Nee, waarom bedenk ik me, 9quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dude, the fellowship bestaat al uit 8
9 dus, magoe...quote:
Nooit gezienquote:
Is een vlaams woord; ik leer nog eens wat hier in Belgiëquote:
Omdat ie zo hoog staat in de 250 voelde ik me verplicht (:P ) om hem te kijken, maar wat een k*tfilm... en deel 2 was niet veel beter. Alleen deel 3 moet ik nog kijken... al heb ik daar ook geen vertrouwen inquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ie zo hoog staat in de 250 voelde ik me verplicht (:P ) om hem te kijken, maar wat een k*tfilm... en deel 2 was niet veel beter. Alleen deel 3 moet ik nog kijken... al heb ik daar ook geen vertrouwen in
quote:
ik vergat sam........quote:
Op Amazon kun je een box van 9 van hun beste films al voor 15 dollar kopen. Beste films zijn wat mij betreft A Matter of Life and Death en Black Narcissus.quote:Tip voor een film van ze, op dvd verkrijgbaar?
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Op Amazon kun je een box van 9 van hun beste films al voor 15 dollar kopen. Beste films zijn wat mij betreft A Matter of Life and Death en Black Narcissus.
Goede filmsquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Op Amazon kun je een box van 9 van hun beste films al voor 15 dollar kopen. Beste films zijn wat mij betreft A Matter of Life and Death en Black Narcissus.
Ik begin met dit soort vragen gewoon te typen en druk ergens halverwege een keer op invoeren. Ik speel het niet zo tactisch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik vergeet dat je tegenwoordig met die auto-updates kan zien of er al iemand iets heeft gepost.
Iedereen zat zeker te wachten tot iemand een half rijtje zou posten.
Jij had inderdaad een wat langer rijtje. Bedoelde het ook niet persoonlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
Ik begin met dit soort vragen gewoon te typen en druk ergens halverwege een keer op invoeren. Ik speel het niet zo tactisch.
zo had ik hem ook niet opgevatquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij had inderdaad een wat langer rijtje. Bedoelde het ook niet persoonlijk.
Ja, en al die rijtjes moest ik 1 voor 1 controlerenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij had inderdaad een wat langer rijtje. Bedoelde het ook niet persoonlijk.
Zwaar leven heb jequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, en al die rijtjes moest ik 1 voor 1 controleren
Hey, er wordt geacht lastige vragen te stellen in DP topics!quote:
Ze moeten lastig voor ons te beantwoorden zijn, niet voor jou zelf om na te kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
Hey, er wordt geacht lastige vragen te stellen in DP topics!Show me some restecp huh?
Hij was wel leuk iig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey, er wordt geacht lastige vragen te stellen in DP topics!Show me some restecp huh?
http://www.filmschoolreje(...)ters-of-all-time.phpquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze moeten lastig voor ons te beantwoorden zijn, niet voor jou zelf om na te kijken.![]()
Heb je een linkje met die lijst?
Dat is lief van jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |