Je hebt de knipoog gemist ?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Cris kan gewoon 50 meter naar voren lopen zonder iemand tegen te komen.
Omkoping ...
Hij had vorig jaar ook zo'n periode na die goal tegen Arsenal maar na een week of 5 scoorde die er weer op los.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ze hem na volgende week een poosje vrijaf geven, want je kan toch zien dat hij "het" op het moment niet heeft. Zal toch met vermoeidheid te maken hebben denk ik.
pics?quote:
volgende keer wel maken en daarna via DM naar mij sturenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was steeds net te laat, het ging te snel
Zal ik doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgende keer wel maken en daarna via DM naar mij sturen
quote:Völler: Messi-shirts inleveren
De gekte rondom sterspeler van Barcelona Lionel Messi neemt grootse vormen aan, tot ergernis van sportief directeur van Leverkusen Rudi Völler. Tijdens en na de ontmoeting met Barça in de kwartfinale van de Champions League, waarin de Duitse ploeg met 1-3 klop kreeg, waren zijn spelers meer bezig met wie het shirt van Messi zou krijgen dan met het duel zelf, zegt hij in Bild.
Voor de wedstrijd benaderde Michal Kadlec Messi al voor de shirtwissel na afloop. In de rust slaagde Manuel Friedrich erin het tricot dat de Argentijn in de eerste helft droeg te bemachtigen. Na de wedstrijd treurde Gonzalo Castro omdat het shirt van Messi aan zijn neus was voorbij gegaan. In de return zou hij een nieuwe poging wagen, zo kondigde hij aan.
"Negentig procent van ons team was op de wedstrijd gefocust. Maar wat die paar spelers gedaan hebben, is duidelijk teveel van het goede. Ik heb nog niet met ze gesproken, maar dat gaat zeker gebeuren", aldus Völler. "Maar ik kan vast garanderen dat Friedrich en Kadlec hun Messi-shirt niet zullen houden. Die gaan we veilen voor het goede doel."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |