SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
gewoon terug gaan naar de winkel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef VDekkel het volgende:
Ik heb sinds een kleine twee weken mijn S2 en zit met een klein 'dilemma'! Al vanaf het begin zie ik een lichte steep linksboven het scherm. Het lijkt op een soort lichte 'veeg' die onder het glas zit. Hij is alleen te zien op een effen achtergrond en dan met name bij de kleur grijs; zowel licht (zoals die van de Market) als donker. Zo zie je hem best duidelijk op het donkergrijze scherm bij 'Berichten', vooral van dichtbij.
Aan de ene kant zie je hem 9 van de 10 keer gewoon echt niet en belemmert hij het gebruik op geen enkele manier. Aan de andere kant; ik betaal er wel gewoon voor (telefonische abonnement bij T-Mobile) en dan mag je toch op z'n minst een product zonder mankementen verwachten; hoe klein die ook zijn. Daarnaast vind ik het gewoon niet mooi staan!
Wat zouden jullie in deze situatie doen?
Zekerweten teruggaan. Kan een defect zijn wat zich verder uitbreidt en als je nu gaat heb je minder kans dat ze zeggen : " gebruiksschade" en dat je het zelf moet betalen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef VDekkel het volgende:
Ik heb sinds een kleine twee weken mijn S2 en zit met een klein 'dilemma'! Al vanaf het begin zie ik een lichte steep linksboven het scherm. Het lijkt op een soort lichte 'veeg' die onder het glas zit. Hij is alleen te zien op een effen achtergrond en dan met name bij de kleur grijs; zowel licht (zoals die van de Market) als donker. Zo zie je hem best duidelijk op het donkergrijze scherm bij 'Berichten', vooral van dichtbij.
Aan de ene kant zie je hem 9 van de 10 keer gewoon echt niet en belemmert hij het gebruik op geen enkele manier. Aan de andere kant; ik betaal er wel gewoon voor (telefonische abonnement bij T-Mobile) en dan mag je toch op z'n minst een product zonder mankementen verwachten; hoe klein die ook zijn. Daarnaast vind ik het gewoon niet mooi staan!
Wat zouden jullie in deze situatie doen?
ja daar zat ik al aan te denken, maar daar hangt zeker in het begin een behoorlijk prijskaartje aanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Even wachten en voor de S3 gaan
Gewoon op de markt naar zo´n hoesjes Turk gaanquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja daar zat ik al aan te denken, maar daar hangt zeker in het begin een behoorlijk prijskaartje aan
Ik ben vandaag naar de hi winkel geweest en morgen kan ik de s2 ophalenheeft iemand nog een tip voor een hoes om het toestel ?
Goeie service!quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:50 schreef VDekkel het volgende:
Bedankt voor de reacties!
Heb vanavond toch maar even gebeld met T-Mobile! Nadat ik de situatie van de 'veeg' in het scherm had uitgelegd, werd ik doorverbonden naar een vriendelijke mevrouw die mij direct aanbood een eerdaags een koerier te sturen met een gloednieuw toestel, en ik kon mijn huidige S2 inleveren! Zo makkelijk kan het gaan! Riekt naar een productiefoutje, maar heb hier verder op het internet niets over gelezen! Maar goed, over een paar dagen, heb ik mijn nieuwe telefoon! :-)
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja daar zat ik al aan te denken, maar daar hangt zeker in het begin een behoorlijk prijskaartje aan
Ik ben vandaag naar de hi winkel geweest en morgen kan ik de s2 ophalenheeft iemand nog een tip voor een hoes om het toestel ?
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Sinds ik mijn telefoon terug heb met een nieuw scherm er in, ben ik ook maar een hoesje gaan gebruiken.
Ik heb de Valenta Pocket Adventure Black 17 gekocht bij de MediaMarkt voor ¤ 17,99:
[ afbeelding ]
Bij Case-in.nl is ie ¤ 14,99 met gratis bezorging.
goede,keuze. Ik heb een el cheapo hoesje van ,10 euro. Als er maar iets om zitquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Geupdate naar 2.3.6 zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:43 schreef Wooninck het volgende:
Mijn S2 reboot telkens uit zichzelf op willekeurige momenten.. iemand anders toevallig ook last van?
Yes, hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geupdate naar 2.3.6 zeker?
Hmm oké, wachten op ICS dan maar. Bedankt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef netolk het volgende:
is een bug in 2.3.6, 2.3.5 heeft er soms ook last van maar 2.3.6 veel meer
Als je er van af wilt moet je eigenlijk gewoon terug naar 2.3.4
Ik had idd eerst ook info moeten opzoeken voor updaten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef netolk het volgende:
is een bug in 2.3.6, 2.3.5 heeft er soms ook last van maar 2.3.6 veel meer
Als je er van af wilt moet je eigenlijk gewoon terug naar 2.3.4
Bij mij de wifi dus.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Meh, 2 mogelijke oplossingen voor het "random reboot" probleem.
- WiFi uit zetten, als je het niet gebruikt (en ook als hij in je zak zit)
- Je microSD kaartje eruit halen / en of een keer formatteren.
Bij mij werkte het laatste. (let wel op, al je apps verplaatsen van SD --> TELFOON)
Oh bij mij de microsdquote:
Lijkt me niet echt handig, werken op telefoon.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oh bij mij de microsdlekker handig zo
Nja, alle 2 even proberen, dan weet je het vanzelf.
Ik gebruik thuis wifi nogal, omdat ik redelijk veel (vpn) werk doe via mijn s2. dus data gaat hard dan!
Bij ICS heb ik geen last van de bugquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had idd eerst ook info moeten opzoeken voor updaten.Nu maar wachten op ICS.
Moah, voroal mail en af en toe beetje desktop-klikken-op-afstandquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig, werken op telefoon.
Je hoeft de telefoons nieteens zelf te betalenquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Moah, voroal mail en af en toe beetje desktop-klikken-op-afstandmaar dat sleept toch wat mbtjes binnen. Ach, het gaat, en zodra de S3(probleemloos) op de markt is, gaan we de werkgever weer "lief doch dringend" aankijken
Deze wel zelf gekocht, volgende is op rekening van de baas.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft de telefoons nieteens zelf te betalen? Luxe...
Ik weet we dat ik veel slechter bereik heb als met mijn Desire HDquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef 314 het volgende:
zijn er hier ook mensen die last hebben van het wegvallen van 3g/H/H+ verbinding? ik heb mijn S2 net twee weekjes, en ben nu voor een korte vakantie in Spanje, had nog veel euro's op mijn oude T-Mobile Flex abo staan dus dacht het hier wat rapper op te maken door gewoon normaal mijn mail en facebook etc te checken.. echter na een paar dagen wil ie niet meer verbinden![]()
reset loste het eventjes op, maar nu is het weer terug.. uitzetten, batterij eruit, erin, aanzetten: 3g/H+ allemaal ok, maar na een kwartiertje was het weer pleite
nu weet ik echter niet hoe ie in NL presteerde op 3g van T-Mobile omdat ik het pas net had en thuis aan wifi hing. ligt het dus aan het roamen of is het een bekend probleem met de connectiviteit op alle S2 toestellen?
beetje googlen leert me dat er meer mensen dit probleem hadden (resultaten vanuit eerste helft 2011) die meestal na software updates weer in orde waren.. ik heb nu Android 2.3.5 Gingerbread.bokj2 ; volgens de update optie op de telefoon is er geen nieuwere beschikbaar
het bereik is prima, signaalsterkte ook, alleen de 3g verbinding switcht tussen 3g, H, H+ ... en komt nooit echt terugquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik weet we dat ik veel slechter bereik heb als met mijn Desire HD
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:09 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Bij ICS heb ik geen last van de bug
heb je niet én je GMail app én je Mail app ingesteld?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:39 schreef fotostarter het volgende:
Heb ik me net aangemeld bij Social Hub, krijg ik steeds mijn mail dubbel in mijn taakbalk zeg maar.
Facebook en Twitter krijg ik wel weg, maar mail niet.
Waar zet je dit ergens uit?
http://yfrog.com/esof6epquote:
zou ik moeten kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je niet én je GMail app én je Mail app ingesteld?
Inderdaad maar nu niet meer. Weet niet wat ik gedaan heb hahahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:23 schreef Catch22- het volgende:
heb je twee verschillende icoontjes bij je notificaties?
Ben bang dat het nog wel tot april of mei duurt voordat ie in de winkels ligt. Weet jij of er al iets bekend is over de presentatie? Het laatste wat ik hoorde is dat ze een apart evenement wilden houden na het Mobile World Congres.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:30 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ben bang dat het nog wel tot april of mei duurt voordat ie in de winkels ligt. Weet jij of er al iets bekend is over de presentatie? Het laatste wat ik hoorde is dat ze een apart evenement wilden houden na het Mobile World Congres.
Die zijn er toch al?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef -Techno- het volgende:
Zo jammer dat Samsung zijn eigen schil weer bovenop Android 4.0 gooit. ICS met touch wizz![]()
Hopelijk komen er gauw goede custom roms met ICS.
Ok thanksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:13 schreef Catch22- het volgende:
4.0 is de volgende update.
2.2 was Froyo
2.3 is Gingerbread
4.0 is Ice Cream Sandwich
daartussen had je nog Honeycomb (3.0/3.2) maar die was uitsluitend voor tablets.
Fok! App?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Co_OL het volgende:
Trouwens zijn er voor ICS best aardig wat apps die niet verkijgbaar zijn bv FOK etc
Ik zal vanavond weer eens kijken. Eerst had ik alleen maar gare roms gevonden waar er van alles niet werkte bv camera.... Maar goed wat is volgens jouw een goede ics rom (zonder touchwiz)?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die zijn er toch al?
Zie er genoeg voorbij komen op XDA
wtf, is touchwiz?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik zal vanavond weer eens kijken. Eerst had ik alleen maar gare roms gevonden waar er van alles niet werkte bv camera.... Maar goed wat is volgens jouw een goede ics rom (zonder touchwiz)?
Die achtergrond is zo afschuwelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef -Techno- het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/TouchWiz
[ afbeelding ]
Ja, iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die achtergrond is zo afschuwelijk.
Telefoon en alles is hartstikke tof, en stoppen ze er zo'n wallpaper in.
Die kan je toch veranderen dus wat maakt 't uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die achtergrond is zo afschuwelijk.
Telefoon en alles is hartstikke tof, en stoppen ze er zo'n wallpaper in.
Weet ik, maar hij blijft wel lelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kan je toch veranderen dus wat maakt 't uit.
Klopt, daar hadden ze zeker wel een beter plaatje voor mogen kiezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij blijft wel lelijk
Ja, dat heb ik dus wel. Kan ik die mail app ook verwijderen, of onklaar maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je niet én je GMail app én je Mail app ingesteld?
12 maart dacht ik ergens gezien te hebben. Weet niet meer waarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:31 schreef Stokstaart het volgende:
is er nou al een release date voor de S3 bekend?
Join the club.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef Refurb het volgende:
Mijn Galaxy start heel vaak uit het niets zomaar opnieuw op
Bijna 1 maartquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef Refurb het volgende:
Mijn Galaxy start heel vaak uit het niets zomaar opnieuw op
Maar wat is dan het verschil met die andere met dezelfde info? Ik snap zulke dingen nooit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dan moet je deze (1 na laaste)installeren via odin![]()
werkt goed!
Dit is dacht ik officieel beta van samsung en krijgt ook geen valse countershit etc...quote:Op zondag 19 februari 2012 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil met die andere met dezelfde info? Ik snap zulke dingen nooit.
hier stond hij net gewoon uit. Even in de smiezen houdenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:09 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij is dat spontaan rebooten weer over..
Starte die dan ook niet uit zichzelf opnieuw op?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
hier stond hij net gewoon uit. Even in de smiezen houden
Nee. Dat deed die de andere 2 x wel. Batterij was nog 80% volquote:Op zondag 19 februari 2012 19:34 schreef netolk het volgende:
[..]
Starte die dan ook niet uit zichzelf opnieuw op?
Heb gisteren weer een nieuwe versie van ICS geinstalleerd. Daarna geroot en via een apk de driekhoek verwijderd en de teller op 0 gezet.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dit is dacht ik officieel beta van samsung en krijgt ook geen valse countershit etc...
Ik ook niet. Ze zeggen dat het aan de versie ligt 2.3.6, of de SDkaart.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb nog nooit een herstart ofzo gehad. Zit dan ook geen extra sd kaart in.
Ik typte " Screen capture " in de market, en kreeg " Screen capture - no root 2.2" weet alleen niet of hij kan bijsnijdenquote:Op maandag 20 februari 2012 08:42 schreef sanger het volgende:
Weet iemand nog een goede app voor printscreens? Liefst dat je het bereik zelf kunt bepalen (snijden als het ware). En voor een niet gereboote versie
Dan kan je net zo goed de power knop en home knop gebruiken om een screenshot te makenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik typte " Screen capture " in de market, en kreeg " Screen capture - no root 2.2" weet alleen niet of hij kan bijsnijdenkan eventueel wel met je picture-editor (of een externe)
Tevens, gratis app.
True. Maar hij vroeg om een appquote:Op maandag 20 februari 2012 09:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed de power knop en home knop gebruiken om een screenshot te maken
Heb ook heel erg getwijfeld tussen dit toestel en een Nokia 1616. Achtergrond van de S2 stond me ook niet aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij blijft wel lelijk
Hoe dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed de power knop en home knop gebruiken om een screenshot te maken
Hey, super!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Homeknop ingedrukt houden en na een halve seconde op je power knop. Probeer het maar eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |