Zitten er ook een paar verrassende tussen. In ieder geval niet waar ik 1,2,3 aan zou denken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Jeej ik had er 2 goed![]()
Oja Donnie Darko, dat ik daar niet aan heb gedacht.
Eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 00:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
Pff, inspiratieloze lijst zeg. Tyler Durden is niks memorabels aan, nr. 1 positie beetje overdreven.
Aarghquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:25 schreef Michelangelo2 het volgende:
Dan The Cat Returns, Japanse titel weet ik deze keer niet
Dan liever de rol van Willisquote:Op donderdag 16 februari 2012 00:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, dan eerder Pitt's personage in twelve monkeys, maar die staat er niet in.
zat ik er toch niet gek ver van af!quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:23 schreef Baszh het volgende:
in mijn extended versie van TTT duurt het 35 min, met tussendoor ook nog fragmenten bij Saruman, dus eigenlijk nog iets minder
Ik dacht al, zal toch niet ook exact 36 zijn... Verder heb ik face/off en pearl harbor niet gecontroleerd maar lijkt me erg sterk dat dat 36 isquote:Op donderdag 16 februari 2012 01:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zat ik er toch niet gek ver van af!
Altijd oordopjes bij de hand hebben koequote:Op donderdag 16 februari 2012 09:50 schreef Dopekoe het volgende:
Geluidsvragen als je geen speakers hebt
Ooit een koe met oordopjes gezienquote:Op donderdag 16 februari 2012 10:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Altijd oordopjes bij de hand hebben koe
zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:57 schreef Dopekoe het volgende:
Als ik geluid had gehad had ik starship troopers geweten
En dan hield ik het op The Fog/Aliens na nog vrij makkelijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:33 schreef hornage het volgende:
Was leuke vraag, maar wel erg stevig lastig.
Hij was namelijk niet op te zoeken
Aliens had ik meteen geweten, Thin red line noooit. Maar dat ligt ook aan mijn filmsmaakquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En dan hield ik het op The Fog/Aliens na nog vrij makkelijk
AHA!quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:33 schreef hornage het volgende:
Was leuke vraag, maar wel erg stevig lastig.
Hij was namelijk niet op te zoeken
Misschien moet je hem gewoon (nog) een keer gaan kijken. Op blu-rayquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:39 schreef Asap het volgende:
Alweer The Thin Red Line... die film zorgt echt voor veel te veel punten (en nooit door mij)
Begint een allergie film te worden
ik kon er destijds, ondanks de prachtige plaatjes, niet doorheen komen. Hij staat nog in mijn dvd kast te wachten tot ik een keer weer de moed verzamel om hem te gaan bekijken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien moet je hem gewoon (nog) een keer gaan kijken. Op blu-ray
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |