Littlerabbit?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk heeft hij de aandacht die hij altijd zo gewild heeft.
Waaaar komt Rabbit toch vandaan?!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:08 schreef Smoofie het volgende:
We love you rabbit, WE DO!
We Love you rabbit, WE DO!
Oooooh rabbit WE LOVE YOU!
delft hier ver vandaan!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waaaar komt Rabbit toch vandaan?!
...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vindt Rabbit een wortel lekker?!
Ja daar wonen ook superrabbits!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
...
Wonen daar ook super rabbits?!
VINDEN RABBITS WORTELS FIJN?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja daar wonen ook superrabbits!
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ALS ZE MAAR VOOR AJAX ZIJN
JAJALALLALAALLALL!!!
Neuken?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OF MOET HET LIEVER KOMKOMMER ZIJN?
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Sta op... als je voor Rabbits bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor Rabbits bent!
Sta op... als je voor Rabbits bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor Rabbits bent!
niet echt, eigenlijk. Had er een paar uur geleden nog veel vertrouwen erin dat het wel meeviel. Maak ik net een rare beweging, pijn man.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Alles goed met je been?
Komt wel goed.....hoop ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
niet echt, eigenlijk. Had er een paar uur geleden nog veel vertrouwen erin dat het wel meeviel. Maak ik net een rare beweging, pijn man.![]()
Maar ik ben een pussy en durf niet naar het ziekenhuis.
Zou toch ff langsgaan man. Krijg je misschien zo'n handige bandage mee je knie wat te ondersteunen en kun je evt krukken ophalen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
niet echt, eigenlijk. Had er een paar uur geleden nog veel vertrouwen erin dat het wel meeviel. Maak ik net een rare beweging, pijn man.![]()
Maar ik ben een pussy en durf niet naar het ziekenhuis.
quote:4. Feyenoord 21 12 4 5 40 44-27 17
6. Ajax 21 10 7 4 37 51-30 21
" Eat your greetings boy! "quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. En weigerde z'n groeten op te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Ja, krukken zouden wel handig zijn. Maar zoals eerder aangegeven, weet niet echt of ze er bij zo'n spoedeisende hulp op zitten te wachten, helemaal omdat ik hier geen huisarts heb en dus ook niet doorverwezen ben.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou toch ff langsgaan man. Krijg je misschien zo'n handige bandage mee je knie wat te ondersteunen en kun je evt krukken ophalen.
In een compromitterende positie.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatje gepost van een te grote wortel.
Ga je toch naar de HAP? Als je zegt dat je niet kan lopen gaan ze je echt niet wegsturen hoor. Zeg je gewoon dat je met de taxi tot aan de deur bent gekomen en dat dit je zo extreem veel pijn deed dat je jezelf niet de trappen van een station e.d. ziet beklimmen om thuis naar de huisarts te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, krukken zouden wel handig zijn. Maar zoals eerder aangegeven, weet niet echt of ze er bij zo'n spoedeisende hulp op zitten te wachten, helemaal omdat ik hier geen huisarts heb en dus ook niet doorverwezen ben.
Aan de andere kant zullen ze het vast vaker meemaken.
Nice man. Over 16 kampioenschappen mogen jullie ook een derde ster dragenquote:
Wacht even hoor...Ajax is een beursgenoteerd bedrijf, wat betekent dat je aandelen Ajax kunt kopen. Wat was ook alweer het standaard riedeltje dat voorbijkwam bij risicovolle beleggingen?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nice man. Over 16 kampioenschappen mogen jullie ook een derde ster dragen.
Gestruikeld over een pelpinda en ongelukkig terechtgekomen op de hoek van een tafelblad. Het tafelblad was wel van marmer overigens, dus hij is met klasse heengegaan.quote:
Ik heb hoopquote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht even hoor...Ajax is een beursgenoteerd bedrijf, wat betekent dat je aandelen Ajax kunt kopen. Wat was ook alweer het standaard riedeltje dat voorbijkwam bij risicovolle beleggingen?
Oh ja....
[ afbeelding ]
quote:* De aanbieding van de interactieve HD recorder is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 abonnees. De getoonde recorder kan afwijken van het werkelijke model.
** Het gratis Wi-Fi modem is voor nieuwe Ziggo Alles-in-1 abonnees die nog geen internet van Ziggo afnemen.
Dat noemen ze ook wel 'welkomstgeschenken'.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:29 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zijn al die kut acties van Ziggo altijd voor nieuwe abonnees. Echt bitches.
[..]
Ik zou er niet al te rouwig om zijn want dat ding is echt waardeloos (ik bezit er helaas eenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:29 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zijn al die kut acties van Ziggo altijd voor nieuwe abonnees. Echt bitches.
[..]
hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil niet haten ofzo, maar waarom zit het hier altijd vol met ajacieden?
Staat op de sitequote:
bans mogen niet worden besproken.quote:
Ik bespreek ook niks, vraag het me alleen af?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
bans mogen niet worden besproken.
nou ben ik pas echt benieuwdquote:
ja ik ook eigenlijk welquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik bespreek ook niks, vraag het me alleen af?
Jij noemt ons jodenquote:
Naaktfoto van Jojoortje gepubliceerd. Blijkt dus een of andere vage ex van Jojoor te zijn, waar ze al langer last van had (zie vorige topics). Man, wat was dat grappig.quote:
Pics pliesequote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Naaktfoto van Jojoortje gepubliceerd. Blijkt dus een of andere vage ex van Jojoor te zijn, waar ze al langer last van had (zie vorige topics). Man, wat was dat grappig.
Ooh die pics. Ja, die heb ik ook nog wel in jojoortjedubbelepuntnegen.zipquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Naaktfoto van Jojoortje gepubliceerd. Blijkt dus een of andere vage ex van Jojoor te zijn, waar ze al langer last van had (zie vorige topics). Man, wat was dat grappig.
Dan zijn er dus meer. Ik heb nl. jojoortje014.jpgquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh die pics. Ja, die heb ik ook nog wel in jojoortjedubbelepuntnegen.zip
Hmm, ik mis alleen foto #3, #34, #35, #46 en #118 nog, dan heb ik ze allemaalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:42 schreef eight het volgende:
[..]
Dan zijn er dus meer. Ik heb nl. jojoortje014.jpg
Heb je #1924 ook?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, ik mis alleen foto #3, #34, #35, #46 en #118 nog, dan heb ik ze allemaal
quote:
Uiteraard, want:quote:
Ik heb #3 ergens liggen, maar die had een grootte van 3gb. Best groot voor zo'n bestand. Ik denk dat die in 3d is gemaaktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard, want:
k mis alleen foto #3, #34, #35, #46 en #118 nog, dan heb ik ze allemaal
Ik zie dat er hier ook een paar worden aangeboden: Vraag & Aanbodquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard, want:
k mis alleen foto #3, #34, #35, #46 en #118 nog, dan heb ik ze allemaal
Ik heb #46 dubbel, ruilen voor jouw #3. Of anders spelletje dichtst tegen de muur?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb #3 ergens liggen, maar die had een grootte van 3gb. Best groot voor zo'n bestand. Ik denk dat die in 3d is gemaakt
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het filmpje jojowon'tstop.MP4 zei ze dat ook vaak
#46 heb ik al, ik moet #1924 hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb #46 dubbel, ruilen voor jouw #3. Of anders spelletje dichtst tegen de muur?
LOLquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In het filmpje jojowon'tstop.MP4 zei ze dat ook vaak
Misschien moet Barca hem kopen.quote:
Middag. Niets beters dan 39 graden koorts hebben. God wat een klotenacht zegquote:
Oei, ik zou maar gauw gaan stoppen met FOK!. Is niet goed voor je.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middag. Niets beters dan 39 graden koorts hebben. God wat een klotenacht zegSliep om 23:00 en lag wakker van 0:45 tot 3:15. Werd wakker om 6:30 En ik maar denken waarom ik het zo heet had. Smorgens bleek 39 graden koorts
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oei, ik zou maar gauw gaan stoppen met FOK!. Is niet goed voor je.
Kan kloppen, wintertijd is ingegaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Op de één of andere manier is de klok op mijn mobiel vannacht een uur terug gegaan.
Over een maandje vooruitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan kloppen, wintertijd is ingegaan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Op de één of andere manier is de klok op mijn mobiel vannacht een uur terug gegaan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik krijg net jojo.happyvalentinesday.rar binnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kreeg zojuist een Valentijnskaartje met daarop:
XXX Jojo
Gewoon op het werk openen, ze zullen je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg net een emailtje van Anna Kournikova met als onderwerp: I love you. Dat is toch gewoon veilig?
Sorry man, zat ik weer met m'n verkeerde account te spammenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg net een emailtje van Anna Kournikova met als onderwerp: I love you. Dat is toch gewoon veilig?
Ok gedaan, volgens mij kwam het niet echt van Anna...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef eight het volgende:
[..]
Gewoon op het werk openen, ze zullen je dankbaar zijn.
Zit je ook op LN?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Nee, het is hier aan het werk zo dichtgetimmerd dat ik vaak plaatjes die hier gepost zijn niet kan zien. Vaak snap ik dan ook niets van opmerkingen, totdat ik thuis zie dat er een plaatje bij zat...quote:
Leuk is dat altijd jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, het is hier aan het werk zo dichtgetimmerd dat ik vaak plaatjes die hier gepost zijn niet kan zien. Vaak snap ik dan ook niets van opmerkingen, totdat ik thuis zie dat er een plaatje bij zat...
Op een site als LN kan ik zeker niet komen.
Dat verklaard dus dat ik zo lang sliepquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat verklaard dus dat ik zo lang sliep
Oh...te kansloos.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Had om 11:00 eigenlijk college, dat dan weer wel.
En dan kan je zomaar wegblijven?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Had om 11:00 eigenlijk college, dat dan weer wel.
Niet verplicht joh. Alleen werkcolleges zijn bij sommige vakken 'verplicht'. Als jij zonder al die colleges je tentamen haalt, is dat toch ook best?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan kan je zomaar wegblijven?
Ja, dat kan wel. Of het verstandig is is een tweede.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet meer nee, blijkt toch goed uit te pakken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef De_kromme het volgende:
Je moet juist blij zijn met die 'kutstudenten'. Wij zorgen er later voor dat de economie nog een beetje draaiende gehouden wordt. Zodat jij ook weer aan de slag kan in de haven.
Niet meer langs het ziekenhuis geweest, Caland? Prima dan toch.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
quote:Vodafoneklanten verslapen zich door verkeerde tijdzone
AMSTERDAM – Een deel van de mobiele klanten van Vodafone heeft zich dinsdag verslapen omdat de provider de verkeerde tijdzone had ingesteld.
Dat bevestigt Vodafone desgevraagd tegenover NU.nl. Het gaat maximaal om 25 procent van de klanten.
Door een aanpassing in één van de knooppunten in het mobiele netwerk van Vodafone werd de verkeerde tijd doorgegeven aan de klanten die de tijd op hun telefoon automatisch laten aanpassen aan de juiste tijdzone.
In dit geval versprong de klok één uur waardoor op internet veel klachten verschenen over mensen die zich een uur verslapen hadden.
Er is juist een gebrek aan technische mensen en mensen die met hun klauwen werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef De_kromme het volgende:
Je moet juist blij zijn met die 'kutstudenten'. Wij zorgen er later voor dat de economie nog een beetje draaiende gehouden wordt. Zodat jij ook weer aan de slag kan in de haven.
Niet meer langs het ziekenhuis geweest, Caland? Prima dan toch.
Jij had vast geen wekker gezetquote:
Ik zet elke dag 10 wekkers, elk 5 min erna.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij had vast geen wekker gezet
greuters geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
barca geflap vanavond
wie is aan het woord vanavond?
geweldigquote:
hohoho, ik kom net thuis van mijn uberlange dag van kwart voor 9 tot nu.quote:
Dat is nooit anders geweest, joh. Bleef soms gewoon maanden weg van colleges om alleen maar op het tentamen te verschijnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb echt 0.0 vertrouwen in de studenten van nu. Ik hoef dit forum maar te lezen en weet genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef De_kromme het volgende:
Dat ligt meer aan de hogescholen dan aan de studenten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
Heb echt 0.0 vertrouwen in de studenten van nu. Ik hoef dit forum maar te lezen en weet genoeg.
Je ziet echt een hoop dom volk op dat soort scholen. Als die de economie moeten redden/dragen zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:35 schreef eight het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de hogescholen dan aan de studenten.
Dus jij was ooit ook een kutstudentquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest, joh. Bleef soms gewoon maanden weg van colleges om alleen maar op het tentamen te verschijnen.
[..]
Heb echt 0.0 vertrouwen in de studenten van nu. Ik hoef dit forum maar te lezen en weet genoeg.
Eens een student, altijd een student.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus jij was ooit ook een kutstudent
ligt eraan wat jij daaronder verstaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met hun gemaakte gedragquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens een student, altijd een student.
Ik ben in elk geval nooit een corpsbal geweest. Man wat haat ik die gasten, het zijn de Vertonghens onder de studenten...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met hun gemaakte gedrag
365 dagen per jaar carnaval voor die malloten. Ik verdenk trouwens iemand hier er van er ook een te zijn.
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met hun gemaakte gedrag
365 dagen per jaar carnaval voor die malloten. Ik verdenk trouwens iemand hier er van er ook een te zijn.
Zeven jaar over mijn studie gedaan, dus ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Amateur, toen ik studeerde zaten er om mij heen in de diverse kroegen van Tilburg 13e en 14e jaars studenten. Ze konden met veel pijn en moeite vertellen wat ze ook alweer studeerden... Die ballen hebben ervoor gezorgd dat ik met een suicide-studiebeurs opgescheept zat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeven jaar over mijn studie gedaan, dus ja.
Elke malloot wil een bedrijfskunde studie volgen? Volgens mij is het percentage dat aan de universiteit studeert nog steeds erg laag. Procentje of 10?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er is juist een gebrek aan technische mensen en mensen die met hun klauwen werken.
Tegenwoordig wil elke malloot een of andere bedrijfskunde studie volgen, terwijl als jij een goede loodgieter bent je veel meer kansen op de arbeidsmarkt hebt.
Zeker als de economie straks weer gaat intieften.
HBO Hooligan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef De_kromme het volgende:
Happel heeft gestudeerd, het moet niet gekker worden. Hebbie gedaan?
Tilburg is dan ook het schoolvoorbeeld van de langstudeerders met hun olof geblaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amateur, toen ik studeerde zaten er om mij heen in de diverse kroegen van Tilburg 13e en 14e jaars studenten. Ze konden met veel pijn en moeite vertellen wat ze ook alweer studeerden... Die ballen hebben ervoor gezorgd dat ik met een suicide-studiebeurs opgescheept zat.
Iets.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef De_kromme het volgende:
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alsnog hoger dan verwacht. Maar het is wel triest als je serieus 7 jaar over het HBO doet.
Toendertijd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets.
[..]
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook het schoolvoorbeeld van de langstudeerders met hun olof geblaat.
Feijenoord? Wat een voorbeeld voor de supporters ben je ook he. Welke richting? Of is dat ook al teveel informatie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets.
[..]
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.
Feijenoord inderdaad. Veel werken om de reisjes te betalen. Studie kon me toendertijd gestolen worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Feijenoord? Wat een voorbeeld voor de supporters ben je ook he. Welke richting? Of is dat ook al teveel informatie?
Ik studeer niet meer, hèquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord is nu niet meer belangrijker dan studeren?
haha inderdaad. voor het eerst ook onder de tafel worden gedronken door een wijf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...
Had het toch beter omgekeerd kunnen zijn hé. Nu de successen (terwijl je pieken hebt om alle reisjes te bekostigen) ipv een aantal jaar terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord inderdaad. Veel werken om de reisjes te betalen. Studie kon me toendertijd gestolen worden.
[..]
Ik studeer niet meer, hè
Als mod of mod zijnde. Als mod zijnde is fout.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, is ook niet meer nodig. Geld stroomt binnen he als modzijnde.
Al die Ajacieden zijn 14 hier. Moet je wel rekening mee houden he.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als mod of mod zijnde. Als mod zijnde is fout.
Jij hebt zeker niet gestudeerd?
Het ergste isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als mod of mod zijnde. Als mod zijnde is fout.
Jij hebt zeker niet gestudeerd?
hej dit is (ex)studentenpraat-met-elkaar topic, kom niet stoer doen met je havo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, is ook niet meer nodig. Geld stroomt binnen he als modzijnde.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hej dit is (ex)studentenpraat-met-elkaar topic, kom niet stoer doen met je havo.
nvm dan
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]moet ik mij nu aangesproken voelen?
Ik zie liever mensen die iets concreets met hun klauwen kunnen. Dat theoretisch gelul op hbo-niveau gaat nergens over. Veel van die baantjes zijn ook gecreëerde baantjes heb ik het idee. Dus we nemen een manager die gaat controleren hoe de andere manager zijn werk doen, en daar weer een supervisor voor. En vervolgens is er een tekort aan mensen die daadwerkelijk op de werkvloer het geld voor je bedrijf binnenharken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Elke malloot wil een bedrijfskunde studie volgen? Volgens mij is het percentage dat aan de universiteit studeert nog steeds erg laag. Procentje of 10?
We hebben dus nog steeds genoeg simpele werklui hoor, het enige wat een probleem vormt binnen Nederland is de ICT-sector.
Office Spacequote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen die iets concreets met hun klauwen kunnen. Dat theoretisch gelul op hbo-niveau gaat nergens over. Veel van die baantjes zijn ook gecreëerde baantjes heb ik het idee. Dus we nemen een manager die gaat controleren hoe de andere manager zijn werk doen, en daar weer een supervisor voor. En vervolgens is er een tekort aan mensen die daadwerkelijk op de werkvloer het geld voor je bedrijf binnenharken.
But correct me if I'm wrong.
dacht al dat je het over mij hadquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met rabbit gebeurd
hij is toch niet?
stokstaart is de enige babe hier hoor.quote:
quote:
Was beter geweest inderdaad. Maar heb nergens spijt van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Had het toch beter omgekeerd kunnen zijn hé. Nu de successen (terwijl je pieken hebt om alle reisjes te bekostigen) ipv een aantal jaar terug.
Dat sowieso.quote:Maar wellicht kan je weer wat mooie trips tegemoet komend jaar.
Zo leef ik nu ongeveer. Makkelijk verdienen.quote:
ik weet niet waar het over gaatquote:
Rabbit is bezig met een groot avontuur, binnenkort is hij terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met rabbit gebeurd
hij is toch niet?
Mods kunnen niet bannen, kut.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke mod heeft dit geflikt trouwens? Wat een flikker jonge.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat
maar gelukkig gaat het goed met je
Goed argument Happel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest, joh. Bleef soms gewoon maanden weg van colleges om alleen maar op het tentamen te verschijnen.
[..]
Dit. Walgelijke gasten zijn dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens een student, altijd een student.
Ik ben in elk geval nooit een corpsbal geweest. Man wat haat ik die gasten, het zijn de Vertonghens onder de studenten...
Ben daar in mijn TIK-week legendarisch bezopen geworden. Eerst hadden we een biercantus (wie het fenomeen kent weet genoeg) om vervolgens bij Olof een bierestafette te houden en door te stoten tot de finale om deze winnend af te sluiten. Ben toen om 8 uur in slaap gevallen om de volgende dag om 3 uur pas weer wakker te worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...
jij studeert in tilly?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed argument Happel.
[..]
Dit. Walgelijke gasten zijn dat.
[..]
Ben daar in mijn TIK-week legendarisch bezopen geworden. Eerst hadden we een biercantus (wie het fenomeen kent weet genoeg) om vervolgens bij Olof een bierestafette te houden en door te stoten tot de finale om deze winnend af te sluiten. Ben toen om 8 uur in slaap gevallen om de volgende dag om 3 uur pas weer wakker te worden.![]()
quote:
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Je zit hopelijk niet bij olof toch?
maar je had het over tikweek bij olofquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar je had het over tikweek bij olof.
Ja, je gaat dan ook alle studentenverenigingen af met je groepje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar je had het over tikweek bij olof.
Hij werd zo dik als een tonnetje, toen droeg hij capuchonnetje?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Stokstaart het volgende:
kapiteintje zo zwart als roet, ging eens wandelen zonder hoed
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Stokstaart het volgende:
kapiteintje zo zwart als roet, ging eens wandelen zonder hoed
Nee, dat was Stokstaart.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij werd zo dik als een tonnetje, toen droeg hij capuchonnetje?
(En bestormde het Maasgebouw.)
Kapiteintje gaat nooit naar de Kuipquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij werd zo dik als een tonnetje, toen droeg hij capuchonnetje?
(En bestormde het Maasgebouw.)
Niet waar. Alleen niet zo vaak omdat ik zelf moet voetballen op zondag. Volgend jaar overigens wel een SCC.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kapiteintje gaat nooit naar de Kuip
Morgen als het goed is. Steunbetuigingen in zijn fobo hequote:
Dit. Iedereen respect betuigen aan Littlerabbit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen als het goed is. Steunbetuigingen in zijn fobo he
Ik lig heel de dag al in bed komt weinig van slapen denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je zou willen dat je sliep?
Dat het brandbaar isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Hans Kraay heeft een boek geschreven. Is daarin nog wat spannends te beleven?
Maar dat doe je toch ook als je niet ziek bent?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lig heel de dag al in bed komt weinig van slapen denk ik.
Neeeuj ik heb werk man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch ook als je niet ziek bent?
Ouwe koeien, nieuwe sloot. Johan Derksen: de despoot...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Hans Kraay heeft een boek geschreven. Is daarin nog wat spannends te beleven?
Je pretendeert dat alle mannen dat niet zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Muto het volgende:
Hoi. Waarom zijn bijna alle vrouwen op Fok gothic/emo?
Reden 1: toeval. Reden 2: chemo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Muto het volgende:
Mis. Ook mannen vinden emoties fijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je pretendeert dat alle mannen dat niet zijn?
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Muto het volgende:
Is ook niet zo moeilijk op het VMBO Kader.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben anders ik werd altijd van school gestuurd na een halfjaar.
Jammer want op het middelbaar was ik de slimste van de klas.
vmbo, niet VMBOquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk op het VMBO Kader.
Algemene wetten voor hoofdletter - kleine letters.quote:
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)aar_beroepsonderwijs
Jij verdient een bubba.jpg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Algemene wetten voor hoofdletter - kleine letters.
JA, DIE ZIJN ER!
Correct.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Algemene wetten voor hoofdletter - kleine letters.
JA, DIE ZIJN ER!
quote:Alle onderwijstypen, dus ook hbo, worden met kleine letters geschreven: vmbo, havo, heao, mbo.
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/hboer-hbo-er
Als je dom wilt overkomen moet je dat natuurlijk niet nalatenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn excuses.Ik blijf uiteraard VWO met hoofdletters schrijven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je dom wilt overkomen moet je dat natuurlijk niet nalaten.
Klopt.quote:
Was dat maar zo jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ach...als dat 't enige is dan valt 't nog wel mee.
Nee. Heb 1 avond gemist omdat ik toen moest werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
dus je was ook bij plato geweest kapiteintje ?
oh ok dat kan. ik ben geen corpsballetje hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Heb 1 avond gemist omdat ik toen moest werken.
Flikker op met je kader... Theoretische leerweg mang.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk op het VMBO Kader.
Onvergeeflijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ok dat kan. ik ben geen corpsballetje hoor. ik was er niets eens bij de tik week.
was jarig die week en moest werken.quote:
Restecp Mikey.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker op met je kader... Theoretische leerweg mang.
En qua niveau kan ik VWO aan. Just never happend
Vind dat eerste wel een beetje een kutreden om geen TIK-week te doen hoor. Is een geweldig feest man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was jarig die week en moest werken.
Zeker te lui?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker op met je kader... Theoretische leerweg mang.
En qua niveau kan ik VWO aan. Just never happend
nah, je had naar 5tegen5 moeten gaan, dat was die zondag voor de tikweek geloof ik. nog nooit zon vet feest meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind dat eerste wel een beetje een kutreden om geen TIK-week te doen hoor. Is een geweldig feest man.
Den Haag is dan ook veel mooier dan Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:56 schreef msnk het volgende:
Vandaag voor 't eerst naar Den Haag gegaanMoet eerlijk bekennen, haatte het niet
Maar damn 't centrum is echt veel veel veel rustiger dan hier
Maar een rustige centrum heeft ook wel wat
Wat is deze...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Den Haag is dan ook veel mooier dan Amsterdam.
Hoezo dat danquote:
Amsterdam te druk zeker?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om allerlei redenen. Voelde me meer thuis in Den Haag dan in Amsterdam.
Ik wilde hem nog quoten, maar dat kon al niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef Luckypenguin het volgende:
Plaats dat Pique plaatjes is uit [14 feb NOS in de Champions League] Bayer Leverkusen - FC Barcelona #2
Heb m niet kunnen zien.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier met fappen dames.
El Piqeutonquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
hihihihiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
jajjajajajaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
jij zit nu zeker met een natte doos te kijken
Nee met SACHERTORTEquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je nou mods vergelijken met nazi's?
26, Maar iets in het duits plaatsen = met nazi's vergelijken?quote:
Ga nou niet recht praten wat krom is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:21 schreef muzas het volgende:
Volgens mij voetbalt Barca tegen wat duits. Verder dan dat heb ik iig niet nagedacht. Dat jij er mee komt zegt meer over jou dan over mij.
Heel de tijd al arme manquote:
Gast donderstraal nou op. Jij legt in MIJN mond dat ik mensen met nazis vergelijk wat simpelweg NIET waar is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga nou niet recht praten wat krom is.
Ik zag het begin, wat een nare wijven zeg, hoewel zo'n kerel natuurlijk ook niet helemaal 100 is.quote:
Mods/Admins moeten gewoon veel harder optreden. Het zijn steeds dezelfde die het verzieken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
In het vervolg maar beter geen livetopics meer openen als Barca of Real speelt.
Er wordt ook als een gek gemod in dat topic, haalt alsnog niet veel uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mods/Admins moeten gewoon veel harder optreden. Het zijn steeds dezelfde die het verzieken.
We zijn al veel aan het deleten + noten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
In het vervolg maar beter geen livetopics meer openen als Barca of Real speelt.
ik merk hetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn al veel aan het deleten + noten.
Alleen posts verwijderen helpt niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt ook als een gek gemod in dat topic, haalt alsnog niet veel uit.
quote:Twee verliefde tieners in Bangladesh zijn van een gsm-mast gesprongen omdat het meisje was uitgehuwelijkt aan een andere man. Dat heeft de Bengalese politie dinsdag gezegd.
De jongen, Soud Sheikh (17), belde zijn broer vlak voor de wanhoopsdaad van het liefdespaar en zei dat hij en zijn vriendin op Valentijnsdag hun dood tegemoet zouden springen om eeuwig bij elkaar te blijven. De geliefden hadden hun handen met een sjaal samengebonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |