Middag. Niets beters dan 39 graden koorts hebben. God wat een klotenacht zegquote:
Oei, ik zou maar gauw gaan stoppen met FOK!. Is niet goed voor je.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Middag. Niets beters dan 39 graden koorts hebben. God wat een klotenacht zegSliep om 23:00 en lag wakker van 0:45 tot 3:15. Werd wakker om 6:30 En ik maar denken waarom ik het zo heet had. Smorgens bleek 39 graden koorts
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oei, ik zou maar gauw gaan stoppen met FOK!. Is niet goed voor je.
Kan kloppen, wintertijd is ingegaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Op de één of andere manier is de klok op mijn mobiel vannacht een uur terug gegaan.
Over een maandje vooruitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan kloppen, wintertijd is ingegaan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Op de één of andere manier is de klok op mijn mobiel vannacht een uur terug gegaan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik krijg net jojo.happyvalentinesday.rar binnenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kreeg zojuist een Valentijnskaartje met daarop:
XXX Jojo
Gewoon op het werk openen, ze zullen je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg net een emailtje van Anna Kournikova met als onderwerp: I love you. Dat is toch gewoon veilig?
Sorry man, zat ik weer met m'n verkeerde account te spammenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg net een emailtje van Anna Kournikova met als onderwerp: I love you. Dat is toch gewoon veilig?
Ok gedaan, volgens mij kwam het niet echt van Anna...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:02 schreef eight het volgende:
[..]
Gewoon op het werk openen, ze zullen je dankbaar zijn.
Zit je ook op LN?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
Nee, het is hier aan het werk zo dichtgetimmerd dat ik vaak plaatjes die hier gepost zijn niet kan zien. Vaak snap ik dan ook niets van opmerkingen, totdat ik thuis zie dat er een plaatje bij zat...quote:
Leuk is dat altijd jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, het is hier aan het werk zo dichtgetimmerd dat ik vaak plaatjes die hier gepost zijn niet kan zien. Vaak snap ik dan ook niets van opmerkingen, totdat ik thuis zie dat er een plaatje bij zat...
Op een site als LN kan ik zeker niet komen.
Dat verklaard dus dat ik zo lang sliepquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat verklaard dus dat ik zo lang sliep
Oh...te kansloos.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Had om 11:00 eigenlijk college, dat dan weer wel.
En dan kan je zomaar wegblijven?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Had om 11:00 eigenlijk college, dat dan weer wel.
Niet verplicht joh. Alleen werkcolleges zijn bij sommige vakken 'verplicht'. Als jij zonder al die colleges je tentamen haalt, is dat toch ook best?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan kan je zomaar wegblijven?
Ja, dat kan wel. Of het verstandig is is een tweede.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteindelijk niet meer nee, blijkt toch goed uit te pakken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef De_kromme het volgende:
Je moet juist blij zijn met die 'kutstudenten'. Wij zorgen er later voor dat de economie nog een beetje draaiende gehouden wordt. Zodat jij ook weer aan de slag kan in de haven.
Niet meer langs het ziekenhuis geweest, Caland? Prima dan toch.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
quote:Vodafoneklanten verslapen zich door verkeerde tijdzone
AMSTERDAM – Een deel van de mobiele klanten van Vodafone heeft zich dinsdag verslapen omdat de provider de verkeerde tijdzone had ingesteld.
Dat bevestigt Vodafone desgevraagd tegenover NU.nl. Het gaat maximaal om 25 procent van de klanten.
Door een aanpassing in één van de knooppunten in het mobiele netwerk van Vodafone werd de verkeerde tijd doorgegeven aan de klanten die de tijd op hun telefoon automatisch laten aanpassen aan de juiste tijdzone.
In dit geval versprong de klok één uur waardoor op internet veel klachten verschenen over mensen die zich een uur verslapen hadden.
Er is juist een gebrek aan technische mensen en mensen die met hun klauwen werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef De_kromme het volgende:
Je moet juist blij zijn met die 'kutstudenten'. Wij zorgen er later voor dat de economie nog een beetje draaiende gehouden wordt. Zodat jij ook weer aan de slag kan in de haven.
Niet meer langs het ziekenhuis geweest, Caland? Prima dan toch.
Jij had vast geen wekker gezetquote:
Ik zet elke dag 10 wekkers, elk 5 min erna.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij had vast geen wekker gezet
greuters geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:18 schreef Anonymousz het volgende:
barca geflap vanavond
wie is aan het woord vanavond?
geweldigquote:
hohoho, ik kom net thuis van mijn uberlange dag van kwart voor 9 tot nu.quote:
Dat is nooit anders geweest, joh. Bleef soms gewoon maanden weg van colleges om alleen maar op het tentamen te verschijnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb echt 0.0 vertrouwen in de studenten van nu. Ik hoef dit forum maar te lezen en weet genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:07 schreef De_kromme het volgende:
Dat ligt meer aan de hogescholen dan aan de studenten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
Heb echt 0.0 vertrouwen in de studenten van nu. Ik hoef dit forum maar te lezen en weet genoeg.
Je ziet echt een hoop dom volk op dat soort scholen. Als die de economie moeten redden/dragen zie ik het somber in.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:35 schreef eight het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de hogescholen dan aan de studenten.
Dus jij was ooit ook een kutstudentquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest, joh. Bleef soms gewoon maanden weg van colleges om alleen maar op het tentamen te verschijnen.
[..]
Heb echt 0.0 vertrouwen in de studenten van nu. Ik hoef dit forum maar te lezen en weet genoeg.
Eens een student, altijd een student.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dus jij was ooit ook een kutstudent
ligt eraan wat jij daaronder verstaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met hun gemaakte gedragquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens een student, altijd een student.
Ik ben in elk geval nooit een corpsbal geweest. Man wat haat ik die gasten, het zijn de Vertonghens onder de studenten...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met hun gemaakte gedrag
365 dagen per jaar carnaval voor die malloten. Ik verdenk trouwens iemand hier er van er ook een te zijn.
Nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met hun gemaakte gedrag
365 dagen per jaar carnaval voor die malloten. Ik verdenk trouwens iemand hier er van er ook een te zijn.
Zeven jaar over mijn studie gedaan, dus ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Amateur, toen ik studeerde zaten er om mij heen in de diverse kroegen van Tilburg 13e en 14e jaars studenten. Ze konden met veel pijn en moeite vertellen wat ze ook alweer studeerden... Die ballen hebben ervoor gezorgd dat ik met een suicide-studiebeurs opgescheept zat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeven jaar over mijn studie gedaan, dus ja.
Elke malloot wil een bedrijfskunde studie volgen? Volgens mij is het percentage dat aan de universiteit studeert nog steeds erg laag. Procentje of 10?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er is juist een gebrek aan technische mensen en mensen die met hun klauwen werken.
Tegenwoordig wil elke malloot een of andere bedrijfskunde studie volgen, terwijl als jij een goede loodgieter bent je veel meer kansen op de arbeidsmarkt hebt.
Zeker als de economie straks weer gaat intieften.
HBO Hooligan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef De_kromme het volgende:
Happel heeft gestudeerd, het moet niet gekker worden. Hebbie gedaan?
Tilburg is dan ook het schoolvoorbeeld van de langstudeerders met hun olof geblaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amateur, toen ik studeerde zaten er om mij heen in de diverse kroegen van Tilburg 13e en 14e jaars studenten. Ze konden met veel pijn en moeite vertellen wat ze ook alweer studeerden... Die ballen hebben ervoor gezorgd dat ik met een suicide-studiebeurs opgescheept zat.
Iets.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef De_kromme het volgende:
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alsnog hoger dan verwacht. Maar het is wel triest als je serieus 7 jaar over het HBO doet.
Toendertijd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets.
[..]
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook het schoolvoorbeeld van de langstudeerders met hun olof geblaat.
Feijenoord? Wat een voorbeeld voor de supporters ben je ook he. Welke richting? Of is dat ook al teveel informatie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets.
[..]
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.
Feijenoord inderdaad. Veel werken om de reisjes te betalen. Studie kon me toendertijd gestolen worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Feijenoord? Wat een voorbeeld voor de supporters ben je ook he. Welke richting? Of is dat ook al teveel informatie?
Ik studeer niet meer, hèquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord is nu niet meer belangrijker dan studeren?
haha inderdaad. voor het eerst ook onder de tafel worden gedronken door een wijf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...
Had het toch beter omgekeerd kunnen zijn hé. Nu de successen (terwijl je pieken hebt om alle reisjes te bekostigen) ipv een aantal jaar terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord inderdaad. Veel werken om de reisjes te betalen. Studie kon me toendertijd gestolen worden.
[..]
Ik studeer niet meer, hè
Als mod of mod zijnde. Als mod zijnde is fout.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, is ook niet meer nodig. Geld stroomt binnen he als modzijnde.
Al die Ajacieden zijn 14 hier. Moet je wel rekening mee houden he.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als mod of mod zijnde. Als mod zijnde is fout.
Jij hebt zeker niet gestudeerd?
Het ergste isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als mod of mod zijnde. Als mod zijnde is fout.
Jij hebt zeker niet gestudeerd?
hej dit is (ex)studentenpraat-met-elkaar topic, kom niet stoer doen met je havo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, is ook niet meer nodig. Geld stroomt binnen he als modzijnde.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hej dit is (ex)studentenpraat-met-elkaar topic, kom niet stoer doen met je havo.
nvm dan
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]moet ik mij nu aangesproken voelen?
Ik zie liever mensen die iets concreets met hun klauwen kunnen. Dat theoretisch gelul op hbo-niveau gaat nergens over. Veel van die baantjes zijn ook gecreëerde baantjes heb ik het idee. Dus we nemen een manager die gaat controleren hoe de andere manager zijn werk doen, en daar weer een supervisor voor. En vervolgens is er een tekort aan mensen die daadwerkelijk op de werkvloer het geld voor je bedrijf binnenharken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Elke malloot wil een bedrijfskunde studie volgen? Volgens mij is het percentage dat aan de universiteit studeert nog steeds erg laag. Procentje of 10?
We hebben dus nog steeds genoeg simpele werklui hoor, het enige wat een probleem vormt binnen Nederland is de ICT-sector.
Office Spacequote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen die iets concreets met hun klauwen kunnen. Dat theoretisch gelul op hbo-niveau gaat nergens over. Veel van die baantjes zijn ook gecreëerde baantjes heb ik het idee. Dus we nemen een manager die gaat controleren hoe de andere manager zijn werk doen, en daar weer een supervisor voor. En vervolgens is er een tekort aan mensen die daadwerkelijk op de werkvloer het geld voor je bedrijf binnenharken.
But correct me if I'm wrong.
dacht al dat je het over mij hadquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met rabbit gebeurd
hij is toch niet?
stokstaart is de enige babe hier hoor.quote:
quote:
Was beter geweest inderdaad. Maar heb nergens spijt van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Had het toch beter omgekeerd kunnen zijn hé. Nu de successen (terwijl je pieken hebt om alle reisjes te bekostigen) ipv een aantal jaar terug.
Dat sowieso.quote:Maar wellicht kan je weer wat mooie trips tegemoet komend jaar.
Zo leef ik nu ongeveer. Makkelijk verdienen.quote:
ik weet niet waar het over gaatquote:
Rabbit is bezig met een groot avontuur, binnenkort is hij terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met rabbit gebeurd
hij is toch niet?
Mods kunnen niet bannen, kut.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke mod heeft dit geflikt trouwens? Wat een flikker jonge.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat
maar gelukkig gaat het goed met je
Goed argument Happel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest, joh. Bleef soms gewoon maanden weg van colleges om alleen maar op het tentamen te verschijnen.
[..]
Dit. Walgelijke gasten zijn dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens een student, altijd een student.
Ik ben in elk geval nooit een corpsbal geweest. Man wat haat ik die gasten, het zijn de Vertonghens onder de studenten...
Ben daar in mijn TIK-week legendarisch bezopen geworden. Eerst hadden we een biercantus (wie het fenomeen kent weet genoeg) om vervolgens bij Olof een bierestafette te houden en door te stoten tot de finale om deze winnend af te sluiten. Ben toen om 8 uur in slaap gevallen om de volgende dag om 3 uur pas weer wakker te worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...
jij studeert in tilly?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed argument Happel.
[..]
Dit. Walgelijke gasten zijn dat.
[..]
Ben daar in mijn TIK-week legendarisch bezopen geworden. Eerst hadden we een biercantus (wie het fenomeen kent weet genoeg) om vervolgens bij Olof een bierestafette te houden en door te stoten tot de finale om deze winnend af te sluiten. Ben toen om 8 uur in slaap gevallen om de volgende dag om 3 uur pas weer wakker te worden.![]()
quote:
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Je zit hopelijk niet bij olof toch?
maar je had het over tikweek bij olofquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar je had het over tikweek bij olof.
Ja, je gaat dan ook alle studentenverenigingen af met je groepje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar je had het over tikweek bij olof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |