Hij werd zo dik als een tonnetje, toen droeg hij capuchonnetje?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Stokstaart het volgende:
kapiteintje zo zwart als roet, ging eens wandelen zonder hoed
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:58 schreef Stokstaart het volgende:
kapiteintje zo zwart als roet, ging eens wandelen zonder hoed
Nee, dat was Stokstaart.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij werd zo dik als een tonnetje, toen droeg hij capuchonnetje?
(En bestormde het Maasgebouw.)
Kapiteintje gaat nooit naar de Kuipquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hij werd zo dik als een tonnetje, toen droeg hij capuchonnetje?
(En bestormde het Maasgebouw.)
Niet waar. Alleen niet zo vaak omdat ik zelf moet voetballen op zondag. Volgend jaar overigens wel een SCC.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kapiteintje gaat nooit naar de Kuip
Morgen als het goed is. Steunbetuigingen in zijn fobo hequote:
Dit. Iedereen respect betuigen aan Littlerabbit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Morgen als het goed is. Steunbetuigingen in zijn fobo he
Ik lig heel de dag al in bed komt weinig van slapen denk ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je zou willen dat je sliep?
Dat het brandbaar isquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Hans Kraay heeft een boek geschreven. Is daarin nog wat spannends te beleven?
Maar dat doe je toch ook als je niet ziek bent?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik lig heel de dag al in bed komt weinig van slapen denk ik.
Neeeuj ik heb werk man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch ook als je niet ziek bent?
Ouwe koeien, nieuwe sloot. Johan Derksen: de despoot...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Hans Kraay heeft een boek geschreven. Is daarin nog wat spannends te beleven?
Je pretendeert dat alle mannen dat niet zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Muto het volgende:
Hoi. Waarom zijn bijna alle vrouwen op Fok gothic/emo?
Reden 1: toeval. Reden 2: chemo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Muto het volgende:
Mis. Ook mannen vinden emoties fijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je pretendeert dat alle mannen dat niet zijn?
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef Muto het volgende:
Is ook niet zo moeilijk op het VMBO Kader.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben anders ik werd altijd van school gestuurd na een halfjaar.
Jammer want op het middelbaar was ik de slimste van de klas.
vmbo, niet VMBOquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk op het VMBO Kader.
Algemene wetten voor hoofdletter - kleine letters.quote:
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)aar_beroepsonderwijs
Jij verdient een bubba.jpg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Algemene wetten voor hoofdletter - kleine letters.
JA, DIE ZIJN ER!
Correct.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Algemene wetten voor hoofdletter - kleine letters.
JA, DIE ZIJN ER!
quote:Alle onderwijstypen, dus ook hbo, worden met kleine letters geschreven: vmbo, havo, heao, mbo.
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/hboer-hbo-er
Als je dom wilt overkomen moet je dat natuurlijk niet nalatenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn excuses.Ik blijf uiteraard VWO met hoofdletters schrijven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je dom wilt overkomen moet je dat natuurlijk niet nalaten.
Klopt.quote:
Was dat maar zo jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ach...als dat 't enige is dan valt 't nog wel mee.
Nee. Heb 1 avond gemist omdat ik toen moest werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
dus je was ook bij plato geweest kapiteintje ?
oh ok dat kan. ik ben geen corpsballetje hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Heb 1 avond gemist omdat ik toen moest werken.
Flikker op met je kader... Theoretische leerweg mang.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk op het VMBO Kader.
Onvergeeflijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ok dat kan. ik ben geen corpsballetje hoor. ik was er niets eens bij de tik week.
was jarig die week en moest werken.quote:
Restecp Mikey.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker op met je kader... Theoretische leerweg mang.
En qua niveau kan ik VWO aan. Just never happend
Vind dat eerste wel een beetje een kutreden om geen TIK-week te doen hoor. Is een geweldig feest man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was jarig die week en moest werken.
Zeker te lui?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker op met je kader... Theoretische leerweg mang.
En qua niveau kan ik VWO aan. Just never happend
nah, je had naar 5tegen5 moeten gaan, dat was die zondag voor de tikweek geloof ik. nog nooit zon vet feest meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind dat eerste wel een beetje een kutreden om geen TIK-week te doen hoor. Is een geweldig feest man.
Den Haag is dan ook veel mooier dan Amsterdam.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:56 schreef msnk het volgende:
Vandaag voor 't eerst naar Den Haag gegaanMoet eerlijk bekennen, haatte het niet
Maar damn 't centrum is echt veel veel veel rustiger dan hier
Maar een rustige centrum heeft ook wel wat
Wat is deze...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Den Haag is dan ook veel mooier dan Amsterdam.
Hoezo dat danquote:
Amsterdam te druk zeker?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om allerlei redenen. Voelde me meer thuis in Den Haag dan in Amsterdam.
Ik wilde hem nog quoten, maar dat kon al niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:13 schreef Luckypenguin het volgende:
Plaats dat Pique plaatjes is uit [14 feb NOS in de Champions League] Bayer Leverkusen - FC Barcelona #2
Heb m niet kunnen zien.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Veel plezier met fappen dames.
El Piqeutonquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
hihihihiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
jajjajajajaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
jij zit nu zeker met een natte doos te kijken
Nee met SACHERTORTEquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je nou mods vergelijken met nazi's?
26, Maar iets in het duits plaatsen = met nazi's vergelijken?quote:
Ga nou niet recht praten wat krom is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:21 schreef muzas het volgende:
Volgens mij voetbalt Barca tegen wat duits. Verder dan dat heb ik iig niet nagedacht. Dat jij er mee komt zegt meer over jou dan over mij.
Heel de tijd al arme manquote:
Gast donderstraal nou op. Jij legt in MIJN mond dat ik mensen met nazis vergelijk wat simpelweg NIET waar is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga nou niet recht praten wat krom is.
Ik zag het begin, wat een nare wijven zeg, hoewel zo'n kerel natuurlijk ook niet helemaal 100 is.quote:
Mods/Admins moeten gewoon veel harder optreden. Het zijn steeds dezelfde die het verzieken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
In het vervolg maar beter geen livetopics meer openen als Barca of Real speelt.
Er wordt ook als een gek gemod in dat topic, haalt alsnog niet veel uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mods/Admins moeten gewoon veel harder optreden. Het zijn steeds dezelfde die het verzieken.
We zijn al veel aan het deleten + noten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
In het vervolg maar beter geen livetopics meer openen als Barca of Real speelt.
ik merk hetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn al veel aan het deleten + noten.
Alleen posts verwijderen helpt niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt ook als een gek gemod in dat topic, haalt alsnog niet veel uit.
quote:Twee verliefde tieners in Bangladesh zijn van een gsm-mast gesprongen omdat het meisje was uitgehuwelijkt aan een andere man. Dat heeft de Bengalese politie dinsdag gezegd.
De jongen, Soud Sheikh (17), belde zijn broer vlak voor de wanhoopsdaad van het liefdespaar en zei dat hij en zijn vriendin op Valentijnsdag hun dood tegemoet zouden springen om eeuwig bij elkaar te blijven. De geliefden hadden hun handen met een sjaal samengebonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |