Ik dacht dat het iets grappigs zou zijn dus wat is het nut hiervan?quote:
3 wekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef fotostarter het volgende:
Ik moet hem nog krijgen, hoe lang heb jij erop gewacht ?
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets grappigs zou zijn dus wat is het nut hiervan?
[..]
3 weken
geef jij ze ook voor niks weg?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraad
Geef jij ze ook gratis weg dan? Doe mij er maar een paar van 32GB. En ze geven veel langer aan dus 3 weken is nog snel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:54 schreef Co_OL het volgende:
[..]
3 weken??? ik heb hier altijd 4,8,16 en 32gb standaard 2/3 op voorraad
Wat voor ellende dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
Hmfff vanmorgen veel ellende gehad met de telefoon. En na mijn laatste post niets meer gebeurd. Het gebeurd ook op random tijdstippen volgens mij of zo. Hopen dat het zo blijft
10 dagen ofzo, had dat formulier opgestuurd en kreeg mailtje dat ze het ontvangen hadden op 13 februari, vandaag lag ie in de brievenbus, toch mooi gratis 16GBquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef fotostarter het volgende:
Ik moet hem nog krijgen, hoe lang heb jij erop gewacht ?
Die kun je bij de Ikea halen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
is die SD kaart meuk ook met een IMEI geldig van een Zweeds toestel?
Ik had ook op de 13e mail gehad, maar daar ging enige tijd overheen dus die tijd had ik erbij geteld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:10 schreef 314 het volgende:
[..]
10 dagen ofzo, had dat formulier opgestuurd en kreeg mailtje dat ze het ontvangen hadden op 13 februari, vandaag lag ie in de brievenbus, toch mooi gratis 16GB
Ahh, nouja is bijna 1 maartquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef fotostarter het volgende:
[..]
reboot 3 keer, uitgevallen.....
gogosweden je hebt je toestel denk toch te lang...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef gogosweden het volgende:
is die SD kaart meuk ook met een IMEI geldig van een Zweeds toestel?
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef netolk het volgende:
[..]
[..]
gogosweden je hebt je toestel denk toch te lang...
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?
ohquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturen
Kijk, het gaat al beter! Haha.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:33 schreef fotostarter het volgende:
Hmfff vanmorgen veel ellende gehad met de telefoon. En na mijn laatste post niets meer gebeurd. Het gebeurd ook op random tijdstippen volgens mij of zo. Hopen dat het zo blijft
Ow gratizzz, nee bij mij zijn ze tussen de 14,99 en 19,99 lolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geef jij ze ook gratis weg dan? Doe mij er maar een paar van 32GB. En ze geven veel langer aan dus 3 weken is nog snel.
Mijn Zweeds is niet echt heel erg goed (quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ohen dat moet dus ook een nederlandse bon zijn enzo?
jammer dat ze in Zweden niet zo'n actie hadden eigenlijk
tot maart. Je krijgt een formulier van samsung welke je samen met je bon moet opsturen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef netolk het volgende:
[..]
Volgensmij moet je dan binnen een bepaalde tijd een kopie vd bon opsturen
kijken hoe het vandaag gaat. Nog steeds niks gehadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, het gaat al beter! Haha.
Gaat je niet lukken. Je moet je IMEI invullen en daar kom je al niet verder.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nja, valt te proberen toch? waar claim je zo'n ding?
jammerquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:53 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken. Je moet je IMEI invullen en daar kom je al niet verder.
Heb het hier gehad met een UK toestel (dat overigens gewoon in NL door Vodafone werd geleverd), en liep daar al snel op vast. Wordt gewoon geweigerd.
Wat is de link van die actie...?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:09 schreef Co_OL het volgende:
Ik heb mijne gewonnen (begin september) bij 538 en dus door Samsung zelf opgestuurd maar kon wel alles invullen
Alleen een aankoopbewijs word erg lastig
Een formulier? Dat vul je gewoon online in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 05:50 schreef fotostarter het volgende:
[..]
tot maart. Je krijgt een formulier van samsung welke je samen met je bon moet opsturen.
Er staat bij dat het geldt voor aankopen vanaf 14 november.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat is de link van die actie...?
Alles opgestuurd en ik zie het wel. De mijne is van 09-09-2011
ja. die maakt een pdf aan welke je op moet sturen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een formulier? Dat vul je gewoon online in.
Wacht ff tot 1 maart. Dan heb je ICS officieel. De beta versie is erg goed tot nu toe. Ik heb geen behoefte aan een andere.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:00 schreef Thomas B. het volgende:
Toch maar SGS2 gekocht. Nu opzoek naar een mooie ICS rom... iemand suggesties? Ik had er een van TeamICS ofzo draaien op mijn SGS1 maar die kan ik niet vinden voor de de SGS2.
Ja die installeer ik dan volgende week wel weer. Heb nu zin om er even mee te rommelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:10 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Wacht ff tot 1 maart. Dan heb je ICS officieel. De beta versie is erg goed tot nu toe. Ik heb geen behoefte aan een andere.
http://www.sammobile.com/(...)GT-I9100&r=1#regionaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja die installeer ik dan volgende week wel weer. Heb nu zin om er even mee te rommelen.
Deze ziet er wel goed uit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1460702
Geen problemen met het installeren van apps direct op je sd-card? Ik welquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
http://www.sammobile.com/(...)GT-I9100&r=1#regiona
de een na onderste (I9100XXLPH) die draait bij mij primaen lekker makkelijk via odin te installeren!
ehhh geen idee waar me apps op geinstalleered worden lolquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Geen problemen met het installeren van apps direct op je sd-card? Ik wel.
Oh bedoel je het zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ja. die maakt een pdf aan welke je op moet sturen.
Gisteren maar 1 reboot gehad. Beter als de dagen ervoor.
Nou zo makkelijk vind ik dat niet, ik weet nooit wat je wel en niet moet aanvinken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
de een na onderste (I9100XXLPH) die draait bij mij primaen lekker makkelijk via odin te installeren!
ik durf er ook nooit aan te beginnen. Bang dat ik het hele zooitje verkloot hahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk vind ik dat niet, ik weet nooit wat je wel en niet moet aanvinken.
S2 in download mode zetten, aansluiten op de pc en de bestanden zoals onderstaand er inzetten en op start drukken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou zo makkelijk vind ik dat niet, ik weet nooit wat je wel en niet moet aanvinken.
Ga je niet teveel op dingen zitten letten ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:33 schreef VDekkel het volgende:
Sinds een klein weekje heb ik nu mijn tweede toestel (de eerste is vervangen door T-Mobile omdat er een streep in het beeldscherm zat) en nu merk ik sinds een paar uur dat de knop in het midden een beetje los gaat zitten. Althans, hij kraakt als je er zacht met je vingers op drukt (zonder hem echt in te drukken). Zijn er hier meer mensen die dit hebben?
Weet niet of ik op deze manier erg te spreken ben over de productie van dit apparaatje!
gewoon dit topic in de gate houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:41 schreef gogosweden het volgende:
is er ook een officieel twitter kanaal van samsung voor updates of voor de sgs2?
Ik geloof het niet, maar die link die ik pasgeleden deelde, stond de naam van de twitteraar die het vrij had gegeven dat 1 maart de update kwam (een of andere engineer van samsung geloof ik uit het hoofd) even werken dan zoek ik het wel even opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:41 schreef gogosweden het volgende:
is er ook een officieel twitter kanaal van samsung voor updates of voor de sgs2?
http://www.samsunggalaxys(...)galaxy-s2/#more-2496quote:Deze datum is nog niet door Samsung zelf bevestigd, maar is gelekt via het Twitter account van tech expert Eldar Murtazin, die al vaker juiste voorspelling heeft gegeven. De uitrol van de Galaxy S2 zal vanaf 1 maart beginnen en de Galaxy Note zal dezelfde update ergens tussen maart en mei ontvangen.
Wanneer de Samsung Galaxy S2 de ICS update ontvang, verwachten wij ook een aantal TouchWiz UI modificaties, in plaats van een pure Android ervaring, zoals op de Galaxy Nexus.
@SamsungMobileNL komen alle update software tweets en je kan daar ook vragen stellen etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:41 schreef gogosweden het volgende:
Kortom, dat zal bij ICS niet opgelost zijn denk ikquote:We zijn bezig met een oplossing, in de tussentijd kun je proberen of Wifi uitzetten en je SDkaart verwijderen wellicht helpt.
Jawelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik lees net een reactie van Samsung over het opnieuw opstarten van S2:
[..]
Kortom, dat zal bij ICS niet opgelost zijn denk ik
Ooo, mooi!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Jawelik heb de laatste officiele beta draaien van ICS en nog nooit een reott gehad
ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Jawelik heb de laatste officiele beta draaien van ICS en nog nooit een reott gehad
Helaas niet ;-)quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga je niet teveel op dingen zitten letten ofzo?
Dat hoort inderdaad niet zo te zijn. Ik heb hier dan ook nergens last van, En ik heb deze telefoon toch al vanaf Mei vorig jaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:54 schreef VDekkel het volgende:
[..]
Helaas niet ;-)
De starttoets gaat echt na een klein weekje al duidelijk los zitten! Dat merk ik omdat ik hem standaard gebruik als ik het beschermscherm weghaal. Het voelt steeds echt als een goedkoop knakending ik hem indruk, los van het gekraak. Dit moet toch niet kunnen na 1 werkweekje?!
Ik vraag me echt af of anderen hier dit merken!
Goed nieuws, Alleen vind ik dat interface echt 100x zo lelijk als het standaard ICS interface.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
http://www.samsunggalaxys(...)galaxy-s2/#more-2496
Hoe weet je dan dat dat de officiële is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Geen gele driehoek met uitroepteken in de opstartquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat dat de officiële is.
Maar dat weet je van te voren dus niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:15 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Geen gele driehoek met uitroepteken in de opstarten als ik in de recovery modus kijk staat er ook official samsung firmware
Ok. Het enige raadsel wat ik nou nog moet oplossen is hoe dat zit met die PDA-letters.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:18 schreef Co_OL het volgende:
volgens mij heeft SamMobile altijd officiele roms en beta's
PDA-letters ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ok. Het enige raadsel wat ik nou nog moet oplossen is hoe dat zit met die PDA-letters.
Ja die versies.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:21 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ja dat wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:44 schreef THeeF het volgende:
Die I9100XXLPH kun je niet als ware een update installeren toch?
Dus je start met een kale rom?
Wifi uitzetten helpt bij mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik lees net een reactie van Samsung over het opnieuw opstarten van S2:
[..]
Kortom, dat zal bij ICS niet opgelost zijn denk ik
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |