Dit gaat Ran nog lang horen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Werkt hij ook tegen de bullshitstorm van jehova gekkies?
Daar heb ik een honkbalknuppel voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Daar heb ik een honkbalknuppel voor
Al Bundyquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
moest gelijk hieraan denken
Hoho, ik ben een en al liefde! En ik scheld jou toch ook niet uit voor kleuter?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef RanTheMan het volgende:
Nou ik haak maar af voor vanavond, wat een haat, stelletje mainports....
ik gok op weer een ambivalent antwoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ga lachen als ie nee zegt.
Ik ook, maar het gaat wel lang door.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik dacht dat dat een grap was?
Iedereen mag zijn religie op zijn eigen manier uitvoeren... zolang het maar geen overlast geeft aan de medemens. Maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ga lachen als ie nee zegt.
Psst, ze zetten niet echt hun voet tussen de deur.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
Iedereen mag zijn religie op zijn eigen manier uitvoeren... zolang het maar geen overlast geeft aan de medemens. Maar dat is mijn bescheiden mening
Sterker nog, de Jehova's die in mijn wijk opereren, zijn uiterst vriendelijke, bescheiden mensen. Ik heb absoluut geen last van ze.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Psst, ze zetten niet echt hun voet tussen de deur.
Mijn buren waren Jehova'squote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef Baszh het volgende:
Ik heb er nog nooit een aan de deur gehad, wel een stel katholieken
Ik ook nog nooit. Wel een keer een brandweerman die geld kwam ophalen, toen had ik alleen een limited edition 2 euro die ik al heel lang bewaarde en die heb ik toen maar gegevenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef Baszh het volgende:
Ik heb er nog nooit een aan de deur gehad, wel een stel katholieken
Gezwegen voor de sociale drukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Wel een keer een brandweerman die geld kwam ophalen, toen had ik alleen een limited edition 2 euro die ik al heel lang bewaarde en die heb ik toen maar gegeven
Ik ben Agnostquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef Baszh het volgende:
Als een overtuigd atheïst als jij moet je ook niet gaan discussiëren
You're welcomequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |