Hier ookquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht Nico Dijkshoorn te zien zitten
Maar is dat nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef S0nic het volgende:
[..]
Speelt toch altijd als buitenspeler daar?
Voor het schoonmaken van de schoenen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Barcelona zou een speler als Boerrigter wel kunnen gebruiken.
De mods hier ook niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jullie kennen Rudi niet natuurlijk?
Meer zelfsquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Barca is Xavi en Iniesta, de rest is vervangbaar. Messi is veel minder belangrijk denk ik. Als je daar verse Robben zet doet hij hetzelfde me dunkt.²
Nog 0-0.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vind er geen zak aan tot dusverre.
Als Robben niet zo vaak geblesseerd zou zijn dan was hij beter dan Messiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Barca is Xavi en Iniesta, de rest is vervangbaar. Messi is veel minder belangrijk denk ik. Als je daar verse Robben zet doet hij hetzelfde me dunkt.²
Real Madrid kan trouwens beter Boerrigter op de plek van C. Ronaldo zetten, veel meer dreigingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor het schoonmaken van de schoenen?
Messi is alleen minder selfish (zoutvis), dat pleit voor hem.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als Robben niet zo vaak geblesseerd zou zijn dan was hij beter dan Messi
Voor blessures jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Real Madrid kan trouwens beter Boerrigter op de plek van C. Ronaldo zetten, veel meer dreiging
Als hij dat had gedaan had hij ook een elleboogstoot er bij gegeven en even in de linkerzak geknepen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Luckypenguin het volgende:
Hmm als Pepe dat doet is het een moord aanslag.
Manchester Unitedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe vaak die commentator nog gaat klaarkomen op dat nutteloze getik van Barcelona. Doe mij dan maar het snelle effectieve voetbal van Real. Als ik toch een keuze tussen die twee pauperclubs moet maken.
Idd.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe vaak die commentator nog gaat klaarkomen op dat nutteloze getik van Barcelona. Doe mij dan maar het snelle effectieve voetbal van Real. Als ik toch een keuze tussen die twee pauperclubs moet maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |