abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107998550

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
pi_107998582
Is het al 1 maart ? :o
pi_107999788
Q1, dus als ze dat willen halen moet hij voor 1 april online staan.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:26:59 #5
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_108000371
Sletjes daar bij samsung ik wil ics nu gvs?
pi_108000401
Moet je CM9 installeren.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108000410
ICS werkt fijn op de S2.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_108006176
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:28 schreef Olep het volgende:
ICS werkt fijn op de S2.
True, true.
pi_108010800
Ik heb sinds een kleine twee weken mijn S2 en zit met een klein 'dilemma'! Al vanaf het begin zie ik een lichte steep linksboven het scherm. Het lijkt op een soort lichte 'veeg' die onder het glas zit. Hij is alleen te zien op een effen achtergrond en dan met name bij de kleur grijs; zowel licht (zoals die van de Market) als donker. Zo zie je hem best duidelijk op het donkergrijze scherm bij 'Berichten', vooral van dichtbij.

Aan de ene kant zie je hem 9 van de 10 keer gewoon echt niet en belemmert hij het gebruik op geen enkele manier. Aan de andere kant; ik betaal er wel gewoon voor (telefonische abonnement bij T-Mobile) en dan mag je toch op z'n minst een product zonder mankementen verwachten; hoe klein die ook zijn. Daarnaast vind ik het gewoon niet mooi staan!

Wat zouden jullie in deze situatie doen?
  woensdag 15 februari 2012 @ 16:42:46 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108011427
is het erg genoeg om hem 2-4 weken kwijt te zijn? Dan opsturen.

Anders ermee leren leven.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108011797
Het lijkt mij een fout, dus ik zou even terug naar de winkel gaan.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_108011880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef VDekkel het volgende:
Ik heb sinds een kleine twee weken mijn S2 en zit met een klein 'dilemma'! Al vanaf het begin zie ik een lichte steep linksboven het scherm. Het lijkt op een soort lichte 'veeg' die onder het glas zit. Hij is alleen te zien op een effen achtergrond en dan met name bij de kleur grijs; zowel licht (zoals die van de Market) als donker. Zo zie je hem best duidelijk op het donkergrijze scherm bij 'Berichten', vooral van dichtbij.

Aan de ene kant zie je hem 9 van de 10 keer gewoon echt niet en belemmert hij het gebruik op geen enkele manier. Aan de andere kant; ik betaal er wel gewoon voor (telefonische abonnement bij T-Mobile) en dan mag je toch op z'n minst een product zonder mankementen verwachten; hoe klein die ook zijn. Daarnaast vind ik het gewoon niet mooi staan!

gewoon terug gaan naar de winkel.
pi_108012653
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef VDekkel het volgende:

Zekerweten teruggaan. Kan een defect zijn wat zich verder uitbreidt en als je nu gaat heb je minder kans dat ze zeggen : " gebruiksschade" en dat je het zelf moet betalen!
pi_108019796
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:36 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Even wachten en voor de S3 gaan ;)
ja daar zat ik al aan te denken, maar daar hangt zeker in het begin een behoorlijk prijskaartje aan
Ik ben vandaag naar de hi winkel geweest en morgen kan ik de s2 ophalen :9 heeft iemand nog een tip voor een hoes om het toestel ?
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:18:26 #15
189216 netolk
maar dan andersom
pi_108023238
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:14 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

ja daar zat ik al aan te denken, maar daar hangt zeker in het begin een behoorlijk prijskaartje aan
Ik ben vandaag naar de hi winkel geweest en morgen kan ik de s2 ophalen :9 heeft iemand nog een tip voor een hoes om het toestel ?
Gewoon op de markt naar zo´n hoesjes Turk gaan
Beware of the Raping Zebra's
pi_108033436
Bedankt voor de reacties!

Heb vanavond toch maar even gebeld met T-Mobile! Nadat ik de situatie van de 'veeg' in het scherm had uitgelegd, werd ik doorverbonden naar een vriendelijke mevrouw die mij direct aanbood een eerdaags een koerier te sturen met een gloednieuw toestel, en ik kon mijn huidige S2 inleveren! Zo makkelijk kan het gaan! Riekt naar een productiefoutje, maar heb hier verder op het internet niets over gelezen! Maar goed, over een paar dagen, heb ik mijn nieuwe telefoon! :-)
  donderdag 16 februari 2012 @ 00:52:24 #17
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108033466
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 00:50 schreef VDekkel het volgende:
Bedankt voor de reacties!

Heb vanavond toch maar even gebeld met T-Mobile! Nadat ik de situatie van de 'veeg' in het scherm had uitgelegd, werd ik doorverbonden naar een vriendelijke mevrouw die mij direct aanbood een eerdaags een koerier te sturen met een gloednieuw toestel, en ik kon mijn huidige S2 inleveren! Zo makkelijk kan het gaan! Riekt naar een productiefoutje, maar heb hier verder op het internet niets over gelezen! Maar goed, over een paar dagen, heb ik mijn nieuwe telefoon! :-)
Goeie service! ^O^
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108034125
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef swollywood het volgende:

[..]

Sinds ik mijn telefoon terug heb met een nieuw scherm er in, ben ik ook maar een hoesje gaan gebruiken.

Ik heb de Valenta Pocket Adventure Black 17 gekocht bij de MediaMarkt voor ¤ 17,99:

[ afbeelding ]

Bij Case-in.nl is ie ¤ 14,99 met gratis bezorging.
pi_108035154
quote:

[..]

goede,keuze. Ik heb een el cheapo hoesje van ,10 euro. Als er maar iets om zit :P
  donderdag 16 februari 2012 @ 10:43:08 #20
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_108038163
Mijn S2 reboot telkens uit zichzelf op willekeurige momenten.. iemand anders toevallig ook last van?
pi_108038184
quote:
5s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:43 schreef Wooninck het volgende:
Mijn S2 reboot telkens uit zichzelf op willekeurige momenten.. iemand anders toevallig ook last van?
Geupdate naar 2.3.6 zeker?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 16 februari 2012 @ 10:57:33 #22
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_108038520
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Geupdate naar 2.3.6 zeker?
Yes, hoezo?
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:31:57 #23
189216 netolk
maar dan andersom
pi_108039521
is een bug in 2.3.6, 2.3.5 heeft er soms ook last van maar 2.3.6 veel meer

Als je er van af wilt moet je eigenlijk gewoon terug naar 2.3.4
  donderdag 16 februari 2012 @ 11:36:23 #24
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_108039674
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef netolk het volgende:

Hmm oké, wachten op ICS dan maar. Bedankt.
pi_108040442
Vreemd. Ik draai ook 2.3.6, maar nergens laat van w/
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:28:55 #26
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108041217
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef netolk het volgende:

Ik had idd eerst ook info moeten opzoeken voor updaten. :') Nu maar wachten op ICS.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_108042067
Meh, 2 mogelijke oplossingen voor het "random reboot" probleem.

- WiFi uit zetten, als je het niet gebruikt (en ook als hij in je zak zit)
- Je microSD kaartje eruit halen / en of een keer formatteren.

Bij mij werkte het laatste. (let wel op, al je apps verplaatsen van SD --> TELFOON)
  donderdag 16 februari 2012 @ 12:59:23 #28
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108042118
quote:
99s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Meh, 2 mogelijke oplossingen voor het "random reboot" probleem.

- WiFi uit zetten, als je het niet gebruikt (en ook als hij in je zak zit)
- Je microSD kaartje eruit halen / en of een keer formatteren.

Bij mij werkte het laatste. (let wel op, al je apps verplaatsen van SD --> TELFOON)
Bij mij de wifi dus. :+
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:00:35 #29
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108042144
Ik gebruikte wifi trouwens vooralsnog alleen voor awaremote dus dat kan wel even wachten, een tijdje op en neer lopen dan maar. :')
pi_108042205
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Bij mij de wifi dus. :+
Oh bij mij de microsd :') lekker handig zo _O- Nja, alle 2 even proberen, dan weet je het vanzelf.

Ik gebruik thuis wifi nogal, omdat ik redelijk veel (vpn) werk doe via mijn s2. dus data gaat hard dan :') !
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:04:42 #31
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108042235
quote:
99s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:03 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Oh bij mij de microsd :') lekker handig zo _O- Nja, alle 2 even proberen, dan weet je het vanzelf.

Ik gebruik thuis wifi nogal, omdat ik redelijk veel (vpn) werk doe via mijn s2. dus data gaat hard dan :') !
Lijkt me niet echt handig, werken op telefoon. :o
pi_108042338
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 12:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik had idd eerst ook info moeten opzoeken voor updaten. :') Nu maar wachten op ICS.
Bij ICS heb ik geen last van de bug :)
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:12:03 #33
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108042405
Eigenlijk stom dat ze die bug erin hebben laten zitten, van zo'n groot bedrijf zou je mogen verwachten dat het gewoon goed is en niet eerst heel internet af moet struinen wat er mis is. :(
pi_108042562
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt handig, werken op telefoon. :o
Moah, voroal mail en af en toe beetje desktop-klikken-op-afstand :+ maar dat sleept toch wat mbtjes binnen. Ach, het gaat, en zodra de S3(probleemloos) op de markt is, gaan we de werkgever weer "lief doch dringend" aankijken :7
  donderdag 16 februari 2012 @ 13:19:13 #35
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108042606
quote:
99s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:17 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Moah, voroal mail en af en toe beetje desktop-klikken-op-afstand :+ maar dat sleept toch wat mbtjes binnen. Ach, het gaat, en zodra de S3(probleemloos) op de markt is, gaan we de werkgever weer "lief doch dringend" aankijken :7
Je hoeft de telefoons nieteens zelf te betalen :o ? Luxe... :P
pi_108044921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Je hoeft de telefoons nieteens zelf te betalen :o ? Luxe... :P
Deze wel zelf gekocht, volgende is op rekening van de baas.
ik tegen manager : " dus jij wil graag dat ik productief als heden blijf? "
Manager : "uiteraard"
ik tegen manager: " zou je het nog productiever willen zien ? "
Manager : " natuurlijk :9~ "
ik tegen manager: Prima, kost je 600(ongeveer) euro. Eenmalig. dit jaar

Zo zie ik het wel voor me :+
pi_108046167
zijn er hier ook mensen die last hebben van het wegvallen van 3g/H/H+ verbinding? ik heb mijn S2 net twee weekjes, en ben nu voor een korte vakantie in Spanje, had nog veel euro's op mijn oude T-Mobile Flex abo staan dus dacht het hier wat rapper op te maken door gewoon normaal mijn mail en facebook etc te checken.. echter na een paar dagen wil ie niet meer verbinden :{

reset loste het eventjes op, maar nu is het weer terug.. uitzetten, batterij eruit, erin, aanzetten: 3g/H+ allemaal ok, maar na een kwartiertje was het weer pleite

nu weet ik echter niet hoe ie in NL presteerde op 3g van T-Mobile omdat ik het pas net had en thuis aan wifi hing. ligt het dus aan het roamen of is het een bekend probleem met de connectiviteit op alle S2 toestellen?

beetje googlen leert me dat er meer mensen dit probleem hadden (resultaten vanuit eerste helft 2011) die meestal na software updates weer in orde waren.. ik heb nu Android 2.3.5 Gingerbread.bokj2 ; volgens de update optie op de telefoon is er geen nieuwere beschikbaar
pi_108051527
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 15:24 schreef 314 het volgende:
zijn er hier ook mensen die last hebben van het wegvallen van 3g/H/H+ verbinding? ik heb mijn S2 net twee weekjes, en ben nu voor een korte vakantie in Spanje, had nog veel euro's op mijn oude T-Mobile Flex abo staan dus dacht het hier wat rapper op te maken door gewoon normaal mijn mail en facebook etc te checken.. echter na een paar dagen wil ie niet meer verbinden :{

reset loste het eventjes op, maar nu is het weer terug.. uitzetten, batterij eruit, erin, aanzetten: 3g/H+ allemaal ok, maar na een kwartiertje was het weer pleite

nu weet ik echter niet hoe ie in NL presteerde op 3g van T-Mobile omdat ik het pas net had en thuis aan wifi hing. ligt het dus aan het roamen of is het een bekend probleem met de connectiviteit op alle S2 toestellen?

beetje googlen leert me dat er meer mensen dit probleem hadden (resultaten vanuit eerste helft 2011) die meestal na software updates weer in orde waren.. ik heb nu Android 2.3.5 Gingerbread.bokj2 ; volgens de update optie op de telefoon is er geen nieuwere beschikbaar
Ik weet we dat ik veel slechter bereik heb als met mijn Desire HD :'(
pi_108051887
quote:
3s.gif Op donderdag 16 februari 2012 18:26 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik weet we dat ik veel slechter bereik heb als met mijn Desire HD :'(
het bereik is prima, signaalsterkte ook, alleen de 3g verbinding switcht tussen 3g, H, H+ ... en komt nooit echt terug }:|

wel krijg ik gewoon updates binnen van whatsapp en facebook, maar als ik een notification krijg van bijvoorbeeld facebook en ik klik erop om de complete post te zien, dan zegt ie 'no connection' :?
pi_108070884
Heb ik me net aangemeld bij Social Hub, krijg ik steeds mijn mail dubbel in mijn taakbalk zeg maar.
Facebook en Twitter krijg ik wel weg, maar mail niet.
Waar zet je dit ergens uit? :D
pi_108070889
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 13:09 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Bij ICS heb ik geen last van de bug :)
Ik ook niet :) draai momenteel I9100OXALPH van feb 2012 deze heeft trouwens een hele nieuwe swipe en de software update kan je nu ook instellen
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:49:34 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108071093
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:39 schreef fotostarter het volgende:
Heb ik me net aangemeld bij Social Hub, krijg ik steeds mijn mail dubbel in mijn taakbalk zeg maar.
Facebook en Twitter krijg ik wel weg, maar mail niet.
Waar zet je dit ergens uit? :D
heb je niet én je GMail app én je Mail app ingesteld?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108071123
S3 komt volgende maand *O*
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 09:58:22 #44
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108071321
Ik wou jullie dit niet onthouden

Officiele ICS rom van de Note is gelekt, binnenkort dus vast ook de S2 versie

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:50 schreef Stokstaart het volgende:
http://yfrog.com/esof6ep

die kreeg een Tweakers redacteur, is waarschijnlijk de officiele aankondiging. Binnen een maand moet hij dan in de winkels liggen als het goed is.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108071828
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zou ik moeten kijken.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 10:23:15 #46
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108071890
heb je twee verschillende icoontjes bij je notificaties?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108072588
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 10:23 schreef Catch22- het volgende:
heb je twee verschillende icoontjes bij je notificaties?
Inderdaad maar nu niet meer. Weet niet wat ik gedaan heb hahaha :)
pi_108073719
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:50 schreef Stokstaart het volgende:
Ben bang dat het nog wel tot april of mei duurt voordat ie in de winkels ligt. Weet jij of er al iets bekend is over de presentatie? Het laatste wat ik hoorde is dat ze een apart evenement wilden houden na het Mobile World Congres.
pi_108073758
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:30 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ben bang dat het nog wel tot april of mei duurt voordat ie in de winkels ligt. Weet jij of er al iets bekend is over de presentatie? Het laatste wat ik hoorde is dat ze een apart evenement wilden houden na het Mobile World Congres.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 13:42:03 #50
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108077416
Vraagje!
Is er toevallig een app waarbij ik gemakkelijk mijn telefoonnummer op bekend / onbekend kan zetten? Iemand ervaring mee toevallig...?
pi_108078187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 11:31 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
sweet :9~
pi_108080396
Ik ben stom...
Hoe zit het met die nummering? Ik gebruik nu 2.3.6 als Androidversie (?)
Iedereen heeft het over ICS 4.0 :?

Help, wat snap ik niet? :D
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:13:40 #53
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108080429
4.0 is de volgende update.

2.2 was Froyo
2.3 is Gingerbread
4.0 is Ice Cream Sandwich

daartussen had je nog Honeycomb (3.0/3.2) maar die was uitsluitend voor tablets.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:14:11 #54
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108080444
ICS komt op 1 maart uit via samsung. Je kunt het nu ook al op een manier installeren maar hoe etc. weet ik niet.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 15:31:30 #55
189216 netolk
maar dan andersom
pi_108081005
Waarom duurt het nog 1,5 week voordat het 1 maart is?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 16:12:14 #56
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_108082934
Zo jammer dat Samsung zijn eigen schil weer bovenop Android 4.0 gooit. ICS met touch wizz -O-
Hopelijk komen er gauw goede custom roms met ICS.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_108084327
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:12 schreef -Techno- het volgende:
Zo jammer dat Samsung zijn eigen schil weer bovenop Android 4.0 gooit. ICS met touch wizz -O-
Hopelijk komen er gauw goede custom roms met ICS.
Die zijn er toch al?
:?

Zie er genoeg voorbij komen op XDA
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_108085634
Trouwens zijn er voor ICS best aardig wat apps die niet verkijgbaar zijn bv FOK etc
pi_108086083
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:13 schreef Catch22- het volgende:
4.0 is de volgende update.

2.2 was Froyo
2.3 is Gingerbread
4.0 is Ice Cream Sandwich

daartussen had je nog Honeycomb (3.0/3.2) maar die was uitsluitend voor tablets.
Ok thanks :) Vond het al zo vreemd, van 2 xxx naar 4 :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef Co_OL het volgende:
Trouwens zijn er voor ICS best aardig wat apps die niet verkijgbaar zijn bv FOK etc
Fok! App?
pi_108086456
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef fotostarter het volgende:

[..]

[..]

Fok! App?
ja check maar in de market:D
pi_108087504
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef Co_OL het volgende:

[..]

ja check maar in de market:D
Mwhe... gebruik de mobiele layout wel :)
  vrijdag 17 februari 2012 @ 17:52:24 #62
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_108087878
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 16:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Die zijn er toch al?
:?

Zie er genoeg voorbij komen op XDA
Ik zal vanavond weer eens kijken. Eerst had ik alleen maar gare roms gevonden waar er van alles niet werkte bv camera.... Maar goed wat is volgens jouw een goede ics rom (zonder touchwiz)?
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:42:09 #63
189216 netolk
maar dan andersom
pi_108089694
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:52 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Ik zal vanavond weer eens kijken. Eerst had ik alleen maar gare roms gevonden waar er van alles niet werkte bv camera.... Maar goed wat is volgens jouw een goede ics rom (zonder touchwiz)?
wtf, is touchwiz?
  vrijdag 17 februari 2012 @ 18:46:07 #64
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_108089834
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:42 schreef netolk het volgende:

[..]

wtf, is touchwiz?
http://en.wikipedia.org/wiki/TouchWiz
pi_108089934
quote:
Die achtergrond is zo afschuwelijk.
Telefoon en alles is hartstikke tof, en stoppen ze er zo'n wallpaper in.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:09:25 #66
189216 netolk
maar dan andersom
pi_108090630
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ja, idd

wat een kutzooi man dat ze die touchwiz dan ook in 4.0 hebben gedaan :(
  vrijdag 17 februari 2012 @ 19:13:39 #67
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108090774
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:49 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Die kan je toch veranderen dus wat maakt 't uit.
pi_108090807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Die kan je toch veranderen dus wat maakt 't uit.
Weet ik, maar hij blijft wel lelijk :*
  vrijdag 17 februari 2012 @ 22:19:18 #69
189216 netolk
maar dan andersom
pi_108100059
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Weet ik, maar hij blijft wel lelijk :*
Klopt, daar hadden ze zeker wel een beter plaatje voor mogen kiezen -O-
pi_108108894
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 09:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus wel. Kan ik die mail app ook verwijderen, of onklaar maken? :)
pi_108108895
Verder, heb ik met deze telefoon meer schik als mijn oude DHD wat ook al een tof toestel was.
Maar dit voelt net wat lekkerder aan allemaal :D
pi_108108936
is er nou al een release date voor de S3 bekend?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_108109025
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 07:31 schreef Stokstaart het volgende:
is er nou al een release date voor de S3 bekend?
12 maart dacht ik ergens gezien te hebben. Weet niet meer waar :@
Zal eens even zoeken... Of het was een line-up.... hmf.....

Ach, heb net de s2 :D, over een jaartje weer kijken voor een nieuwe met verlengen van mijn abonnement.

Nee, ik had dit dus gezien. solly
pi_108117497
Mijn Galaxy start heel vaak uit het niets zomaar opnieuw op :(
  zaterdag 18 februari 2012 @ 15:36:05 #75
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_108118005
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef Refurb het volgende:
Mijn Galaxy start heel vaak uit het niets zomaar opnieuw op :(
Join the club.
Jusqu'ici tout va bien