Middag. Niets beters dan 39 graden koorts hebben. God wat een klotenacht zegquote:
Oei, ik zou maar gauw gaan stoppen met FOK!. Is niet goed voor je.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middag. Niets beters dan 39 graden koorts hebben. God wat een klotenacht zegSliep om 23:00 en lag wakker van 0:45 tot 3:15. Werd wakker om 6:30 En ik maar denken waarom ik het zo heet had. Smorgens bleek 39 graden koorts
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oei, ik zou maar gauw gaan stoppen met FOK!. Is niet goed voor je.
Kan kloppen, wintertijd is ingegaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Op de één of andere manier is de klok op mijn mobiel vannacht een uur terug gegaan.
Over een maandje vooruitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan kloppen, wintertijd is ingegaan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Op de één of andere manier is de klok op mijn mobiel vannacht een uur terug gegaan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik krijg net jojo.happyvalentinesday.rar binnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kreeg zojuist een Valentijnskaartje met daarop:
XXX Jojo
Gewoon op het werk openen, ze zullen je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg net een emailtje van Anna Kournikova met als onderwerp: I love you. Dat is toch gewoon veilig?
Sorry man, zat ik weer met m'n verkeerde account te spammenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg net een emailtje van Anna Kournikova met als onderwerp: I love you. Dat is toch gewoon veilig?
Ok gedaan, volgens mij kwam het niet echt van Anna...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef eight het volgende:
[..]
Gewoon op het werk openen, ze zullen je dankbaar zijn.
Zit je ook op LN?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Nee, het is hier aan het werk zo dichtgetimmerd dat ik vaak plaatjes die hier gepost zijn niet kan zien. Vaak snap ik dan ook niets van opmerkingen, totdat ik thuis zie dat er een plaatje bij zat...quote:
Leuk is dat altijd jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, het is hier aan het werk zo dichtgetimmerd dat ik vaak plaatjes die hier gepost zijn niet kan zien. Vaak snap ik dan ook niets van opmerkingen, totdat ik thuis zie dat er een plaatje bij zat...
Op een site als LN kan ik zeker niet komen.
Dat verklaard dus dat ik zo lang sliepquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat verklaard dus dat ik zo lang sliep
Oh...te kansloos.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Had om 11:00 eigenlijk college, dat dan weer wel.
En dan kan je zomaar wegblijven?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Had om 11:00 eigenlijk college, dat dan weer wel.
Niet verplicht joh. Alleen werkcolleges zijn bij sommige vakken 'verplicht'. Als jij zonder al die colleges je tentamen haalt, is dat toch ook best?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan kan je zomaar wegblijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |