Littlerabbit?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eindelijk heeft hij de aandacht die hij altijd zo gewild heeft.
Waaaar komt Rabbit toch vandaan?!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:08 schreef Smoofie het volgende:
We love you rabbit, WE DO!
We Love you rabbit, WE DO!
Oooooh rabbit WE LOVE YOU!
delft hier ver vandaan!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waaaar komt Rabbit toch vandaan?!
...quote:Op maandag 13 februari 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vindt Rabbit een wortel lekker?!
Ja daar wonen ook superrabbits!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
...
Wonen daar ook super rabbits?!
VINDEN RABBITS WORTELS FIJN?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja daar wonen ook superrabbits!
AMSTERDAM AMSTERDAM AMSTERDAM!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ALS ZE MAAR VOOR AJAX ZIJN
JAJALALLALAALLALL!!!
Neuken?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OF MOET HET LIEVER KOMKOMMER ZIJN?
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Sta op... als je voor Rabbits bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor Rabbits bent!
Sta op... als je voor Rabbits bent, sta op...als je voor AJAX bent, sta op...als je voor Rabbits bent!
niet echt, eigenlijk. Had er een paar uur geleden nog veel vertrouwen erin dat het wel meeviel. Maak ik net een rare beweging, pijn man.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Alles goed met je been?
Komt wel goed.....hoop ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
niet echt, eigenlijk. Had er een paar uur geleden nog veel vertrouwen erin dat het wel meeviel. Maak ik net een rare beweging, pijn man.![]()
Maar ik ben een pussy en durf niet naar het ziekenhuis.
Zou toch ff langsgaan man. Krijg je misschien zo'n handige bandage mee je knie wat te ondersteunen en kun je evt krukken ophalen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
niet echt, eigenlijk. Had er een paar uur geleden nog veel vertrouwen erin dat het wel meeviel. Maak ik net een rare beweging, pijn man.![]()
Maar ik ben een pussy en durf niet naar het ziekenhuis.
quote:4. Feyenoord 21 12 4 5 40 44-27 17
6. Ajax 21 10 7 4 37 51-30 21
" Eat your greetings boy! "quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. En weigerde z'n groeten op te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Ja, krukken zouden wel handig zijn. Maar zoals eerder aangegeven, weet niet echt of ze er bij zo'n spoedeisende hulp op zitten te wachten, helemaal omdat ik hier geen huisarts heb en dus ook niet doorverwezen ben.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou toch ff langsgaan man. Krijg je misschien zo'n handige bandage mee je knie wat te ondersteunen en kun je evt krukken ophalen.
In een compromitterende positie.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaatje gepost van een te grote wortel.
Ga je toch naar de HAP? Als je zegt dat je niet kan lopen gaan ze je echt niet wegsturen hoor. Zeg je gewoon dat je met de taxi tot aan de deur bent gekomen en dat dit je zo extreem veel pijn deed dat je jezelf niet de trappen van een station e.d. ziet beklimmen om thuis naar de huisarts te gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, krukken zouden wel handig zijn. Maar zoals eerder aangegeven, weet niet echt of ze er bij zo'n spoedeisende hulp op zitten te wachten, helemaal omdat ik hier geen huisarts heb en dus ook niet doorverwezen ben.
Aan de andere kant zullen ze het vast vaker meemaken.
Nice man. Over 16 kampioenschappen mogen jullie ook een derde ster dragenquote:
Wacht even hoor...Ajax is een beursgenoteerd bedrijf, wat betekent dat je aandelen Ajax kunt kopen. Wat was ook alweer het standaard riedeltje dat voorbijkwam bij risicovolle beleggingen?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nice man. Over 16 kampioenschappen mogen jullie ook een derde ster dragen.
Gestruikeld over een pelpinda en ongelukkig terechtgekomen op de hoek van een tafelblad. Het tafelblad was wel van marmer overigens, dus hij is met klasse heengegaan.quote:
Ik heb hoopquote:Op maandag 13 februari 2012 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht even hoor...Ajax is een beursgenoteerd bedrijf, wat betekent dat je aandelen Ajax kunt kopen. Wat was ook alweer het standaard riedeltje dat voorbijkwam bij risicovolle beleggingen?
Oh ja....
[ afbeelding ]
quote:* De aanbieding van de interactieve HD recorder is alleen geldig voor nieuwe Alles-in-1 abonnees. De getoonde recorder kan afwijken van het werkelijke model.
** Het gratis Wi-Fi modem is voor nieuwe Ziggo Alles-in-1 abonnees die nog geen internet van Ziggo afnemen.
Dat noemen ze ook wel 'welkomstgeschenken'.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:29 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zijn al die kut acties van Ziggo altijd voor nieuwe abonnees. Echt bitches.
[..]
Ik zou er niet al te rouwig om zijn want dat ding is echt waardeloos (ik bezit er helaas eenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:29 schreef mrstylo het volgende:
Waarom zijn al die kut acties van Ziggo altijd voor nieuwe abonnees. Echt bitches.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |