Dit gaat over een game.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kunt hem gratis downloaden, want het is gewoon een software update voor je telefoon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kunt hem gratis downloaden, want het is gewoon een software update voor je telefoon.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het is een spel waar ik naar link nu?
lees die link anders even
Als het degene is die ik heb gedownload, niet doen. Kan je gewoon spelen en alles, maar om de zoveel tijd, als je gestopt bent met de game, gaat je telefoon trillen en krijg je een melding in je slide-down screen (vanboven) met HEY! COME BACK TO COMBATquote:Op maandag 20 februari 2012 19:32 schreef gogosweden het volgende:
http://www.samsunggalaxys(...)alaxy-s2-gebruikers/
zitten hier nog addertjes onder het gras of kan ik hem gewoon downloaden en is hij voor altijd gratis?
Ik heb met kerst die GT Free+ gedownload, gelukkig zegt die alleen bij opstarten dat de auto's op me wachten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Als het degene is die ik heb gedownload, niet doen. Kan je gewoon spelen en alles, maar om de zoveel tijd, als je gestopt bent met de game, gaat je telefoon trillen en krijg je een melding in je slide-down screen (vanboven) met HEY! COME BACK TO COMBATdat soort shit
en ook zo'n melding waar normaal een whatsapp of smsje staat. Te lame.
Tevens www.androidgaming.nl is een redelijk goede nederlandse site met android games
oh daar kan ik wel mee levenquote:Op maandag 20 februari 2012 20:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Als het degene is die ik heb gedownload, niet doen. Kan je gewoon spelen en alles, maar om de zoveel tijd, als je gestopt bent met de game, gaat je telefoon trillen en krijg je een melding in je slide-down screen (vanboven) met HEY! COME BACK TO COMBATdat soort shit
en ook zo'n melding waar normaal een whatsapp of smsje staat. Te lame.
Tevens www.androidgaming.nl is een redelijk goede nederlandse site met android games
NPquote:Op maandag 20 februari 2012 20:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh daar kan ik wel mee leven
zolang het maar helemaal gratis is vind ik het wel best(dat ik niet straks een enorme rekening krijg van mijn operator
)
thanks voor de link btw
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Meh, 2 mogelijke oplossingen voor het "random reboot" probleem.
- WiFi uit zetten, als je het niet gebruikt (en ook als hij in je zak zit)
- Je microSD kaartje eruit halen / en of een keer formatteren.
Bij mij werkte het laatste. (let wel op, al je apps verplaatsen van SD --> TELFOON)
Waarom alleen SD vet? Bij mij werkte juist wifi uitzetten.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:43 schreef Dlocks het volgende:
Aangezien een aantal mensen last hebben van reboots en geen zin hebben om een paar reacties terug te lezen nog maar een keertje onderstaande reactie
[..]
Ja het is wel stom dat ze dat erin hebben gelaten, dus maar gewoon braaf wachten op ICS.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:53 schreef themole het volgende:
Bij mij werkt wifi uitzetten ook, echter vind ik dit geen oplossing. Samsung moet er gewoon voor zorgen dat het probleem wordt opgelost, doen ze helaas niet.
Ik heb wifi niet echt heel erg hard nodig, maar dat is natuurlijk maar een kleine pleister op de wond, het moet gewoon werken.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef themole het volgende:
Overigens krijg ik met elke reboot meer zin om er custom firmware op te gooien.
Rustig rustigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:04 schreef fotostarter het volgende:
Helpt niks. Stond nu helemaal uit. Vanmiddag na de winkel. Ruilen ze hem maar om. Tyfusding
Nee dat snap ik uiteraard! Ik wilde alleen je de tips geven, zodat de afhandeling bij her servicepunt sneller gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:52 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb geen sd erin.
Euro staat uit
Batterij al eens verwijderd
Fabriekswet instellingen nog niet.
En ja,hier kan ik kwaad om worden. Koop geen telefoon om maar steeds af te wachten tot die uitvalttoch bedankt voor je post
Bij mij heet die "accuweather.com" kon hem zo snel niet vinden in de market (stond standaard op het toestel).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:08 schreef 314 het volgende:
mijne is via T-Mobile, maar hoe heet die location/weather widget bovenin? kan zijn dat die is vervangen of verwijderd door TM omdat het van Samsung zelf is?
[ afbeelding ]
hahahaha je wilt niet weten wat voor onzin ik typ af en toe.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee dat snap ik uiteraard! Ik wilde alleen je de tips geven, zodat de afhandeling bij her servicepunt sneller gaat(en voor eventueel mee-lezers waar het wel bij werkt!)
(leuke autocorrectie wifi--> euro fabrieksinstellingen --> fabriekswet![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |