Is ook niet zo moeilijk op het VMBO Kader.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben anders ik werd altijd van school gestuurd na een halfjaar.
Jammer want op het middelbaar was ik de slimste van de klas.
vmbo, niet VMBOquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk op het VMBO Kader.
Algemene wetten voor hoofdletter - kleine letters.quote:
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)aar_beroepsonderwijs
Jij verdient een bubba.jpg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Algemene wetten voor hoofdletter - kleine letters.
JA, DIE ZIJN ER!
Correct.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Algemene wetten voor hoofdletter - kleine letters.
JA, DIE ZIJN ER!
quote:Alle onderwijstypen, dus ook hbo, worden met kleine letters geschreven: vmbo, havo, heao, mbo.
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/hboer-hbo-er
Als je dom wilt overkomen moet je dat natuurlijk niet nalatenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn excuses.Ik blijf uiteraard VWO met hoofdletters schrijven.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je dom wilt overkomen moet je dat natuurlijk niet nalaten.
Klopt.quote:
Was dat maar zo jaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Ach...als dat 't enige is dan valt 't nog wel mee.
Nee. Heb 1 avond gemist omdat ik toen moest werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
dus je was ook bij plato geweest kapiteintje ?
oh ok dat kan. ik ben geen corpsballetje hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Heb 1 avond gemist omdat ik toen moest werken.
Flikker op met je kader... Theoretische leerweg mang.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk op het VMBO Kader.
Onvergeeflijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ok dat kan. ik ben geen corpsballetje hoor. ik was er niets eens bij de tik week.
was jarig die week en moest werken.quote:
Restecp Mikey.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker op met je kader... Theoretische leerweg mang.
En qua niveau kan ik VWO aan. Just never happend
Vind dat eerste wel een beetje een kutreden om geen TIK-week te doen hoor. Is een geweldig feest man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was jarig die week en moest werken.
Zeker te lui?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker op met je kader... Theoretische leerweg mang.
En qua niveau kan ik VWO aan. Just never happend
nah, je had naar 5tegen5 moeten gaan, dat was die zondag voor de tikweek geloof ik. nog nooit zon vet feest meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind dat eerste wel een beetje een kutreden om geen TIK-week te doen hoor. Is een geweldig feest man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |