Inderdaad, één van de weinige films waar 3D een meerwaarde is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:43 schreef victorinox het volgende:
En als je deze 3D niet zo mooi vond, zou ik niet naar andere 3D-films gaan. Aangezien deze film tenminste nog in 3D gefilmd is, wat wel te zien is.
Sorry, maar hij was ook gewoon makkelijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik krijg er wel van langs vanavond![]()
Ik ga nu even heel goed nadenken voor een heel moeilijke vraagquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, maar hij was ook gewoon makkelijk...Maar ik vind een makkelijk punt niet erg
why? je hebt een makkelijk punt ervoor "terug gekregen"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga nu even heel goed nadenken voor een heel moeilijke vraag
Dat is waar.. Maar anders gaan jullie weer zeggen dat mijn vraag te makkelijk isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
why? je hebt een makkelijk punt ervoor "terug gekregen"
Ik kop 'm wel in...quote:
Nieuwspostenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kop 'm wel in...
Wat moet jij nou in de Fok!Games-redactie, DF?
Heb je nog wel tijd over voor je vrouw?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
NieuwspostenIk ga het eens proberen
ja hoor, gaat primaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd over voor je vrouw?
ook dat gaat prima. waarschijnlijk moet ik wat minder FMTen, maar dat kan ook geen kwaad.quote:
Wat een vrolijkheidquote:
Wat goed, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Baszh het volgende:
Vandaag bachelorprojecten gepresenteerd, wonnen publieksprijs uit 26
Werkt hij ook tegen de bullshitstorm van jehova gekkies?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Baszh het volgende:
Ja ik heb net dit gewonnen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |