Tilburg is dan ook het schoolvoorbeeld van de langstudeerders met hun olof geblaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amateur, toen ik studeerde zaten er om mij heen in de diverse kroegen van Tilburg 13e en 14e jaars studenten. Ze konden met veel pijn en moeite vertellen wat ze ook alweer studeerden... Die ballen hebben ervoor gezorgd dat ik met een suicide-studiebeurs opgescheept zat.
Iets.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef De_kromme het volgende:
Happel heeft gestudeerd, het moet niet gekker worden. Hebbie gedaan?
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alsnog hoger dan verwacht. Maar het is wel triest als je serieus 7 jaar over het HBO doet.
Toendertijd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets.
[..]
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook het schoolvoorbeeld van de langstudeerders met hun olof geblaat.
Feijenoord? Wat een voorbeeld voor de supporters ben je ook he. Welke richting? Of is dat ook al teveel informatie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets.
[..]
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.
Feijenoord inderdaad. Veel werken om de reisjes te betalen. Studie kon me toendertijd gestolen worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Feijenoord? Wat een voorbeeld voor de supporters ben je ook he. Welke richting? Of is dat ook al teveel informatie?
Ik studeer niet meer, hèquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord is nu niet meer belangrijker dan studeren?
haha inderdaad. voor het eerst ook onder de tafel worden gedronken door een wijf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...
Had het toch beter omgekeerd kunnen zijn hé. Nu de successen (terwijl je pieken hebt om alle reisjes te bekostigen) ipv een aantal jaar terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord inderdaad. Veel werken om de reisjes te betalen. Studie kon me toendertijd gestolen worden.
[..]
Ik studeer niet meer, hè
Als mod of mod zijnde. Als mod zijnde is fout.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, is ook niet meer nodig. Geld stroomt binnen he als modzijnde.
Al die Ajacieden zijn 14 hier. Moet je wel rekening mee houden he.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als mod of mod zijnde. Als mod zijnde is fout.
Jij hebt zeker niet gestudeerd?
Het ergste isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als mod of mod zijnde. Als mod zijnde is fout.
Jij hebt zeker niet gestudeerd?
hej dit is (ex)studentenpraat-met-elkaar topic, kom niet stoer doen met je havo.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Achja, is ook niet meer nodig. Geld stroomt binnen he als modzijnde.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hej dit is (ex)studentenpraat-met-elkaar topic, kom niet stoer doen met je havo.
nvm dan
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]moet ik mij nu aangesproken voelen?
Ik zie liever mensen die iets concreets met hun klauwen kunnen. Dat theoretisch gelul op hbo-niveau gaat nergens over. Veel van die baantjes zijn ook gecreëerde baantjes heb ik het idee. Dus we nemen een manager die gaat controleren hoe de andere manager zijn werk doen, en daar weer een supervisor voor. En vervolgens is er een tekort aan mensen die daadwerkelijk op de werkvloer het geld voor je bedrijf binnenharken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef De_kromme het volgende:
Happel heeft gestudeerd, het moet niet gekker worden. Hebbie gedaan?
[..]
Elke malloot wil een bedrijfskunde studie volgen? Volgens mij is het percentage dat aan de universiteit studeert nog steeds erg laag. Procentje of 10?
We hebben dus nog steeds genoeg simpele werklui hoor, het enige wat een probleem vormt binnen Nederland is de ICT-sector.
Office Spacequote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zie liever mensen die iets concreets met hun klauwen kunnen. Dat theoretisch gelul op hbo-niveau gaat nergens over. Veel van die baantjes zijn ook gecreëerde baantjes heb ik het idee. Dus we nemen een manager die gaat controleren hoe de andere manager zijn werk doen, en daar weer een supervisor voor. En vervolgens is er een tekort aan mensen die daadwerkelijk op de werkvloer het geld voor je bedrijf binnenharken.
But correct me if I'm wrong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |