Werkt wel alleen bij ICS roms.... Wel handig om er even bij te zetten.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:37 schreef _Flea_ het volgende:
Even ter info:
Hoe verwijder ik de gele driehoek en zet ik de teller op 0
Heeft bij mij goed gewerkt!
Gewoon die nieuwe gelekte build van ICS installeren. Draait als een zonnetje!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]succes.
Is het al 1 maart trouwens?![]()
meh, duurt zo laahaaanggg
En het veranderd dus gewoon het schermpje, dan dat het het gele driehoekje weghaalt.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Werkt wel alleen bij ICS roms.... Wel handig om er even bij te zetten.
Boh, allemaal geen tijd voorquote:Op maandag 20 februari 2012 10:42 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Gewoon die nieuwe gelekte build van ICS installeren. Draait als een zonnetje!
Het zet ook je customROM teller op 0.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En het veranderd dus gewoon het schermpje, dan dat het het gele driehoekje weghaalt.
Via kies duurt installeren veel langerquote:Op maandag 20 februari 2012 11:24 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Boh, allemaal geen tijd voorliever gewoon direct vanaf kies, stuks sneller en kan ik ondertussen andere dingen doen
daarvoor kan ik nog wel een weekje of iets wachten.
thanksquote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
http://www.samsunggalaxys(...)e-voor-de-galaxy-s2/
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
http://www.samsunggalaxys(...)e-voor-de-galaxy-s2/
Vanaf 1 maart.quote:De uitrol zal verschillen per land en provider, dus we verwachten niet dat iedereen op 1 maart al ICS kan draaien op zijn of haar toestel.
Deze datum is nog niet door Samsung zelf bevestigd, maar is gelekt via het Twitter account van tech expert Eldar Murtazin, die al vaker juiste voorspelling heeft gegeven.
Zweden was altijd al vroeg (heb tot nu toe de updates hier minstens 1 week eerder gehad dan jullie) dus hopen op 1 maart directquote:
quote dan nietquote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef p0wmia het volgende:
[..]
hoezo hoezo? Omdat dat boeiend is uiteraard..
Je kunt hem gratis downloaden, want het is gewoon een software update voor je telefoon.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:32 schreef gogosweden het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)alaxy-s2-gebruikers/
zitten hier nog addertjes onder het gras of kan ik hem gewoon downloaden en is hij voor altijd gratis?
het is een spel waar ik naar link nu?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kunt hem gratis downloaden, want het is gewoon een software update voor je telefoon.
Dit gaat over een game.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kunt hem gratis downloaden, want het is gewoon een software update voor je telefoon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het is een spel waar ik naar link nu?
lees die link anders even
Als het degene is die ik heb gedownload, niet doen. Kan je gewoon spelen en alles, maar om de zoveel tijd, als je gestopt bent met de game, gaat je telefoon trillen en krijg je een melding in je slide-down screen (vanboven) met HEY! COME BACK TO COMBATquote:Op maandag 20 februari 2012 19:32 schreef gogosweden het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)alaxy-s2-gebruikers/
zitten hier nog addertjes onder het gras of kan ik hem gewoon downloaden en is hij voor altijd gratis?
Ik heb met kerst die GT Free+ gedownload, gelukkig zegt die alleen bij opstarten dat de auto's op me wachten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Als het degene is die ik heb gedownload, niet doen. Kan je gewoon spelen en alles, maar om de zoveel tijd, als je gestopt bent met de game, gaat je telefoon trillen en krijg je een melding in je slide-down screen (vanboven) met HEY! COME BACK TO COMBATdat soort shit
en ook zo'n melding waar normaal een whatsapp of smsje staat. Te lame.
Tevens www.androidgaming.nl is een redelijk goede nederlandse site met android games
oh daar kan ik wel mee levenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Als het degene is die ik heb gedownload, niet doen. Kan je gewoon spelen en alles, maar om de zoveel tijd, als je gestopt bent met de game, gaat je telefoon trillen en krijg je een melding in je slide-down screen (vanboven) met HEY! COME BACK TO COMBATdat soort shit
en ook zo'n melding waar normaal een whatsapp of smsje staat. Te lame.
Tevens www.androidgaming.nl is een redelijk goede nederlandse site met android games
NPquote:Op maandag 20 februari 2012 20:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh daar kan ik wel mee leven
zolang het maar helemaal gratis is vind ik het wel best(dat ik niet straks een enorme rekening krijg van mijn operator
)
thanks voor de link btw
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Meh, 2 mogelijke oplossingen voor het "random reboot" probleem.
- WiFi uit zetten, als je het niet gebruikt (en ook als hij in je zak zit)
- Je microSD kaartje eruit halen / en of een keer formatteren.
Bij mij werkte het laatste. (let wel op, al je apps verplaatsen van SD --> TELFOON)
Waarom alleen SD vet? Bij mij werkte juist wifi uitzetten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:43 schreef Dlocks het volgende:
Aangezien een aantal mensen last hebben van reboots en geen zin hebben om een paar reacties terug te lezen nog maar een keertje onderstaande reactie
[..]
Ja het is wel stom dat ze dat erin hebben gelaten, dus maar gewoon braaf wachten op ICS.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:53 schreef themole het volgende:
Bij mij werkt wifi uitzetten ook, echter vind ik dit geen oplossing. Samsung moet er gewoon voor zorgen dat het probleem wordt opgelost, doen ze helaas niet.
Ik heb wifi niet echt heel erg hard nodig, maar dat is natuurlijk maar een kleine pleister op de wond, het moet gewoon werken.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef themole het volgende:
Overigens krijg ik met elke reboot meer zin om er custom firmware op te gooien.
Rustig rustigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:04 schreef fotostarter het volgende:
Helpt niks. Stond nu helemaal uit. Vanmiddag na de winkel. Ruilen ze hem maar om. Tyfusding
Nee dat snap ik uiteraard! Ik wilde alleen je de tips geven, zodat de afhandeling bij her servicepunt sneller gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:52 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb geen sd erin.
Euro staat uit
Batterij al eens verwijderd
Fabriekswet instellingen nog niet.
En ja,hier kan ik kwaad om worden. Koop geen telefoon om maar steeds af te wachten tot die uitvalttoch bedankt voor je post
Bij mij heet die "accuweather.com" kon hem zo snel niet vinden in de market (stond standaard op het toestel).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:08 schreef 314 het volgende:
mijne is via T-Mobile, maar hoe heet die location/weather widget bovenin? kan zijn dat die is vervangen of verwijderd door TM omdat het van Samsung zelf is?
[ afbeelding ]
hahahaha je wilt niet weten wat voor onzin ik typ af en toe.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee dat snap ik uiteraard! Ik wilde alleen je de tips geven, zodat de afhandeling bij her servicepunt sneller gaat(en voor eventueel mee-lezers waar het wel bij werkt!)
(leuke autocorrectie wifi--> euro fabrieksinstellingen --> fabriekswet![]()
)
Ik dacht dat het iets grappigs zou zijn dus wat is het nut hiervan?quote:
3 wekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef fotostarter het volgende:
Ik moet hem nog krijgen, hoe lang heb jij erop gewacht ?
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets grappigs zou zijn dus wat is het nut hiervan?
[..]
3 weken
geef jij ze ook voor niks weg?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraad
Geef jij ze ook gratis weg dan? Doe mij er maar een paar van 32GB. En ze geven veel langer aan dus 3 weken is nog snel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraad
Wat voor ellende dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
Hmfff vanmorgen veel ellende gehad met de telefoon. En na mijn laatste post niets meer gebeurd. Het gebeurd ook op random tijdstippen volgens mij of zo. Hopen dat het zo blijft
10 dagen ofzo, had dat formulier opgestuurd en kreeg mailtje dat ze het ontvangen hadden op 13 februari, vandaag lag ie in de brievenbus, toch mooi gratis 16GBquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef fotostarter het volgende:
Ik moet hem nog krijgen, hoe lang heb jij erop gewacht ?
Die kun je bij de Ikea halen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
is die SD kaart meuk ook met een IMEI geldig van een Zweeds toestel?
Ik had ook op de 13e mail gehad, maar daar ging enige tijd overheen dus die tijd had ik erbij geteld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef 314 het volgende:
[..]
10 dagen ofzo, had dat formulier opgestuurd en kreeg mailtje dat ze het ontvangen hadden op 13 februari, vandaag lag ie in de brievenbus, toch mooi gratis 16GB
Ahh, nouja is bijna 1 maartquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
reboot 3 keer, uitgevallen.....
gogosweden je hebt je toestel denk toch te lang...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
is die SD kaart meuk ook met een IMEI geldig van een Zweeds toestel?
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef netolk het volgende:
[..]
[..]
gogosweden je hebt je toestel denk toch te lang...
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?
ohquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturen
Kijk, het gaat al beter! Haha.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
Hmfff vanmorgen veel ellende gehad met de telefoon. En na mijn laatste post niets meer gebeurd. Het gebeurd ook op random tijdstippen volgens mij of zo. Hopen dat het zo blijft
Ow gratizzz, nee bij mij zijn ze tussen de 14,99 en 19,99 lolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geef jij ze ook gratis weg dan? Doe mij er maar een paar van 32GB. En ze geven veel langer aan dus 3 weken is nog snel.
Mijn Zweeds is niet echt heel erg goed (quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ohen dat moet dus ook een nederlandse bon zijn enzo?
jammer dat ze in Zweden niet zo'n actie hadden eigenlijk
tot maart. Je krijgt een formulier van samsung welke je samen met je bon moet opsturen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturen
kijken hoe het vandaag gaat. Nog steeds niks gehadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, het gaat al beter! Haha.
Gaat je niet lukken. Je moet je IMEI invullen en daar kom je al niet verder.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?
jammerquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:53 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Je moet je IMEI invullen en daar kom je al niet verder.
Heb het hier gehad met een UK toestel (dat overigens gewoon in NL door Vodafone werd geleverd), en liep daar al snel op vast. Wordt gewoon geweigerd.
Wat is de link van die actie...?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:09 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb mijne gewonnen (begin september) bij 538 en dus door Samsung zelf opgestuurd maar kon wel alles invullen
Alleen een aankoopbewijs word erg lastig
Een formulier? Dat vul je gewoon online in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 05:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
tot maart. Je krijgt een formulier van samsung welke je samen met je bon moet opsturen.
Er staat bij dat het geldt voor aankopen vanaf 14 november.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is de link van die actie...?
Alles opgestuurd en ik zie het wel. De mijne is van 09-09-2011
ja. die maakt een pdf aan welke je op moet sturen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een formulier? Dat vul je gewoon online in.
Wacht ff tot 1 maart. Dan heb je ICS officieel. De beta versie is erg goed tot nu toe. Ik heb geen behoefte aan een andere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:00 schreef Thomas B. het volgende:
Toch maar SGS2 gekocht. Nu opzoek naar een mooie ICS rom... iemand suggesties? Ik had er een van TeamICS ofzo draaien op mijn SGS1 maar die kan ik niet vinden voor de de SGS2.
Ja die installeer ik dan volgende week wel weer. Heb nu zin om er even mee te rommelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:10 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Wacht ff tot 1 maart. Dan heb je ICS officieel. De beta versie is erg goed tot nu toe. Ik heb geen behoefte aan een andere.
http://www.sammobile.com/(...)GT-I9100&r=1#regionaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja die installeer ik dan volgende week wel weer. Heb nu zin om er even mee te rommelen.
Deze ziet er wel goed uit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1460702
Geen problemen met het installeren van apps direct op je sd-card? Ik welquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
http://www.sammobile.com/(...)GT-I9100&r=1#regiona
de een na onderste (I9100XXLPH) die draait bij mij primaen lekker makkelijk via odin te installeren!
ehhh geen idee waar me apps op geinstalleered worden lolquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Geen problemen met het installeren van apps direct op je sd-card? Ik wel.
Oh bedoel je het zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ja. die maakt een pdf aan welke je op moet sturen.
Gisteren maar 1 reboot gehad. Beter als de dagen ervoor.
Nou zo makkelijk vind ik dat niet, ik weet nooit wat je wel en niet moet aanvinken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
http://www.sammobile.com/(...)GT-I9100&r=1#regiona
de een na onderste (I9100XXLPH) die draait bij mij primaen lekker makkelijk via odin te installeren!
ik durf er ook nooit aan te beginnen. Bang dat ik het hele zooitje verkloot hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk vind ik dat niet, ik weet nooit wat je wel en niet moet aanvinken.
S2 in download mode zetten, aansluiten op de pc en de bestanden zoals onderstaand er inzetten en op start drukken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk vind ik dat niet, ik weet nooit wat je wel en niet moet aanvinken.
Ga je niet teveel op dingen zitten letten ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef VDekkel het volgende:
Sinds een klein weekje heb ik nu mijn tweede toestel (de eerste is vervangen door T-Mobile omdat er een streep in het beeldscherm zat) en nu merk ik sinds een paar uur dat de knop in het midden een beetje los gaat zitten. Althans, hij kraakt als je er zacht met je vingers op drukt (zonder hem echt in te drukken). Zijn er hier meer mensen die dit hebben?
Weet niet of ik op deze manier erg te spreken ben over de productie van dit apparaatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |