Die zijn er toch al?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef -Techno- het volgende:
Zo jammer dat Samsung zijn eigen schil weer bovenop Android 4.0 gooit. ICS met touch wizz![]()
Hopelijk komen er gauw goede custom roms met ICS.
Ok thanksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:13 schreef Catch22- het volgende:
4.0 is de volgende update.
2.2 was Froyo
2.3 is Gingerbread
4.0 is Ice Cream Sandwich
daartussen had je nog Honeycomb (3.0/3.2) maar die was uitsluitend voor tablets.
Fok! App?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Co_OL het volgende:
Trouwens zijn er voor ICS best aardig wat apps die niet verkijgbaar zijn bv FOK etc
Ik zal vanavond weer eens kijken. Eerst had ik alleen maar gare roms gevonden waar er van alles niet werkte bv camera.... Maar goed wat is volgens jouw een goede ics rom (zonder touchwiz)?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die zijn er toch al?
Zie er genoeg voorbij komen op XDA
wtf, is touchwiz?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik zal vanavond weer eens kijken. Eerst had ik alleen maar gare roms gevonden waar er van alles niet werkte bv camera.... Maar goed wat is volgens jouw een goede ics rom (zonder touchwiz)?
Die achtergrond is zo afschuwelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:46 schreef -Techno- het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/TouchWiz
[ afbeelding ]
Ja, iddquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die achtergrond is zo afschuwelijk.
Telefoon en alles is hartstikke tof, en stoppen ze er zo'n wallpaper in.
Die kan je toch veranderen dus wat maakt 't uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Die achtergrond is zo afschuwelijk.
Telefoon en alles is hartstikke tof, en stoppen ze er zo'n wallpaper in.
Weet ik, maar hij blijft wel lelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kan je toch veranderen dus wat maakt 't uit.
Klopt, daar hadden ze zeker wel een beter plaatje voor mogen kiezenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weet ik, maar hij blijft wel lelijk
Ja, dat heb ik dus wel. Kan ik die mail app ook verwijderen, of onklaar maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je niet én je GMail app én je Mail app ingesteld?
12 maart dacht ik ergens gezien te hebben. Weet niet meer waarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:31 schreef Stokstaart het volgende:
is er nou al een release date voor de S3 bekend?
Join the club.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef Refurb het volgende:
Mijn Galaxy start heel vaak uit het niets zomaar opnieuw op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |