Yepquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vond het meer een half puntje waard voor het proberen.. toch met dubbel O?
Ik dacht dat het Katy Perry wasquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:38 schreef houdjemond het volgende:
Had nou maar naar de "zij" gevraagt, die herken ik wel, denk ik.. Zoey Deschanel toch?:@
Truste lieve mensen!quote:
Ah, crap, dit was afgelopen zaterdag op SNL, maar ik en zijn naam vergeten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Voor de verandering ga ik niet naar haar vragen, maar wie is hij?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ah, crap, dit was afgelopen zaterdag op SNL, maar ik en zijn naam vergeten.
quote:
Jean Dolphinquote:
Ik weet dat hij Jean heetquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jean hebben jullie al goed bij elkaar gegokt, nu zijn achternaam nog
doe mij maar een normale vraagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:54 schreef Michelangelo2 het volgende:
Doe mij maar 5 Franse films van 1960 tot 1970.
Doe mij maar iets Frans, dan, als we toch mogen verzoeken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een paar Franse films opnoemen valt toch wel onder de vrij normale vragen
Maar goed, hier iets heel Amerikaans voor jullie:
Je had de hele ochtend om Dujardin te noemenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Doe mij maar iets Frans, dan, als we toch mogen verzoeken.
Amerikaanser (als ik even de regisseur en een van de hoofdrolspelers weg denkquote:
quote:
saint+1quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Abraham Lincoln Vampire Hunter
Vraag dan ook geen Gosling met ontploffende/ brandende autoquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik wou bij de vraag eigenlijk nog zeggen dat de eerste die Drive zegt een minpunt krijgt
[ afbeelding ]
opgezocht, is goed, en weer verder! duurt echt veel te lang!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:50 schreef houdjemond het volgende:
Watchman?
Tevens goedemiddag allen ^_^
nee maar ik wel en je antwoord is goed, dus stel een vraag!quote:
quote:
Oh my! Wel beetje boeiende verhaallijn hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
Nee, alhoewel je wel dichtbij bent.
De films van deze man staan dan ook meer bekend om hun lengte. ZIjn langste film duurt zo'n 630 minuten.
Ik dacht even dat FireFox weer toesloegquote:
tuurlijk Baszh +1quote:
film?quote:: Dont you get it, this is what it's all about. It's us, against them, survival of the fittest.
quote:: You guys are all a bunch of fucking pussies, you know that? A few tiny little murders and everyone just freaks out.
quote:: I've never stood so close to pure evil before, [sniffs] it kinda stinks.
vs evil!quote:
Simpel. Trainspotting is veel bekender.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:48 schreef Mainport het volgende:
Ik vraag me af hoe je op Trainspotting kunt komen als je Tyrannosaur niet weet
Nog een vraag voor Mainport.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |