Inderdaad, één van de weinige films waar 3D een meerwaarde is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:43 schreef victorinox het volgende:
En als je deze 3D niet zo mooi vond, zou ik niet naar andere 3D-films gaan. Aangezien deze film tenminste nog in 3D gefilmd is, wat wel te zien is.
Sorry, maar hij was ook gewoon makkelijk...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik krijg er wel van langs vanavond![]()
Ik ga nu even heel goed nadenken voor een heel moeilijke vraagquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, maar hij was ook gewoon makkelijk...Maar ik vind een makkelijk punt niet erg
why? je hebt een makkelijk punt ervoor "terug gekregen"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga nu even heel goed nadenken voor een heel moeilijke vraag
Dat is waar.. Maar anders gaan jullie weer zeggen dat mijn vraag te makkelijk isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
why? je hebt een makkelijk punt ervoor "terug gekregen"
Ik kop 'm wel in...quote:
Nieuwspostenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:31 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kop 'm wel in...
Wat moet jij nou in de Fok!Games-redactie, DF?
Heb je nog wel tijd over voor je vrouw?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
NieuwspostenIk ga het eens proberen
ja hoor, gaat primaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd over voor je vrouw?
ook dat gaat prima. waarschijnlijk moet ik wat minder FMTen, maar dat kan ook geen kwaad.quote:
Wat een vrolijkheidquote:
Wat goed, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:17 schreef Baszh het volgende:
Vandaag bachelorprojecten gepresenteerd, wonnen publieksprijs uit 26
Werkt hij ook tegen de bullshitstorm van jehova gekkies?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Baszh het volgende:
Ja ik heb net dit gewonnen
[ afbeelding ]
Dit gaat Ran nog lang horen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Werkt hij ook tegen de bullshitstorm van jehova gekkies?
Daar heb ik een honkbalknuppel voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nou weer aan verdiend?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:24 schreef Baszh het volgende:
[..]
Daar heb ik een honkbalknuppel voor
Al Bundyquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
moest gelijk hieraan denken
Hoho, ik ben een en al liefde! En ik scheld jou toch ook niet uit voor kleuter?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:28 schreef RanTheMan het volgende:
Nou ik haak maar af voor vanavond, wat een haat, stelletje mainports....
ik gok op weer een ambivalent antwoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ga lachen als ie nee zegt.
Ik ook, maar het gaat wel lang door.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh ik dacht dat dat een grap was?
Iedereen mag zijn religie op zijn eigen manier uitvoeren... zolang het maar geen overlast geeft aan de medemens. Maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef The_Substitute het volgende:
Ik ga lachen als ie nee zegt.
Psst, ze zetten niet echt hun voet tussen de deur.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
Iedereen mag zijn religie op zijn eigen manier uitvoeren... zolang het maar geen overlast geeft aan de medemens. Maar dat is mijn bescheiden mening
Sterker nog, de Jehova's die in mijn wijk opereren, zijn uiterst vriendelijke, bescheiden mensen. Ik heb absoluut geen last van ze.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Psst, ze zetten niet echt hun voet tussen de deur.
Mijn buren waren Jehova'squote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef Baszh het volgende:
Ik heb er nog nooit een aan de deur gehad, wel een stel katholieken
Ik ook nog nooit. Wel een keer een brandweerman die geld kwam ophalen, toen had ik alleen een limited edition 2 euro die ik al heel lang bewaarde en die heb ik toen maar gegevenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef Baszh het volgende:
Ik heb er nog nooit een aan de deur gehad, wel een stel katholieken
Gezwegen voor de sociale drukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Wel een keer een brandweerman die geld kwam ophalen, toen had ik alleen een limited edition 2 euro die ik al heel lang bewaarde en die heb ik toen maar gegeven
Ik ben Agnostquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:36 schreef Baszh het volgende:
Als een overtuigd atheïst als jij moet je ook niet gaan discussiëren
You're welcomequote:
gezondheidquote:
Ieder weldenkend mens is een agnost. Het is niet onmogelijk om tegelijk agnost en atheïst te zijn.quote:
Toch leuk joh? Ik vind het juist fascinerendquote:
Ik geloof ook in quarksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toch leuk joh? Ik vind het juist fascinerendDat mensen heilig geloven in iets wat ze nog nooit gezien hebben.
Nou.. liefde...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:43 schreef picodealion het volgende:
[..]
En in krediet, gedachten en liefde.
Ik krijg nog geld van m'n broertje. Het feit dat ik dat nog krijg kan je niet zien, maar we weten allebei dat het er is. Ergo: we geloven in iets dat je niet kan zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:44 schreef Baszh het volgende:
Krediet begin ik te twijfelen
en:
[ afbeelding ]
Maar kan je liefde zien?quote:
Ditquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef wyccie het volgende:
Religie is over de hele wereld een geaccepteerde waan die niet gezien wordt als psychiatrische stoornis door medici.
Dat komt omdat religieuze mensen heel slecht tegen kritiek kunnenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef wyccie het volgende:
Religie is over de hele wereld een geaccepteerde waan die niet gezien wordt als psychiatrische stoornis door medici.
Ik durf te wedden dat hij het niet is en dat hij zich inderdaad al een dikke twee weken bescheurt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:49 schreef The_Substitute het volgende:
Als ik Ran was, en ik was geen jehova's getuige, lag ik me nu te bescheuren. Wat 1 opmerking al voor discussie kan veroorzaken.
Dus ik ben nu eigenlijk wel benieuwd, ja of nee. Niet dat het echt iets uitmaakt.
Ik vroeg me af of dit een citaat was, dus ik googlede:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:48 schreef wyccie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |