS geinstalleerd. Daarna geroot en via een apk de driekhoek verwijderd en de teller op 0 gezet.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dit is dacht ik officieel beta van samsung en krijgt ook geen valse countershit etc...
Ik ook niet. Ze zeggen dat het aan de versie ligt 2.3.6, of de SDkaart.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb nog nooit een herstart ofzo gehad. Zit dan ook geen extra sd kaart in.
Ik typte " Screen capture " in de market, en kreeg " Screen capture - no root 2.2" weet alleen niet of hij kan bijsnijdenquote:Op maandag 20 februari 2012 08:42 schreef sanger het volgende:
Weet iemand nog een goede app voor printscreens? Liefst dat je het bereik zelf kunt bepalen (snijden als het ware). En voor een niet gereboote versie
Dan kan je net zo goed de power knop en home knop gebruiken om een screenshot te makenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik typte " Screen capture " in de market, en kreeg " Screen capture - no root 2.2" weet alleen niet of hij kan bijsnijdenkan eventueel wel met je picture-editor (of een externe)
Tevens, gratis app.
True. Maar hij vroeg om een appquote:Op maandag 20 februari 2012 09:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed de power knop en home knop gebruiken om een screenshot te maken
Heb ook heel erg getwijfeld tussen dit toestel en een Nokia 1616. Achtergrond van de S2 stond me ook niet aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij blijft wel lelijk
Hoe dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed de power knop en home knop gebruiken om een screenshot te maken
Hey, super!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Homeknop ingedrukt houden en na een halve seconde op je power knop. Probeer het maar eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |