Dan #%^#%@%@ wel allemaal een berichtje achterlaten he, voor mijn sociale status op Fok!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
tering he:
Laatste voyeur(s)
FireFox1
Anonieme_Fokker
hornage
Mainport
Robby87
en ja ik ging ook kijken, maar mooi te zien dat robby de eerste was van ons
@ff overigens ben ik niet getrouwd, al voelt dat soms wel zo, zo'n titel zegt mij en mn eega niet zo veel
De vraag is of ik me wil voegen bij dat illustere rijtje testosteronslingerende users.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:05 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ja jij durft nu niet meer te kijken he
Die mag je wel posten hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:06 schreef houdjemond het volgende:
En nog maar braaf een foto zoeken van mij en Steve-O, maar laat maar, straks gaat mainport huilen dat ik die gefotoshopt heb:(
nou met steve-o is de kans aanzienlijk dat minimaal 1 zonder kleren er op staat, dus in beide gevallen pas ikquote:
Nope, fully dressedquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nou met steve-o is de kans aanzienlijk dat minimaal 1 zonder kleren er op staat, dus in beide gevallen pas ik
in dat geval:quote:
In de kou kan je juist mooie foto's maken, sneeuw enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:10 schreef wyccie het volgende:
En geen eigen website?
Ik moet eens een keer van mijn luie gat afkomen en ook wat foto's gaan maken.
Nu de vrieskou voorbij is, heb ik weer een smoes minder.
Dat ben ik wel gewend hoorquote:
Weet je wel hoe moeilijk het is iets in te stellen met handschoenen aan?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
In de kou kan je juist mooie foto's maken, sneeuw enzo![]()
Niet dat ik iets van fotografie weet
Klinkt niet simpel inderdaadquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe moeilijk het is iets in te stellen met handschoenen aan?![]()
Het sneeuwdek was hier trouwens ook best snel weg, alleen maar randjes sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |