de PG versie?quote:
Hier had ik allang antwoord opgegeven...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:00 schreef hornage het volgende:
Ik had nog een vraag open staan:
Welke film?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan duurt het nog zo lang voordat iemand anders het juiste antwoord weet te zeggen.quote:
Dus je stelt een vraag met het idee dat niemand het kan weten?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:20 schreef Mainport het volgende:
Ja en houdjemond zoekt alles op
Hoe weet ze Deakins nou weer
Dat is wel zo'n beetje de bekendste DP die er rondloopt. Ligt natuurlijk een beetje aan haar filmkennis, maar daar heb ik nog geen idee van. Waarom zou ze anders niet nog een film van Mullan opzoeken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:20 schreef Mainport het volgende:
Ja en houdjemond zoekt alles op
Hoe weet ze Deakins nou weer
Dan voel ik me bij deze ook aangesproken. Ik wantrouw mensen die alleen maar een grotequote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef Mainport het volgende:
Ik wantrouw mensen die nooit in filmtopics en tournaments posten, nooit deelnemen aan een discussie over film, nooit zelfs maar laten blijken een film te hebben gezien, maar wel meedoen met FMT
Bovenstaande gaat grotendeels ook voor Firefox op
En ook voor mij. Ik vind FMT namelijk heel leuk, voor de rest trekt het me niet altijd evenveel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef Mainport het volgende:
Ik wantrouw mensen die nooit in filmtopics en tournaments posten, nooit deelnemen aan een discussie over film, nooit zelfs maar laten blijken een film te hebben gezien, maar wel meedoen met FMT
Bovenstaande gaat grotendeels ook voor Firefox op
Dat is op zich een aardige graadmeter, maar geen waterdichte natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef Mainport het volgende:
waar woon je, bel ik of 1 van mijn metgezellen we even aanquote:
ditquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is op zich een aardige graadmeter, maar geen waterdichte natuurlijk.
Ik zie trouwens dat ze fotografe is, best logisch dat ze dan iets met DP's heeft.
Kom anders samen met Firefox, dan krijgen jullie korting op het gehandicaptenvervoerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:30 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
waar woon je, bel ik of 1 van mijn metgezellen we even aan![]()
Wel fijn dat je meteen mijn gedachten goed verwoord
Oeh, dat doet pijn man!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:33 schreef Mainport het volgende:
[..]
Kom anders samen met Firefox, dan krijgen jullie korting op het gehandicaptenvervoer
Met Ran erin vertrekt de bus nooit, aangezien Ran uit gewoonte zijn voet tussen de deur houdt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:33 schreef Mainport het volgende:
[..]
Kom anders samen met Firefox, dan krijgen jullie korting op het gehandicaptenvervoer
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Met Ran erin vertrekt de bus nooit, aangezien Ran uit gewoonte zijn voet tussen de deur houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en euh je moet weten, ik heb 2 paar schoenen met stalen neuzen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
ik ook als het niet zo kwetsend wasquote:
Hoiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:25 schreef Mainport het volgende:
Bedriegen of bedreigen? Zit een essentieel verschil tussenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:40 schreef Mainport het volgende:
Ik snap die behoefte om te bedreigen niet zo goed. Dan moet je toch wel flink ziek in je hoofd zijn
Je luistert niet naar me.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:41 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil mezelf ook ECHT op een anoniem forum, voor de lol en de hell of it bewijzen, door uber-vet te zijn en dan ook daadwerkelijk ALLES op te zoeken, vooral fouten antwoorden te geven, en leuk mee te doen, dan valt het misschien niet zo op?
Kom maar op met je discussie.
Je weet heel goed waar ik het over heb mannetje. Wat jij doet is gewoon strafbaar. Maar de moderators laten het allemaal gewoon staan dus er is niets aan de handquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bedriegen of bedreigen? Zit een essentieel verschil tussen
Ik had het ook niet tegen jouquote:
ik zie in dit topic toch maar echt 1 hint richting bedreiging staan, en dat doe je zelf met je gehandicapten vervoer..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:40 schreef Mainport het volgende:
Ik snap die behoefte om te bedreigen niet zo goed. Dan moet je toch wel flink ziek in je hoofd zijn
Ik bedoelde dat ik zei dat je er niks van moet aan trekken en dat deed je zojuist toch.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jousowieso "Ik zie trouwens dat ze fotografe is, best logisch dat ze dan iets met DP's heeft."
![]()
Doelde op ; Ik wantrouw mensen die nooit in filmtopics en tournaments posten, nooit deelnemen aan een discussie over film, nooit zelfs maar laten blijken een film te hebben gezien, maar wel meedoen met FMT
PM's?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:44 schreef Mainport het volgende:
[..]
Je weet heel goed waar ik het over heb mannetje. Wat jij doet is gewoon strafbaar. Maar de moderators laten het allemaal gewoon staan dus er is niets aan de hand
Ze laten het vast met een reden staanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:44 schreef Mainport het volgende:
[..]
Je weet heel goed waar ik het over heb mannetje. Wat jij doet is gewoon strafbaar. Maar de moderators laten het allemaal gewoon staan dus er is niets aan de hand
Ohquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik zei dat je er niks van moet aan trekken en dat deed je zojuist toch.![]()
Het gebeurt hier regelmatig dat nieuwe deelnemers zo bejegend worden.
Het was een tip, geen gebod.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh-gaat weer terug in haar newbie hoekje-
@houdjemond nee joh blijf gezellig, trek je neits aan van Mainport die heeft ze niet altijd op een rijtje.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh-gaat weer terug in haar newbie hoekje-
ik zal alvast een vereiste aan je mededelen in FMT. Iedere nieuwe vrouw in dit topic moet perse een foto van zichzelf plaatsenquote:
Zegt de getrouwde manquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik zal alvast een vereiste aan je mededelen in FMT. Iedere nieuwe vrouw in dit topic moet perse een foto van zichzelf plaatsen
Fobo!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik zal alvast een vereiste aan je mededelen in FMT. Iedere nieuwe vrouw in dit topic moet perse een foto van zichzelf plaatsen
tering he:quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tering he:
Laatste voyeur(s)
FireFox1
Anonieme_Fokker
hornage
Mainport
Robby87
ja jij durft nu niet meer te kijken hequote:
Ik doe niks!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:05 schreef Gillingham het volgende:
Firefox, wat ben je ook een player.![]()
Dan #%^#%@%@ wel allemaal een berichtje achterlaten he, voor mijn sociale status op Fok!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tering he:
Laatste voyeur(s)
FireFox1
Anonieme_Fokker
hornage
Mainport
Robby87
en ja ik ging ook kijken, maar mooi te zien dat robby de eerste was van ons
@ff overigens ben ik niet getrouwd, al voelt dat soms wel zo, zo'n titel zegt mij en mn eega niet zo veel
De vraag is of ik me wil voegen bij dat illustere rijtje testosteronslingerende users.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ja jij durft nu niet meer te kijken he
Die mag je wel posten hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:06 schreef houdjemond het volgende:
En nog maar braaf een foto zoeken van mij en Steve-O, maar laat maar, straks gaat mainport huilen dat ik die gefotoshopt heb:(
nou met steve-o is de kans aanzienlijk dat minimaal 1 zonder kleren er op staat, dus in beide gevallen pas ikquote:
Nope, fully dressedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nou met steve-o is de kans aanzienlijk dat minimaal 1 zonder kleren er op staat, dus in beide gevallen pas ik
in dat geval:quote:
In de kou kan je juist mooie foto's maken, sneeuw enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:10 schreef wyccie het volgende:
En geen eigen website?
Ik moet eens een keer van mijn luie gat afkomen en ook wat foto's gaan maken.
Nu de vrieskou voorbij is, heb ik weer een smoes minder.
Dat ben ik wel gewend hoorquote:
Weet je wel hoe moeilijk het is iets in te stellen met handschoenen aan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
In de kou kan je juist mooie foto's maken, sneeuw enzo![]()
Niet dat ik iets van fotografie weet
Klinkt niet simpel inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk het is iets in te stellen met handschoenen aan?![]()
Het sneeuwdek was hier trouwens ook best snel weg, alleen maar randjes sneeuw.
Welke reputatie beste pico?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend hoor.
De Steve-O foto heb ik ook al gevonden trouwens, maar ik denk dat ik maar even stop met googlen voordat mijn reputatie die van FF1 inhaalt.
Nopequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Toch denk ik dat iedereen de film wel heeft gezien.
Doe ik niet aanquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yupz.
Google-term was 'weird movies'.
Ik vind van wel, het schoot voor geen meter op. Bij een vraag van mij had ik er geen problemen mee gehad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:23 schreef RanTheMan het volgende:
had ik die hint niet mogen plaatsen?
Had jij nou een spleetje tussen je tanden? Wel handig als je even lui bent, kun je hem daar mooi inzetten.quote:
Spliff spleet, klinkt bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Had jij nou een spleetje tussen je tanden? Wel handig als je even lui bent, kun je hem daar mooi inzetten.
Zat jij nou op mijn tanden te letten...? Ik vond je al zo schaapachtig naar me kijken. Ik was al bijna bang dat je stiekem van de verkeerde kant wasquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Had jij nou een spleetje tussen je tanden? Wel handig als je even lui bent, kun je hem daar mooi inzetten.
Verkeerde kant bestaat nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zat jij nou op mijn tanden te letten...? Ik vond je al zo schaapachtig naar me kijken. Ik was al bijna bang dat je stiekem van de verkeerde kant was
Eh, hoi?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke reputatie beste pico?
Ik ben gewoon lief tegen alle vrouwen
Lagaan heeft nog in de IMDb top 250 gestaan, dus ik denk dat die wel genoeg stemmen heeft.quote:
Oh, ik was in de war met Once Upon a TIme in Mumbai. Laat maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lagaan heeft nog in de IMDb top 250 gestaan, dus ik denk dat die wel genoeg stemmen heeft.
Niet dat ik het punt wil, dan had ik wel gewoon China gezegd.
Hoi schatjequote:
Weer wat anders héquote:
maar je moet wel echt een bekende film serie gebruiken om zo'n vraag te kunnen stellen. er zijn bijna geen films waar ik karakter namen uit ken... (buiten superhelden films omdat ik de stripboeken enigzins kenquote:
LOTR, The Matrix, etc...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
maar je moet wel echt een bekende film serie gebruiken om zo'n vraag te kunnen stellen. er zijn bijna geen films waar ik karakter namen uit ken... (buiten superhelden films omdat ik de stripboeken enigzins ken)
forrest gumpquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
maar je moet wel echt een bekende film serie gebruiken om zo'n vraag te kunnen stellen. er zijn bijna geen films waar ik karakter namen uit ken... (buiten superhelden films omdat ik de stripboeken enigzins ken)
Volgens mij is dit niet wat dyon bedoeltquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
forrest gump
hitch
gaylord fokker
tony montana
etc
etc
nee, maar wel een naam die je nooit kan vergetenquote:
meet the parents de hoofdpersoon. Verder ken ik ook niemand uit die film of uit elke andere film die gebruikt word...quote:
dude shame on you:quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
meet the parents de hoofdpersoon. Verder ken ik ook niemand uit die film of uit elke andere film die gebruikt word...
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
meet the parents de hoofdpersoon. Verder ken ik ook niemand uit die film of uit elke andere film die gebruikt word...
die zitten allemaal in meet the parents?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dude shame on you:
Manny, gina, omar, frank lopez.. legendarische namen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Over 25 jaar praat niemand meer over Meet The Parents/Fokkers. BTTF heeft inmiddels een cultstatus behaalt en is een must-see voor elke filmliefhebber
Ik kan er zo 15 opnoemenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die zitten allemaal in meet the parents?
ik schaam me er trouwens niet voor dat ik geen 10 namen kan opnoemen uit de lotr trilogie ofzo...
Idd, makkelijkquote:
Heb ik ongelijk dan?quote:
Meningen verschillen, dat magquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die zitten allemaal in meet the parents?
Ik ben het met jou eens.quote:
Ik had het over de vraag, ik kan je geen tig karakters uit 1 film noemen.. Maar alcatraz is een leuke serie aan het wordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]![]()
![]()
wellicht kan ik beter met je praten over alcatraz..
jah op zich wel, maar ik vind sam neill wel erg tegenvallen.. Het is te vaag en te simpel af en toe, maar ook enorm intigrerend, vooral die aflevering hiervoor, die laatste was weer echt opvullen, das zo jammer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had het over de vraag, ik kan je geen tig karakters uit 1 film noemen.. Maar alcatraz is een leuke serie aan het worden
Ik vind hauser echt een vervelend karakter. Verder vind ik die dikke ook vervelend als acteur, maar wel een leuk karakter (zo'n nerd is altijd leuk). Mag wel wat duidelijker worden over hoe het gebeurd is, maar ja dat komt hopelijk nog...quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jah op zich wel, maar ik vind sam neill wel erg tegenvallen.. Het is te vaag en te simpel af en toe, maar ook enorm intigrerend, vooral die aflevering hiervoor, die laatste was weer echt opvullen, das zo jammer.
en toch blijf ik kijken
als ik tot 5 kom is het veelquote:
dude, the fellowship bestaat al uit 8quote:
Ik heb ze alle 3 gezien, ik heb ze alle 3 op dvd en ik vind het verschrikkelijke filmsquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dude, the fellowship bestaat al uit 8
Maar ik was er waarschijnlijk niet op gekomen... op die die niet doorstreept zijn. die andere ken ik niet...quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef RanTheMan het volgende:
gandalf, frodo, merijn, pepijn, boromir, stapper, gimli, legolas die ken je echt wel, dat maak je mij niet wijs
Ik vind er ook niet zoveel aan. Begrijp ook niet dat ze zo hoog staan in de top 250 van imdb (maar goed daar staat wel meer brol in, vind ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 gezien, ik heb ze alle 3 op dvd en ik vind het verschrikkelijke films
zoals godfather bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet zoveel aan. Begrijp ook niet dat ze zo hoog staan in de top 250 van imdb (maar goed daar staat wel meer brol in, vind ik).
Nee, waarom bedenk ik me, 9quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dude, the fellowship bestaat al uit 8
9 dus, magoe...quote:
Nooit gezienquote:
Is een vlaams woord; ik leer nog eens wat hier in Belgiëquote:
Omdat ie zo hoog staat in de 250 voelde ik me verplicht (:P ) om hem te kijken, maar wat een k*tfilm... en deel 2 was niet veel beter. Alleen deel 3 moet ik nog kijken... al heb ik daar ook geen vertrouwen inquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ie zo hoog staat in de 250 voelde ik me verplicht (:P ) om hem te kijken, maar wat een k*tfilm... en deel 2 was niet veel beter. Alleen deel 3 moet ik nog kijken... al heb ik daar ook geen vertrouwen in
quote:
ik vergat sam........quote:
Op Amazon kun je een box van 9 van hun beste films al voor 15 dollar kopen. Beste films zijn wat mij betreft A Matter of Life and Death en Black Narcissus.quote:Tip voor een film van ze, op dvd verkrijgbaar?
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Op Amazon kun je een box van 9 van hun beste films al voor 15 dollar kopen. Beste films zijn wat mij betreft A Matter of Life and Death en Black Narcissus.
Goede filmsquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Op Amazon kun je een box van 9 van hun beste films al voor 15 dollar kopen. Beste films zijn wat mij betreft A Matter of Life and Death en Black Narcissus.
Ik begin met dit soort vragen gewoon te typen en druk ergens halverwege een keer op invoeren. Ik speel het niet zo tactisch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik vergeet dat je tegenwoordig met die auto-updates kan zien of er al iemand iets heeft gepost.
Iedereen zat zeker te wachten tot iemand een half rijtje zou posten.
Jij had inderdaad een wat langer rijtje. Bedoelde het ook niet persoonlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
Ik begin met dit soort vragen gewoon te typen en druk ergens halverwege een keer op invoeren. Ik speel het niet zo tactisch.
zo had ik hem ook niet opgevatquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij had inderdaad een wat langer rijtje. Bedoelde het ook niet persoonlijk.
Ja, en al die rijtjes moest ik 1 voor 1 controlerenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij had inderdaad een wat langer rijtje. Bedoelde het ook niet persoonlijk.
Zwaar leven heb jequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, en al die rijtjes moest ik 1 voor 1 controleren
Hey, er wordt geacht lastige vragen te stellen in DP topics!quote:
Ze moeten lastig voor ons te beantwoorden zijn, niet voor jou zelf om na te kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
Hey, er wordt geacht lastige vragen te stellen in DP topics!Show me some restecp huh?
Hij was wel leuk iig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey, er wordt geacht lastige vragen te stellen in DP topics!Show me some restecp huh?
http://www.filmschoolreje(...)ters-of-all-time.phpquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze moeten lastig voor ons te beantwoorden zijn, niet voor jou zelf om na te kijken.![]()
Heb je een linkje met die lijst?
Dat is lief van jequote:
Zitten er ook een paar verrassende tussen. In ieder geval niet waar ik 1,2,3 aan zou denken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Jeej ik had er 2 goed![]()
Oja Donnie Darko, dat ik daar niet aan heb gedacht.
Eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
Pff, inspiratieloze lijst zeg. Tyler Durden is niks memorabels aan, nr. 1 positie beetje overdreven.
Aarghquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:25 schreef Michelangelo2 het volgende:
Dan The Cat Returns, Japanse titel weet ik deze keer niet
Dan liever de rol van Willisquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, dan eerder Pitt's personage in twelve monkeys, maar die staat er niet in.
zat ik er toch niet gek ver van af!quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:23 schreef Baszh het volgende:
in mijn extended versie van TTT duurt het 35 min, met tussendoor ook nog fragmenten bij Saruman, dus eigenlijk nog iets minder
Ik dacht al, zal toch niet ook exact 36 zijn... Verder heb ik face/off en pearl harbor niet gecontroleerd maar lijkt me erg sterk dat dat 36 isquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zat ik er toch niet gek ver van af!
Altijd oordopjes bij de hand hebben koequote:Op donderdag 16 februari 2012 09:50 schreef Dopekoe het volgende:
Geluidsvragen als je geen speakers hebt
Ooit een koe met oordopjes gezienquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Altijd oordopjes bij de hand hebben koe
zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:57 schreef Dopekoe het volgende:
Als ik geluid had gehad had ik starship troopers geweten
En dan hield ik het op The Fog/Aliens na nog vrij makkelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:33 schreef hornage het volgende:
Was leuke vraag, maar wel erg stevig lastig.
Hij was namelijk niet op te zoeken
Aliens had ik meteen geweten, Thin red line noooit. Maar dat ligt ook aan mijn filmsmaakquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dan hield ik het op The Fog/Aliens na nog vrij makkelijk
AHA!quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:33 schreef hornage het volgende:
Was leuke vraag, maar wel erg stevig lastig.
Hij was namelijk niet op te zoeken
Misschien moet je hem gewoon (nog) een keer gaan kijken. Op blu-rayquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:39 schreef Asap het volgende:
Alweer The Thin Red Line... die film zorgt echt voor veel te veel punten (en nooit door mij)
Begint een allergie film te worden
ik kon er destijds, ondanks de prachtige plaatjes, niet doorheen komen. Hij staat nog in mijn dvd kast te wachten tot ik een keer weer de moed verzamel om hem te gaan bekijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien moet je hem gewoon (nog) een keer gaan kijken. Op blu-ray
Ik heb hem nog niet gezien, ben niet zo'n oorlogsfilm fan, maar wie weet op een regenachtige dagquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien moet je hem gewoon (nog) een keer gaan kijken. Op blu-ray
Ook niet met soundhound ofzo? Wilde het net proberen, maar de fragmenten zijn alweer verwijderdquote:
Fijn hequote:Op donderdag 16 februari 2012 14:06 schreef SamuelofSEK het volgende:
Fijne plaatjes voor op werk hornage
Soundhound? never heard of that one before!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook niet met soundhound ofzo? Wilde het net proberen, maar de fragmenten zijn alweer verwijderd
ehh... app'je dat muziek herkent? shazam is ook zo iets geloof ik, misschien dat je dat wel kentquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:12 schreef hornage het volgende:
[..]
Fijn he
[..]
Soundhound? never heard of that one before!
Ik heb die dingen zelden echt werkend gezienquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ehh... app'je dat muziek herkent? shazam is ook zo iets geloof ik, misschien dat je dat wel kent
nou ja die 9 seconden ghostbusters waren nog genoeg om herkend te worden (die heb ik zelf ook in mijn muziekcollectie en voor de 9 seconden was het herkend Ray parker jr... )quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb die dingen zelden echt werkend gezien
soundcloud zelf herkende er een paar overigens wel en verbood me zelfs om ze te uploaden. Ik moest ze helemaal heropnemen
Dat is volgens mij al ruim meer dan een gemiddeld persoon heeft gezien op relatief jonge leeftijdquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:22 schreef dyonvbaal het volgende:
pas 1100 films gezien volgens icheck... en dan nog zoveel films van vroeger die ik niet meer weet... maar ja 1100 vind ik nog weinig..
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:18 schreef hornage het volgende:
Zo bevallinkje,
Jullie kennen De Passievrucht toch wel?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:18 schreef hornage het volgende:
Zo bevallinkje,
Jullie kennen De Passievrucht toch wel?
Eindelijk een kennerquote:
Ik heb de film samen gezien met mijn ex die toen hoogzwanger was. De film heeft er voor gezorgd dat ik 2 maanden lang naar kenmerken bij mijn kinderen zocht of ze wel van mij warenquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:51 schreef hornage het volgende:
[..]
Eindelijk een kenner![]()
Mensen, er zit zelfs een trio met Halina Reijn in!
Ook te zien in het filmpje waarvan ik een link net postte
Het is een tweeling, kan dus niet andersquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Je zoon, maar je zegt kinderen? Van het andere kind ben je er nog niet zeker van?
net of jij altijd zo snel bent...quote:
met andere woorden je was een kwartier te vroeg met je opstarter..quote:Als binnen 1 uur na toekenning van een punt geen nieuwe vraag is gesteld, mag iedereen een nieuwe vraag stellen
Gezien, maar geen idee.quote:
......zucht.....quote:
slaap kindje slaap, daar buiten loopt een beest...quote:
Denk dat mainport op dit tijdstip wel binnen zitquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
slaap kindje slaap, daar buiten loopt een beest...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Denk dat mainport op dit tijdstip wel binnen zit
Als hij gewoon een vraag zou stellen...quote:
ik hoopte dat hij zich aangemoedigd voelde om een vraag te stellen... maar het heeft niet geholpenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als hij gewoon een vraag zou stellen...
Ben er alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:42 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb een opstarter gemaakt, iedereen wakker worden
Ik heb hem een paar weken terug in België gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:23 schreef Robby87 het volgende:
Iemand Hugo ook gezien?
Het was mijn eerste 3D-film maar ik ben er niet kapot van, vond voornamelijk Sacha Baron Cohen wel leuk en de eerste oude films die ze lieten zien
Inderdaad, klopt ook geen moer van, daarom een anderequote:
zit ie daar serieus in? Hij stond trouwens wel al 720 op usenet dus vandaag of morgen maar es kijkenquote:
Inderdaad, één van de weinige films waar 3D een meerwaarde is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:43 schreef victorinox het volgende:
En als je deze 3D niet zo mooi vond, zou ik niet naar andere 3D-films gaan. Aangezien deze film tenminste nog in 3D gefilmd is, wat wel te zien is.
Sorry, maar hij was ook gewoon makkelijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik krijg er wel van langs vanavond![]()
Ik ga nu even heel goed nadenken voor een heel moeilijke vraagquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, maar hij was ook gewoon makkelijk...Maar ik vind een makkelijk punt niet erg
why? je hebt een makkelijk punt ervoor "terug gekregen"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga nu even heel goed nadenken voor een heel moeilijke vraag
Dat is waar.. Maar anders gaan jullie weer zeggen dat mijn vraag te makkelijk isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
why? je hebt een makkelijk punt ervoor "terug gekregen"
Ik kop 'm wel in...quote:
Nieuwspostenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kop 'm wel in...
Wat moet jij nou in de Fok!Games-redactie, DF?
Heb je nog wel tijd over voor je vrouw?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
NieuwspostenIk ga het eens proberen
ja hoor, gaat primaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd over voor je vrouw?
ook dat gaat prima. waarschijnlijk moet ik wat minder FMTen, maar dat kan ook geen kwaad.quote:
Wat een vrolijkheidquote:
Wat goed, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Baszh het volgende:
Vandaag bachelorprojecten gepresenteerd, wonnen publieksprijs uit 26
Werkt hij ook tegen de bullshitstorm van jehova gekkies?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Baszh het volgende:
Ja ik heb net dit gewonnen
[ afbeelding ]
Dit gaat Ran nog lang horen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Werkt hij ook tegen de bullshitstorm van jehova gekkies?
Daar heb ik een honkbalknuppel voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Daar heb ik een honkbalknuppel voor
Al Bundyquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
moest gelijk hieraan denken
Hoho, ik ben een en al liefde! En ik scheld jou toch ook niet uit voor kleuter?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef RanTheMan het volgende:
Nou ik haak maar af voor vanavond, wat een haat, stelletje mainports....
ik gok op weer een ambivalent antwoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ga lachen als ie nee zegt.
Ik ook, maar het gaat wel lang door.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik dacht dat dat een grap was?
Iedereen mag zijn religie op zijn eigen manier uitvoeren... zolang het maar geen overlast geeft aan de medemens. Maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ga lachen als ie nee zegt.
Psst, ze zetten niet echt hun voet tussen de deur.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
Iedereen mag zijn religie op zijn eigen manier uitvoeren... zolang het maar geen overlast geeft aan de medemens. Maar dat is mijn bescheiden mening
Sterker nog, de Jehova's die in mijn wijk opereren, zijn uiterst vriendelijke, bescheiden mensen. Ik heb absoluut geen last van ze.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Psst, ze zetten niet echt hun voet tussen de deur.
Mijn buren waren Jehova'squote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef Baszh het volgende:
Ik heb er nog nooit een aan de deur gehad, wel een stel katholieken
Ik ook nog nooit. Wel een keer een brandweerman die geld kwam ophalen, toen had ik alleen een limited edition 2 euro die ik al heel lang bewaarde en die heb ik toen maar gegevenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef Baszh het volgende:
Ik heb er nog nooit een aan de deur gehad, wel een stel katholieken
Gezwegen voor de sociale drukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Wel een keer een brandweerman die geld kwam ophalen, toen had ik alleen een limited edition 2 euro die ik al heel lang bewaarde en die heb ik toen maar gegeven
Ik ben Agnostquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef Baszh het volgende:
Als een overtuigd atheïst als jij moet je ook niet gaan discussiëren
You're welcomequote:
gezondheidquote:
Ieder weldenkend mens is een agnost. Het is niet onmogelijk om tegelijk agnost en atheïst te zijn.quote:
Toch leuk joh? Ik vind het juist fascinerendquote:
Ik geloof ook in quarksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toch leuk joh? Ik vind het juist fascinerendDat mensen heilig geloven in iets wat ze nog nooit gezien hebben.
Nou.. liefde...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
En in krediet, gedachten en liefde.
Ik krijg nog geld van m'n broertje. Het feit dat ik dat nog krijg kan je niet zien, maar we weten allebei dat het er is. Ergo: we geloven in iets dat je niet kan zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:44 schreef Baszh het volgende:
Krediet begin ik te twijfelen
en:
[ afbeelding ]
Maar kan je liefde zien?quote:
Ditquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef wyccie het volgende:
Religie is over de hele wereld een geaccepteerde waan die niet gezien wordt als psychiatrische stoornis door medici.
Dat komt omdat religieuze mensen heel slecht tegen kritiek kunnenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef wyccie het volgende:
Religie is over de hele wereld een geaccepteerde waan die niet gezien wordt als psychiatrische stoornis door medici.
Ik durf te wedden dat hij het niet is en dat hij zich inderdaad al een dikke twee weken bescheurt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef The_Substitute het volgende:
Als ik Ran was, en ik was geen jehova's getuige, lag ik me nu te bescheuren. Wat 1 opmerking al voor discussie kan veroorzaken.
Dus ik ben nu eigenlijk wel benieuwd, ja of nee. Niet dat het echt iets uitmaakt.
Ik vroeg me af of dit een citaat was, dus ik googlede:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef wyccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |