Tilburg is dan ook het schoolvoorbeeld van de langstudeerders met hun olof geblaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Amateur, toen ik studeerde zaten er om mij heen in de diverse kroegen van Tilburg 13e en 14e jaars studenten. Ze konden met veel pijn en moeite vertellen wat ze ook alweer studeerden... Die ballen hebben ervoor gezorgd dat ik met een suicide-studiebeurs opgescheept zat.
Iets.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:07 schreef De_kromme het volgende:
Happel heeft gestudeerd, het moet niet gekker worden. Hebbie gedaan?
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Alsnog hoger dan verwacht. Maar het is wel triest als je serieus 7 jaar over het HBO doet.
Toendertijd?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets.
[..]
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Tilburg is dan ook het schoolvoorbeeld van de langstudeerders met hun olof geblaat.
Feijenoord? Wat een voorbeeld voor de supporters ben je ook he. Welke richting? Of is dat ook al teveel informatie?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets.
[..]
Waren belangrijkere dingen dan studeren toendertijd.
Feijenoord inderdaad. Veel werken om de reisjes te betalen. Studie kon me toendertijd gestolen worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Feijenoord? Wat een voorbeeld voor de supporters ben je ook he. Welke richting? Of is dat ook al teveel informatie?
Ik studeer niet meer, hèquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Feyenoord is nu niet meer belangrijker dan studeren?