Nee met SACHERTORTEquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je nou mods vergelijken met nazi's?
26, Maar iets in het duits plaatsen = met nazi's vergelijken?quote:
Ga nou niet recht praten wat krom is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:21 schreef muzas het volgende:
Volgens mij voetbalt Barca tegen wat duits. Verder dan dat heb ik iig niet nagedacht. Dat jij er mee komt zegt meer over jou dan over mij.
Heel de tijd al arme manquote:
Gast donderstraal nou op. Jij legt in MIJN mond dat ik mensen met nazis vergelijk wat simpelweg NIET waar is.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga nou niet recht praten wat krom is.
Ik zag het begin, wat een nare wijven zeg, hoewel zo'n kerel natuurlijk ook niet helemaal 100 is.quote:
Mods/Admins moeten gewoon veel harder optreden. Het zijn steeds dezelfde die het verzieken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
In het vervolg maar beter geen livetopics meer openen als Barca of Real speelt.
Er wordt ook als een gek gemod in dat topic, haalt alsnog niet veel uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mods/Admins moeten gewoon veel harder optreden. Het zijn steeds dezelfde die het verzieken.
We zijn al veel aan het deleten + noten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
In het vervolg maar beter geen livetopics meer openen als Barca of Real speelt.
ik merk hetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
We zijn al veel aan het deleten + noten.
Alleen posts verwijderen helpt niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wordt ook als een gek gemod in dat topic, haalt alsnog niet veel uit.
quote:Twee verliefde tieners in Bangladesh zijn van een gsm-mast gesprongen omdat het meisje was uitgehuwelijkt aan een andere man. Dat heeft de Bengalese politie dinsdag gezegd.
De jongen, Soud Sheikh (17), belde zijn broer vlak voor de wanhoopsdaad van het liefdespaar en zei dat hij en zijn vriendin op Valentijnsdag hun dood tegemoet zouden springen om eeuwig bij elkaar te blijven. De geliefden hadden hun handen met een sjaal samengebonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |