quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met rabbit gebeurd
hij is toch niet?
stokstaart is de enige babe hier hoor.quote:
quote:
Was beter geweest inderdaad. Maar heb nergens spijt van.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Had het toch beter omgekeerd kunnen zijn hé. Nu de successen (terwijl je pieken hebt om alle reisjes te bekostigen) ipv een aantal jaar terug.
Dat sowieso.quote:Maar wellicht kan je weer wat mooie trips tegemoet komend jaar.
Zo leef ik nu ongeveer. Makkelijk verdienen.quote:
ik weet niet waar het over gaatquote:
Rabbit is bezig met een groot avontuur, binnenkort is hij terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met rabbit gebeurd
hij is toch niet?
Mods kunnen niet bannen, kut.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Welke mod heeft dit geflikt trouwens? Wat een flikker jonge.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik weet niet waar het over gaat
maar gelukkig gaat het goed met je
Goed argument Happel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest, joh. Bleef soms gewoon maanden weg van colleges om alleen maar op het tentamen te verschijnen.
[..]
Heb echt 0.0 vertrouwen in de studenten van nu. Ik hoef dit forum maar te lezen en weet genoeg.
Dit. Walgelijke gasten zijn dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eens een student, altijd een student.
Ik ben in elk geval nooit een corpsbal geweest. Man wat haat ik die gasten, het zijn de Vertonghens onder de studenten...
Ben daar in mijn TIK-week legendarisch bezopen geworden. Eerst hadden we een biercantus (wie het fenomeen kent weet genoeg) om vervolgens bij Olof een bierestafette te houden en door te stoten tot de finale om deze winnend af te sluiten. Ben toen om 8 uur in slaap gevallen om de volgende dag om 3 uur pas weer wakker te worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was tijdens de tik-week bij olof dat ik mij voor het eerst realiseerde dat ook mooie vrouwen echt ranzig kunnen zijn...
jij studeert in tilly?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed argument Happel.
[..]
Dit. Walgelijke gasten zijn dat.
[..]
Ben daar in mijn TIK-week legendarisch bezopen geworden. Eerst hadden we een biercantus (wie het fenomeen kent weet genoeg) om vervolgens bij Olof een bierestafette te houden en door te stoten tot de finale om deze winnend af te sluiten. Ben toen om 8 uur in slaap gevallen om de volgende dag om 3 uur pas weer wakker te worden.![]()
quote:
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Je zit hopelijk niet bij olof toch?
maar je had het over tikweek bij olofquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je leest niet wat je hierboven hebt gequote? Kan corpsballen niet uitstaan. Vreselijke figuren.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar je had het over tikweek bij olof.
Ja, je gaat dan ook alle studentenverenigingen af met je groepje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
maar je had het over tikweek bij olof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |