Ik dacht dat het iets grappigs zou zijn dus wat is het nut hiervan?quote:
3 wekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef fotostarter het volgende:
Ik moet hem nog krijgen, hoe lang heb jij erop gewacht ?
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets grappigs zou zijn dus wat is het nut hiervan?
[..]
3 weken
geef jij ze ook voor niks weg?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraad
Geef jij ze ook gratis weg dan? Doe mij er maar een paar van 32GB. En ze geven veel langer aan dus 3 weken is nog snel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraad
Wat voor ellende dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
Hmfff vanmorgen veel ellende gehad met de telefoon. En na mijn laatste post niets meer gebeurd. Het gebeurd ook op random tijdstippen volgens mij of zo. Hopen dat het zo blijft
10 dagen ofzo, had dat formulier opgestuurd en kreeg mailtje dat ze het ontvangen hadden op 13 februari, vandaag lag ie in de brievenbus, toch mooi gratis 16GBquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef fotostarter het volgende:
Ik moet hem nog krijgen, hoe lang heb jij erop gewacht ?
Die kun je bij de Ikea halen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
is die SD kaart meuk ook met een IMEI geldig van een Zweeds toestel?
Ik had ook op de 13e mail gehad, maar daar ging enige tijd overheen dus die tijd had ik erbij geteld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef 314 het volgende:
[..]
10 dagen ofzo, had dat formulier opgestuurd en kreeg mailtje dat ze het ontvangen hadden op 13 februari, vandaag lag ie in de brievenbus, toch mooi gratis 16GB
Ahh, nouja is bijna 1 maartquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
reboot 3 keer, uitgevallen.....
gogosweden je hebt je toestel denk toch te lang...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
is die SD kaart meuk ook met een IMEI geldig van een Zweeds toestel?
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef netolk het volgende:
[..]
[..]
gogosweden je hebt je toestel denk toch te lang...
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?
ohquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturen
Kijk, het gaat al beter! Haha.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
Hmfff vanmorgen veel ellende gehad met de telefoon. En na mijn laatste post niets meer gebeurd. Het gebeurd ook op random tijdstippen volgens mij of zo. Hopen dat het zo blijft
Ow gratizzz, nee bij mij zijn ze tussen de 14,99 en 19,99 lolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geef jij ze ook gratis weg dan? Doe mij er maar een paar van 32GB. En ze geven veel langer aan dus 3 weken is nog snel.
Mijn Zweeds is niet echt heel erg goed (quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ohen dat moet dus ook een nederlandse bon zijn enzo?
jammer dat ze in Zweden niet zo'n actie hadden eigenlijk
tot maart. Je krijgt een formulier van samsung welke je samen met je bon moet opsturen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturen
kijken hoe het vandaag gaat. Nog steeds niks gehadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, het gaat al beter! Haha.
Gaat je niet lukken. Je moet je IMEI invullen en daar kom je al niet verder.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |