Welke reputatie beste pico?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat ben ik wel gewend hoor.
De Steve-O foto heb ik ook al gevonden trouwens, maar ik denk dat ik maar even stop met googlen voordat mijn reputatie die van FF1 inhaalt.
Nopequote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Toch denk ik dat iedereen de film wel heeft gezien.
Doe ik niet aanquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yupz.
Google-term was 'weird movies'.
Ik vind van wel, het schoot voor geen meter op. Bij een vraag van mij had ik er geen problemen mee gehad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:23 schreef RanTheMan het volgende:
had ik die hint niet mogen plaatsen?
Had jij nou een spleetje tussen je tanden? Wel handig als je even lui bent, kun je hem daar mooi inzetten.quote:
Spliff spleet, klinkt bijna hetzelfde.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Had jij nou een spleetje tussen je tanden? Wel handig als je even lui bent, kun je hem daar mooi inzetten.
Zat jij nou op mijn tanden te letten...? Ik vond je al zo schaapachtig naar me kijken. Ik was al bijna bang dat je stiekem van de verkeerde kant wasquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Had jij nou een spleetje tussen je tanden? Wel handig als je even lui bent, kun je hem daar mooi inzetten.
Verkeerde kant bestaat nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zat jij nou op mijn tanden te letten...? Ik vond je al zo schaapachtig naar me kijken. Ik was al bijna bang dat je stiekem van de verkeerde kant was
Eh, hoi?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke reputatie beste pico?
Ik ben gewoon lief tegen alle vrouwen
Lagaan heeft nog in de IMDb top 250 gestaan, dus ik denk dat die wel genoeg stemmen heeft.quote:
Oh, ik was in de war met Once Upon a TIme in Mumbai. Laat maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lagaan heeft nog in de IMDb top 250 gestaan, dus ik denk dat die wel genoeg stemmen heeft.
Niet dat ik het punt wil, dan had ik wel gewoon China gezegd.
Hoi schatjequote:
Weer wat anders héquote:
maar je moet wel echt een bekende film serie gebruiken om zo'n vraag te kunnen stellen. er zijn bijna geen films waar ik karakter namen uit ken... (buiten superhelden films omdat ik de stripboeken enigzins kenquote:
LOTR, The Matrix, etc...quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
maar je moet wel echt een bekende film serie gebruiken om zo'n vraag te kunnen stellen. er zijn bijna geen films waar ik karakter namen uit ken... (buiten superhelden films omdat ik de stripboeken enigzins ken)
forrest gumpquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
maar je moet wel echt een bekende film serie gebruiken om zo'n vraag te kunnen stellen. er zijn bijna geen films waar ik karakter namen uit ken... (buiten superhelden films omdat ik de stripboeken enigzins ken)
Volgens mij is dit niet wat dyon bedoeltquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
forrest gump
hitch
gaylord fokker
tony montana
etc
etc
nee, maar wel een naam die je nooit kan vergetenquote:
meet the parents de hoofdpersoon. Verder ken ik ook niemand uit die film of uit elke andere film die gebruikt word...quote:
dude shame on you:quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
meet the parents de hoofdpersoon. Verder ken ik ook niemand uit die film of uit elke andere film die gebruikt word...
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
meet the parents de hoofdpersoon. Verder ken ik ook niemand uit die film of uit elke andere film die gebruikt word...
die zitten allemaal in meet the parents?quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dude shame on you:
Manny, gina, omar, frank lopez.. legendarische namen
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook niet
Over 25 jaar praat niemand meer over Meet The Parents/Fokkers. BTTF heeft inmiddels een cultstatus behaalt en is een must-see voor elke filmliefhebber
Ik kan er zo 15 opnoemenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die zitten allemaal in meet the parents?
ik schaam me er trouwens niet voor dat ik geen 10 namen kan opnoemen uit de lotr trilogie ofzo...
Idd, makkelijkquote:
Heb ik ongelijk dan?quote:
Meningen verschillen, dat magquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die zitten allemaal in meet the parents?
Ik ben het met jou eens.quote:
Ik had het over de vraag, ik kan je geen tig karakters uit 1 film noemen.. Maar alcatraz is een leuke serie aan het wordenquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:57 schreef RanTheMan het volgende:
[..]![]()
![]()
wellicht kan ik beter met je praten over alcatraz..
jah op zich wel, maar ik vind sam neill wel erg tegenvallen.. Het is te vaag en te simpel af en toe, maar ook enorm intigrerend, vooral die aflevering hiervoor, die laatste was weer echt opvullen, das zo jammer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had het over de vraag, ik kan je geen tig karakters uit 1 film noemen.. Maar alcatraz is een leuke serie aan het worden
Ik vind hauser echt een vervelend karakter. Verder vind ik die dikke ook vervelend als acteur, maar wel een leuk karakter (zo'n nerd is altijd leuk). Mag wel wat duidelijker worden over hoe het gebeurd is, maar ja dat komt hopelijk nog...quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:04 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jah op zich wel, maar ik vind sam neill wel erg tegenvallen.. Het is te vaag en te simpel af en toe, maar ook enorm intigrerend, vooral die aflevering hiervoor, die laatste was weer echt opvullen, das zo jammer.
en toch blijf ik kijken
als ik tot 5 kom is het veelquote:
dude, the fellowship bestaat al uit 8quote:
Ik heb ze alle 3 gezien, ik heb ze alle 3 op dvd en ik vind het verschrikkelijke filmsquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dude, the fellowship bestaat al uit 8
Maar ik was er waarschijnlijk niet op gekomen... op die die niet doorstreept zijn. die andere ken ik niet...quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef RanTheMan het volgende:
gandalf, frodo, merijn, pepijn, boromir, stapper, gimli, legolas die ken je echt wel, dat maak je mij niet wijs
Ik vind er ook niet zoveel aan. Begrijp ook niet dat ze zo hoog staan in de top 250 van imdb (maar goed daar staat wel meer brol in, vind ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 gezien, ik heb ze alle 3 op dvd en ik vind het verschrikkelijke films
zoals godfather bijvoorbeeldquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet zoveel aan. Begrijp ook niet dat ze zo hoog staan in de top 250 van imdb (maar goed daar staat wel meer brol in, vind ik).
Nee, waarom bedenk ik me, 9quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:09 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dude, the fellowship bestaat al uit 8
9 dus, magoe...quote:
Nooit gezienquote:
Is een vlaams woord; ik leer nog eens wat hier in Belgiëquote:
Omdat ie zo hoog staat in de 250 voelde ik me verplicht (:P ) om hem te kijken, maar wat een k*tfilm... en deel 2 was niet veel beter. Alleen deel 3 moet ik nog kijken... al heb ik daar ook geen vertrouwen inquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ie zo hoog staat in de 250 voelde ik me verplicht (:P ) om hem te kijken, maar wat een k*tfilm... en deel 2 was niet veel beter. Alleen deel 3 moet ik nog kijken... al heb ik daar ook geen vertrouwen in
quote:
ik vergat sam........quote:
Op Amazon kun je een box van 9 van hun beste films al voor 15 dollar kopen. Beste films zijn wat mij betreft A Matter of Life and Death en Black Narcissus.quote:Tip voor een film van ze, op dvd verkrijgbaar?
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Op Amazon kun je een box van 9 van hun beste films al voor 15 dollar kopen. Beste films zijn wat mij betreft A Matter of Life and Death en Black Narcissus.
Goede filmsquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Op Amazon kun je een box van 9 van hun beste films al voor 15 dollar kopen. Beste films zijn wat mij betreft A Matter of Life and Death en Black Narcissus.
Ik begin met dit soort vragen gewoon te typen en druk ergens halverwege een keer op invoeren. Ik speel het niet zo tactisch.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik vergeet dat je tegenwoordig met die auto-updates kan zien of er al iemand iets heeft gepost.
Iedereen zat zeker te wachten tot iemand een half rijtje zou posten.
Jij had inderdaad een wat langer rijtje. Bedoelde het ook niet persoonlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
Ik begin met dit soort vragen gewoon te typen en druk ergens halverwege een keer op invoeren. Ik speel het niet zo tactisch.
zo had ik hem ook niet opgevatquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij had inderdaad een wat langer rijtje. Bedoelde het ook niet persoonlijk.
Ja, en al die rijtjes moest ik 1 voor 1 controlerenquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij had inderdaad een wat langer rijtje. Bedoelde het ook niet persoonlijk.
Zwaar leven heb jequote:Op donderdag 16 februari 2012 00:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, en al die rijtjes moest ik 1 voor 1 controleren
Hey, er wordt geacht lastige vragen te stellen in DP topics!quote:
Ze moeten lastig voor ons te beantwoorden zijn, niet voor jou zelf om na te kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
Hey, er wordt geacht lastige vragen te stellen in DP topics!Show me some restecp huh?
Hij was wel leuk iig.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey, er wordt geacht lastige vragen te stellen in DP topics!Show me some restecp huh?
http://www.filmschoolreje(...)ters-of-all-time.phpquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze moeten lastig voor ons te beantwoorden zijn, niet voor jou zelf om na te kijken.![]()
Heb je een linkje met die lijst?
Dat is lief van jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |