Gaarne aandachtig luisteren naar deze rotherrie.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zal eens aandachtig luisteren naar de rot herrie die jij voortbrengt (Just Kidding)
Nou, da's alvast 11 seconden waar je je niet meer druk om hoeft te maken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Gaarne aandachtig luisteren naar deze rotherrie.
http://cl.ly/0e0x420M0f2T0W3J2A2i
Moet alleen die lead nog even uitwerken, want ik ben niet echt een ster met toetsen inspelen
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou, da's alvast 11 seconden waar je je niet meer druk om hoeft te maken.
Zo is de hoek van snaren naar de brug minder waardoor ze minder snel brekenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:06 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom heb jij je snaren zo zitten op je brug en niet zoals normaal ?
quote:
Die eerste soloquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:50 schreef genakt het volgende:
eerste en 2e solo in the pocket nu de 3e nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt fijn, alleen geen idee hoe het met de batterijen in de elektronica zit
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2012 15:58:08 ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die eerste solo.
Tof nummer ook
Heb maar een goedkope semi-akoestische gekocht (een Redhill jg 20), ben morgen jarig dus had ik nog tegoeddie eerste kon ik altijdje 2e is wat moeilijker gister en vandaag evne voro gezeten lukt eindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speelt fijn, alleen geen idee hoe het met de batterijen in de elektronica zitnog nog perfectioneren en dan op naar de 3e
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Heb er geen verstand van, alles met speedpicking erin gaat me te bovenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:58 schreef genakt het volgende:
[..]
die eerste kon ik altijdje 2e is wat moeilijker gister en vandaag evne voro gezeten lukt eindelijknog nog perfectioneren en dan op naar de 3e
Wat een rotherriequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Moet alleen die lead nog even uitwerken, want ik ben niet echt een ster met toetsen inspelen
Tof melodietjequote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
ga ik ik vast nog wel een keer uitwerkenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat een rotherrieklinkt best tof wel, waar mee heb je die drums ingespeeld? iets zegt me dat als je het uitwerkt en er een volledige track van maakt dat het best catchy kan worden, in some sort a way
Dankquote:
EzDrummer is wel enorm goed.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:46 schreef KaMo het volgende:
[..]
ga ik ik vast nog wel een keer uitwerken
Drum is een combinatie tussen EzDrummer en een kit uit Logic!
[..]
Dank
Doe je datquote:
Eerst eten koken, hapje eten uitbuiken en danquote:
Is hooguit 3 minuten werk kom op aan de slagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ken het probleem, te lui om snaren te vervangen.
Huiswaarts nog niet, ik ben nu mijn ouders aan het vervelenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:23 schreef The_Dean het volgende:
Zo, brother is weer tevreden huiswaarts gekeert. En ik heb weer wat ruimte thuis.
Combo en 2x12 weg, Explorer terug, Stratley weer weg, en een nieuw kloon project erbij.
Het ene ruim je op en andere meuk komt er voor terug in de plaats.
En van't weekend weer een verkooptopic maken.
Een powersoak?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huiswaarts nog niet, ik ben nu mijn ouders aan het vervelen
Maar wel tevreden. Ik moet alleen nog zo'n silencer hebben
Ja, en wat voor eenquote:
Voor een geleende gitaar is het veel werkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is hooguit 3 minuten werk kom op aan de slag
Vind het normaal niet erg om in de kou te lopen, maar die winkel is nu ook dicht, dus ik bedoelde feitelijk: ik ga niet naar een winkel lopen die dicht isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:35 schreef Partingglass het volgende:
damn kerel, show wat ruggegraat.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:00 schreef Spelvout het volgende:
Echte mannen slachten gewoon een schaap en gebruiken de darmen om snaren te maken.. snaren kopen, kom op zeg
kerel, show eens wat ruggegraatquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ken het probleem, te lui om snaren te vervangen.
Niet tè hard zuipen he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef haakon het volgende:
Vanavond laatste gala optreden
Zin an! Wordt feeeeeestahhhh
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
kerel, show eens wat ruggegraat
Anders doe je net als de bassist van Queen, Wodka bar naast je versterkerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Voor de tijd nietNa de tijd kan ik niets beloven
succesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef haakon het volgende:
Vanavond laatste gala optreden
Zin an! Wordt feeeeeestahhhh
Doe mij maar een biertapquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Anders doe je net als de bassist van Queen, Wodka bar naast je versterker
Thnx!quote:
Het was meer falen op de gitaarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
en danheershen op de gitaar
Seasick Steve kan het ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef Braddie het volgende:
Kak, net de 3e snaar van de telecaster *gebroken* hij sprong gewoonzat lekker te spelen, nie eens op de G snaar en hij zei opeens knap. nu zit ik met een waardeloze gitaar met 3 snaren
The presidents of the usa hebben zo ook al een paar albums vol gespeeld.quote:
Ziet er heel goed uit voor iets van bijna 50(!) jaar oudquote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Kan het niet laten om even te pronken met m'n nieuwe versterker. Een Dynacord Rex uit 1965. 45 watt aan buizen![]()
[ afbeelding ]
Vet !quote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Kan het niet laten om even te pronken met m'n nieuwe versterker. Een Dynacord Rex uit 1965. 45 watt aan buizen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Jij ook
Als je er 500 bij geeft mag je beide 4x12 ook meenemen
Heb je meerdere? Cool! Dat staat wel gaaf. Heb hier ook nog twee camo 2x12 staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]nou dat wordt me iets te veel van het goede.
Ik ga deze top bij de 2 * 12 LC's gebruiken
Ja ik had er toen twee gekocht bij DAANquote:Op zondag 12 februari 2012 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je meerdere? Cool! Dat staat wel gaaf. Heb hier ook nog twee camo 2x12 staan.
Een daarvan gaat nog naar KaMo en een heeft een kapotte speaker.
Nice ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe die klinkt. Heb er nog nooit een gehoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
[ afbeelding ]
Het geluid is idd erg dichtbij de originele maar dat kan ik pas echt testen als ik ze in eenzelfde cabinet plaats.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:02 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon de merkloze Celestions. Zijn wel door hun gemaakt, maar verkocht zonder originele labels en met andere brackets. En daardoor ook wat goedkoper. Qua sound zal het niet veel verschillen.
Hee die lijkt op mijn Ibanez RGAquote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wel jammer dat ze de goedkope gitaren ervoor uitgekozen hebben en niet b.v. deze serie;
[ afbeelding ]
Heeft die ook 6 snaren danquote:Op zondag 12 februari 2012 13:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hee die lijkt op mijn Ibanez RGA
Neem dan zo eentje lekker makkelijk minder keuze minder gezeikquote:Op zondag 12 februari 2012 14:47 schreef Cynic het volgende:
Zojuist mijn preamp gereset, en dan doet de floorcontroller het dus inderdaad weer. Al mijn geluidjes zijn weg, maar wel een leuke gelegenheid om weer opnieuw sounds te zoeken, best verfrissend
quote:Op zondag 12 februari 2012 09:33 schreef Svyatagor het volgende:
RIP Whitney Houston.
http://www.volkskrant.nl/(...)n-48-overleden.dhtml
Is dat haar echte naamquote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef Partingglass het volgende:
Zo net de gitaar opgehaald die ik ene paar jaar terug aan een stagiaire had uitgeleend. Wist niet eens meer welke kleur die had. Een zwarte tele best een geinig ding. De hoge e is gesprongen eens kijken of ik die nog heb liggen. Kan die klaar gemaakt worden mag Hypocriet hem lenen kan ze kijken of het gitaarspelen wat voor haar is.
Als ik het daarmee afkon deed ik het. Kwam met mijn Dual Terror en wat pedaaltjes laatst toch ook al een heel eind. Maarja, uiteindelijk is mijn rack-spul toch het best klinkend op het moment.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Neem dan zo eentje lekker makkelijk minder keuze minder gezeik![]()
[ afbeelding ]
Ik geinde maar hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik het daarmee afkon deed ik het. Kwam met mijn Dual Terror en wat pedaaltjes laatst toch ook al een heel eind. Maarja, uiteindelijk is mijn rack-spul toch het best klinkend op het moment.
Maar wel meer gebromquote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Neem dan zo eentje lekker makkelijk minder keuze minder gezeik![]()
[ afbeelding ]
Beter een versterker die bromt dan dat je zelf moet brommenquote:
Blijft geniaalquote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
(00:38: "Howdy hee" Die blikken over en weer![]()
)
Dat was mijn idee inderdaad ook. heb voor de restgeen idee hoe oud ze is etc. maar 010 komt iedereen wel mee weg toch.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:17 schreef BurnaBoy het volgende:
die 11-70 set is idd geniaal. Ik had hem in drop C gestemd en je powerchords gaan hard dan. Nu ligt er een gewoon 11 setje op en dat is toch een achteruitgang qua kwaliteit.
ik zou voor 10 gaan. Geeft het beste geluid en wen je wat om wat moeite te moeten doen.
Ik zou ook voor 0.010 gaan net iets meer body in het geluid en blijft beter op stemming.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:13 schreef Partingglass het volgende:
Potverdikkie is eigenlijk best een lekker plankje.die tele. Heel licht van gewicht maar heel resonant. Heeft best een volume voor een solid body.
Eens kijken om van de week een vers setje snaren erop te leggen en hem weer eens af te stellen en dan kijken hoe die gitaar bij Hypocriet te krijgen. Maar dat komt wel goed.
Ik heb zelf op mijn gitaren GHS Boomers Heavy Weight Strings (11-70) liggen maar dat is voor iemand die gaat beginnen niet handig.
Wat denken jullie. 010 doen of 009?
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:37 schreef Cynic het volgende:
11-70? Dat zijn wel hele dikke snaren om in E te stemmen lijkt me.
Dat is het idd.quote:
Vanmiddag dat nummer nog 2-3 keer gejammed met wat vrienden in die studio, was best tof!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
(00:38: "Howdy hee" Die blikken over en weer![]()
)
quote:
quote:
Whooawzers !quote:
Je hebt inmiddels PMquote:
quote:
Bedankt voor het filmpjequote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Frankii het volgende:
Check die vlam dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 buttonswitch zien er wel leuk uit, Alleen heb ik nog in een doos hier iets liggen wat ik alleen nog even moet solderen en dan heb ik switches genoeg. alleen te luiquote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Maak je keus [prijzen via PM], dan zet ik de rest te koop
Foto's:
3 button switch met indicatorleds:
[ afbeelding ]
2 button switch:
[ afbeelding ]
Er is iets geks met die headstock.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Frankii het volgende:
Check die vlam dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is iets geks met die headstock.
Wat zit er eigenlijk intern in zo'n ding? Zo goed als niks als ik logisch denk. 1 switchs voor het buitenste stuk op de jack en de ground + 1 switch voor het middelste stuk van de jack en de ground. Of zit ik er helemaal naast?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Maak je keus [prijzen via PM], dan zet ik de rest te koop
Foto's:
3 button switch met indicatorleds:
[ afbeelding ]
2 button switch:
[ afbeelding ]
Twee schakelaars en wat draadjesquote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk intern in zo'n ding? Zo goed als niks als ik logisch denk. 1 switchs voor het buitenste stuk op de jack en de ground + 1 switch voor het middelste stuk van de jack en de ground. Of zit ik er helemaal naast?
Wat vind je er gek aan dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is iets geks met die headstock.
Hij is niet symmetrisch.quote:
Dan zet ik er zelf wel 1 in elkaar, die onderdelen heb ik hier welquote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Twee schakelaars en wat draadjes
Maar dat heb je goed hoor
Jaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef The_Dean het volgende:
Dan blijf ik straks met al die switches zitten zeker
Volgens mij zijn er nog wel DAAN bieders die ze nog zoeken gewoon ook op marktplaats zettenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef The_Dean het volgende:
Dan blijf ik straks met al die switches zitten zeker
Ja, daaromquote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog wel DAAN bieders die ze nog zoeken gewoon ook op marktplaats zetten
De vorm klopt niet. Zoals Dean al zegt, niet symetrisch en de bovenkant lijkt niet te kloppen.quote:
Ja, je ziet wel iets wat er op lijkt maar die loopt lang niet zoals die zou moeten lopen.quote:
Ik heb hem gekocht bij een Gibson dealer en heb er gewoon een certificaat bijgekregen. Serial nummer gecheckt en het klopt gewoon.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:26 schreef The_Dean het volgende:
Dit al even gelezen? Voor de zekerheid.
http://www.gibson.com/en-(...)/counterfeitgibsons/
Dat belletje met die 2 schroefjes is gewoon origineel van wat je kan zien(Geen extra gaatje whatsoever) en de headstock loopt ook met een soort baan, dus dat lijkt me ook ok.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:26 schreef The_Dean het volgende:
Dit al even gelezen? Voor de zekerheid.
http://www.gibson.com/en-(...)/counterfeitgibsons/
Serial gechecked bij Gibson zelf?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht bij een Gibson dealer en heb er gewoon een certificaat bijgekregen. Serial nummer gecheckt en het klopt gewoon.
Jullie maken me bang.
Ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Serial gechecked bij Gibson zelf?
Cijfertje te veelquote:
Vind het eigenlijk sowieso een raar serienummer to be honest(Ik heb er amper verstand van maar aangezien er voor mij ook een LP klaar ligt wil ik er wel op letten zeg maar)quote:Op zondag 12 februari 2012 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Cijfertje te veel![]()
En een Les Paul uit 2010 uit de Kalamazoo fabriek zou ook heel erg knap zijn. Die is dicht sinds 1984...
Herstel, 9 cijfers klopt wel. Dat is sinds 2005.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Cijfertje te veel![]()
En een Les Paul uit 2010 uit de Kalamazoo fabriek zou ook heel erg knap zijn. Die serienummers worden niet meer gebruikt sinds 1984...
wat zit je nou stom mee te lullen johquote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk sowieso een raar serienummer to be honest(Ik heb er amper verstand van maar aangezien er voor mij ook een LP klaar ligt wil ik er wel op letten zeg maar)
Waar ik bij een Gibson LP altijd op moest letten van m`n baas was dat ze 8 cijfers hadden, dus vandaar vond ik het raar dat deze er(Wat Brother zei) 9 had.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
wat zit je nou stom mee te lullen joh
Die is wel gaaf!quote:
Ja, laat goed het verschil zien, je hoort ook overduidelijk verschil in klank als hij Tie Your Mother Down speelt. Die echte klinkt vèèl feller!quote:
Maar dat is een Ibanez en dus gaat bij jou die vlieger niet op.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk sowieso een raar serienummer to be honest(Ik heb er amper verstand van maar aangezien er voor mij ook een LP klaar ligt wil ik er wel op letten zeg maar)
Dat wel, maar hij mag zijn versterker wel afstellen, wat een gaar geluid.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, laat goed het verschil zien, je hoort ook overduidelijk verschil in klank als hij Tie Your Mother Down speelt. Die echte klinkt vèèl feller!
Niet? ok, ik dacht dat het bij mij ook zo was, vanwege de hele Gibson/Ibanez Lawsuit.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar dat is een Ibanez en dus gaat bij jou die vlieger niet op.
Het is waarschijnlijk zo opgenomen dat het direct de computer ingaat + Youtube, dan krijg je redelijk veel compressie, dat kan het natuurlijk ook zijn.. en anders ben ik het volledig met je eens jaquote:Op maandag 13 februari 2012 00:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij mag zijn versterker wel afstellen, wat een gaar geluid.
Ja, dat zijn kopiën van Gibson, maar gewoon met Ibanez logo en eigen serienummers.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Niet? ok, ik dacht dat het bij mij ook zo was, vanwege de hele Gibson/Ibanez Lawsuit.
Ik hoorde van de verkoper trouwens dat ze de rechtzaak hebben aangespannen vanwege de Headstock, en het feit dat Gibson ze tè goed vond voor het geld, beter dan hun Gibsons, wat is daar vanwaar? dat van de Headstock kan ik wel inkomen, maar dat andere...
Met andere woorden, het is onderhuids volledig Gibson alleen staat er Ibanez op?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat zijn kopiën van Gibson, maar gewoon met Ibanez logo en eigen serienummers.
En ja, dat is waar het om ging. De headstocks zijn identiek, en de kwaliteit was net als Gibson, alleen dan een stuk goedkoper. Paar honder dollar, tegen een paar duizend voor een Gibson
Datzelfde is daarna nog eens gebeurd met Richwood. Die flikten datzelfde trucje.
Ik geloof dat de gitarist van Dribbel_'s oude bandje een Richwood van voor de dreigementen had. Een witte Les Paul.
Ja maar sowieso, een goede Epiphone Les Paul(een Ultra serie bijvoorbeeld) kost je 500-600 euro? zoiets?, dat zijn verschrikkelijk fijne gitaren, een beetje Gibson die er voor mijn idee bij in de buurt komt is de Standard, en die beginnen bij 11-1200?, als ze die gitaren 300-400 euro goedkoper hadden gemaakt was het een stuk eerlijker geweest tegen over de koper, nu betaal je 2x zoveel voor de gitaar puur door het feit dat er *Gibson* op staat.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:12 schreef BurnaBoy het volgende:
kortom, Ze prijzen zichzelf de markt uit en ze hebben het zelf in de gaten en gaan dus met lawsuits strooien
Ik heb voor de mijne meer betaald. En dat was nog een vriendenprijs ook. Gemiddelde prijs voor een in fatsoenlijke staat verkerende pre-lawsuit Ibanez is rond de 550 euro.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Met andere woorden, het is onderhuids volledig Gibson alleen staat er Ibanez op?dat is wel ènorm tof, zeker voor 350 euro
Nouja, als er een fabriek gitaren volgens jouw specs bouwd en daar aanzienlijk minder voor vraagt en je daardoor jouw omzet ziet kelderen, dan wil je daar wat aan doen. Business is business.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:12 schreef BurnaBoy het volgende:
kortom, Ze prijzen zichzelf de markt uit en ze hebben het zelf in de gaten en gaan dus met lawsuits strooien
Als ze ze 3-400 euro goedkoper maakten stond er alsnog Epiphone op.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja maar sowieso, een goede Epiphone Les Paul(een Ultra serie bijvoorbeeld) kost je 500-600 euro? zoiets?, dat zijn verschrikkelijk fijne gitaren, een beetje Gibson die er voor mijn idee bij in de buurt komt is de Standard, en die beginnen bij 11-1200?, als ze die gitaren 300-400 euro goedkoper hadden gemaakt was het een stuk eerlijker geweest tegen over de koper, nu betaal je 2x zoveel voor de gitaar puur door het feit dat er *Gibson* op staat.
(mijn mening dan)
Het is echt een lekkere gitaar, hij klinkt waanzinnig, ligt lekker laag, alleen heeft de neck redelijk wat beschadigingen, dus dat word even naar iemand toebrengen voor een spuitbeurtje(Het zijn voornamelijks wat krasjes en zo)quote:Op maandag 13 februari 2012 00:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb voor de mijne meer betaald. En dat was nog een vriendenprijs ook. Gemiddelde prijs voor een in fatsoenlijke staat verkerende pre-lawsuit Ibanez is rond de 550 euro.
Het is natuurlijk niet echt Gibson, wel gebouwd door Ibanez, en een geschroefde nek waar Gibsons een set neck hebben. Maar hij doet zeker niet onder voor een Gibson. Nooit veel in ieder geval.
Zijn geniale gitaren, zeker voor dat geld.
Dan moet je wel erg slecht zijn. En dit was zo te zien ook niet het eerste optreden wat hij verneukte.quote:
Ik zou er niks aan laten doen! Hoe origineler, vintager hoe beter. Ken iemand die ooit eens een oude helemaal gerestaureerd had, nieuwe binding, nieuwe lak, alles weer shiny. Kreeg er geen drol meer voor, niemand geloofde meer dat het een oude gitaar was.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is echt een lekkere gitaar, hij klinkt waanzinnig, ligt lekker laag, alleen heeft de neck redelijk wat beschadigingen, dus dat word even naar iemand toebrengen voor een spuitbeurtje(Het zijn voornamelijks wat krasjes en zo)
Die kerel had ook die Marshall voor me, kom ik daar aan is het een kleine stack, 2 kastjes met 2x10" speakertjes op elkaar met een 15 watt head, klonk lekker, alleen vind ik 300 euro te veel...
Buizenversterkertje? En dat zijn leuke setjes, en voor een Marshall ook eigenlijk niet te duur.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is echt een lekkere gitaar, hij klinkt waanzinnig, ligt lekker laag, alleen heeft de neck redelijk wat beschadigingen, dus dat word even naar iemand toebrengen voor een spuitbeurtje(Het zijn voornamelijks wat krasjes en zo)
Die kerel had ook die Marshall voor me, kom ik daar aan is het een kleine stack, 2 kastjes met 2x10" speakertjes op elkaar met een 15 watt head, klonk lekker, alleen vind ik 300 euro te veel...
Ok, dan laat ik hem zo, het heeft ook wel iets heel gaafs, de neck speelde(mede daardoor) heel prettig!quote:Op maandag 13 februari 2012 00:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou er niks aan laten doen! Hoe origineler, vintager hoe beter. Ken iemand die ooit eens een oude helemaal gerestaureerd had, nieuwe binding, nieuwe lak, alles weer shiny. Kreeg er geen drol meer voor, niemand geloofde meer dat het een oude gitaar was.
Volgens mij was het een buizen ja, maar 300 euro is voor mij op het moment veel geld, zeker na de aanschaf van die LP en al zou ik hem al aanschaffen moet dat nog 1,5 maand wachten, dan heeft ie hem al verkocht.... denk ik zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Buizenversterkertje? En dat zijn leuke setjes, en voor een Marshall ook eigenlijk niet te duur.
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, dan laat ik hem zo, het heeft ook wel iets heel gaafs, de neck speelde(mede daardoor) heel prettig!
Prachtig toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:19 schreef Spelvout het volgende:
Die gitaar uit dat filmpje, ± ¤200
http://www.dhgate.com/201(...)1353d7cd1a34d47.html
Met dat soort gitaren zou ik altijd willen dat ze konden spreken. De verhalen die ze dan zouden vertellenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, dan laat ik hem zo, het heeft ook wel iets heel gaafs, de neck speelde(mede daardoor) heel prettig!
Ik zou er wel een willen kopen, puur als decoratiequote:Op maandag 13 februari 2012 00:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Prachtig toch?alleen je moet er niet mee gepakt worden door de douane, dan kost het je 500 extra geloof ik aan een boete, en de gitaar word ter plekke vernietigd
Dan is het wat anders. Ook erg goed voor te stellen, zo zit ik ook vaakquote:Op maandag 13 februari 2012 00:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij was het een buizen ja, maar 300 euro is voor mij op het moment veel geld, zeker na de aanschaf van die LP en al zou ik hem al aanschaffen moet dat nog 1,5 maand wachten, dan heeft ie hem al verkocht.... denk ik zo.
Het is hartstikke leuk dat mensen je dingen aanbieden, maar als je geen geld hebt dan, sjaquote:Op maandag 13 februari 2012 00:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan is het wat anders. Ook erg goed voor te stellen, zo zit ik ook vaak
quote:
Misschien vind hij het een gaaf nummer? Ik heb geen ideequote:Op maandag 13 februari 2012 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand wat Martin Scorsese en het nummer 'Layla' met elkaar te maken hebben?![]()
Het nummer werd 'gespeeld' net bij de Bafta's toen Scorsese het podium betrad (ontving Academy Fellowship award)
Ja, of je ziet iets op MP waar je al een tijd om zoekt.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is hartstikke leuk dat mensen je dingen aanbieden, maar als je geen geld hebt dan, sja
Dat heb ik nu met die LP het geld kan ik èigenlijk niet missen, ik moet dus vanaf volgende week tot de 3e week van maart leven van 30-40 euroquote:Op maandag 13 februari 2012 00:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, of je ziet iets op MP waar je al een tijd om zoekt.
Had ik met mijn Dean. Wou een iets meer high end Dean V, want awesome, en zag toen de Black Gold V op MP, in de buurt. Meteen die gast gebeld, uur later kon ik komen kijken. Toen de koffer open ging al besloten dat ik hem wou, maar toch maar even gespeeld.
Was 4 maanden oud toen ik hem kocht. Gast zijn bandje was gestopt, en hij zat nu alleen thuis te spelen, en dan was een strat toch praktischer.
Vond ik helemaal niet erg, ik had een zgan 4 maanden oude Dean V voor bijna 300 euro onder de nieuwprijs
DIng is voor mij zo geniaal, gaat ook nooit weer weg.
Juistquote:Op maandag 13 februari 2012 00:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met die LP het geld kan ik èigenlijk niet missen, ik moet dus vanaf volgende week tot de 3e week van maart leven van 30-40 euroMaar ik vond het zo`n lekkere gitaar en zo uniek dat ik dacht van, ja.. weetje, dan maar niet uit, en dan maar brood/water maar die LP komt er!
Ah, hoe kon ik het ook vergeten, deze pas nog gezien op youtube:quote:Op maandag 13 februari 2012 00:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien vind hij het een gaaf nummer? Ik heb geen idee
Wikipediaquote:The only rule he adhered to with the soundtrack was to only use music which could have been heard at that time.
For example, if a scene took place in 1973, he could use any song that was current or older. According to Scorsese, a lot of non-dialogue scenes were shot to playback. For example, he had "Layla" playing on the set while shooting the scene where the dead bodies are discovered in the car and the meat-truck.
Jammer genoeg heb ik geen gitaar versterker, maar goed.. ik denk dat ik voorlopig die originele pups er in laat zitten, het maakt de gitaar namelijk nòg meer vintagequote:Op maandag 13 februari 2012 01:04 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb een set Seymour Duncan SH-4 en SH-1n.
Wel binnenkort weer de originele proberen. Die klonken geniaal over brothers buizenbakje.
Dat nummer komt regelmatig terug in de film 'Goodfellas'.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
Weet iemand wat Martin Scorsese en het nummer 'Layla' met elkaar te maken hebben?![]()
Het nummer werd 'gespeeld' net bij de Bafta's toen Scorsese het podium betrad (ontving Academy Fellowship award)
Zeker doen, die klinken goed!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik geen gitaar versterker, maar goed.. ik denk dat ik voorlopig die originele pups er in laat zitten, het maakt de gitaar namelijk nòg meer vintage
G*dver ik wil hem zòò graag op schoot hebben, zo`n fijne gitaar #FUUU!
Om heel eerlijk te wezen(En ik denk dat ik nu veel Gibson liefhebbers voor de schenen trap) :quote:
Soms voel je het gewoon met een instrument! Ik hoop zo ooit de perfecte P tegen te komenquote:Op maandag 13 februari 2012 00:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had ik met mijn Dean. Wou een iets meer high end Dean V, want awesome, en zag toen de Black Gold V op MP, in de buurt. Meteen die gast gebeld, uur later kon ik komen kijken. Toen de koffer open ging al besloten dat ik hem wou, maar toch maar even gespeeld.
Was 4 maanden oud toen ik hem kocht. Gast zijn bandje was gestopt, en hij zat nu alleen thuis te spelen, en dan was een strat toch praktischer.
Vond ik helemaal niet erg, ik had een zgan 4 maanden oude Dean V voor bijna 300 euro onder de nieuwprijs
Ding is voor mij zo geniaal, gaat ook nooit weer weg. Ook niet meer te vinden in Nederland. Europa word al lastig, maar geloof dat Thomann ze nog heeft.
Je hoort nog en eens dat je gitaar getuned isquote:Op maandag 13 februari 2012 01:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te wezen(En ik denk dat ik nu veel Gibson liefhebbers voor de schenen trap) :
Hij klonk bijna identiek aan de Gibson LP Custom uit `71 die we hadden op m`n oude werk, qua sound was het niet helemaal 1 op 1, maar qua sustain was het beter, je kon er meer uithalen!
Prijs zegt helemaal niks, net als het merk trouwens!
Is dat niet dezelfde als dit eerder geposte filmpje?quote:Op maandag 13 februari 2012 00:19 schreef Spelvout het volgende:
Die gitaar uit dat filmpje, ± ¤200
http://www.dhgate.com/201(...)1353d7cd1a34d47.html
Best heel aardig voor dat geld volgens mijquote:Op maandag 13 februari 2012 09:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde als dit eerder geposte filmpje?
Ja, staat er toch ook bijquote:Op maandag 13 februari 2012 09:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde als dit eerder geposte filmpje?
Oops wacht, ik dacht dat het filmpje net daarvoor bedoelde.quote:
Ik krijg toevallig gister ook van iemand zoiets aangeboden, ook een rack, maar dan van Boss (Gx-700). Die van jou is meer voor een natuurlijk/stabiel geluid en die gx-700 voor de effecten. Kan zo'n ding een beetje stabiel op m'n combo staan of gaat dat niet werken? Meestal zie je ze tussen de versterkers en cabinets in staan toch?quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef The_Dean het volgende:
Yo, grijp je kans!
[TK] BBE Sonic Maximizer 482i
Volgens mij kun je het beste zo'n rack via de effectenloop op je amp aansluiten en dan hou je je 'eigen' geluid met de effecten die in het rack zitten die erover heen komen lijkt me?quote:
Zit voor een groot deel in je vingers, een slechte gitarist met een Fender strat doet de gitaar geen goed, terwijl een pro gitarist een Squier weer waanzinnig kan laten klinken.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef jerryboy het volgende:
een goede gitaar is maar 25% van al het werk hoor. Ik ken genoeg knapen die goed spelen emt een oude gitaar
De andere 75% komt uit de versterker.quote:
En de resterende 38% uit de effecten.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De andere 75% komt uit de versterker.
tempting...quote:Op maandag 13 februari 2012 12:49 schreef The_Dean het volgende:
Yo, grijp je kans!
[TK] BBE Sonic Maximizer 482i
Had net zoiets met mijn tele. Ik was eigenlijk op zoek naar een '52, zo'n bekende butterscotch blonde met een maple toets. Zag ik een sunburst '62 custom voorbij komen, met rosewood toets. Toch maar gaan kijken, en binnen één tel verliefd. Zelfs zonder versterking hoorde ik dat het goed zat. Is nu echt veruit mijn favoriete gitaar, die gaat nooooooit meer weg. Al ben ik er ook weer niet zo zuinig op, ik speel er echt altijd op, kroegen en oefenruimtes, feestjes, en dat zie je inmiddels wel. Gast van wie ik hem kocht was echt zo'n verzamelaar, ding had volgens mij nog nooit daglicht gezien.quote:Op maandag 13 februari 2012 00:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ding is voor mij zo geniaal, gaat ook nooit weer weg. Ook niet meer te vinden in Nederland. Europa word al lastig, maar geloof dat Thomann ze nog heeft.
Nee, vet!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand deze al gezien?
http://www.theotherfwordmovie.com/
Lijkt me wel cool. En herkenbaar, rock & roll-leven proberen vast te houden, maar ook luiers verschonen
tja je moet toch ergens voor compenserenquote:Op maandag 13 februari 2012 17:52 schreef jerryboy het volgende:
een goede gitaar is maar 25% van al het werk hoor. Ik ken genoeg knapen die goed spelen emt een oude gitaar
Haha mooi, dat klinkt ook een beetje als mijn verhaal. Ging ook voor een reissue Tele '52 kijken en pakte toch even een relic tele '63. Wat een geluid. Hele aparte gitaar maar geen enkele gitaar kwam qua geluid in de buurt. Meteen gekocht. Moet er iedere keer weer even op spelen. Gaat ook nooit meer weg maar dat doe ik uberhaupt niet met gitaren.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Had net zoiets met mijn tele. Ik was eigenlijk op zoek naar een '52, zo'n bekende butterscotch blonde met een maple toets. Zag ik een sunburst '62 custom voorbij komen, met rosewood toets. Toch maar gaan kijken, en binnen één tel verliefd. Zelfs zonder versterking hoorde ik dat het goed zat. Is nu echt veruit mijn favoriete gitaar, die gaat nooooooit meer weg. Al ben ik er ook weer niet zo zuinig op, ik speel er echt altijd op, kroegen en oefenruimtes, feestjes, en dat zie je inmiddels wel. Gast van wie ik hem kocht was echt zo'n verzamelaar, ding had volgens mij nog nooit daglicht gezien.Inmiddels wel.
Ik toen ik begon met gitaar spelen ook deze set gekocht. Wel met een Fender G-dec amp (welke naar mijn ervaring velen malen beter klinkt dan de Frontman).quote:Op maandag 13 februari 2012 19:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hallo!
Ik heb nog nooit een noot gespeeld maar ik wil een elektrische gitaar gaan halen en leren spelen, deze:
http://www.rockpalace.com(...)ecial-Frontman-Black
Wat denken jullie, tof ding voor een beginner?
Opzich heb ik anders ook nog wel een stratje staan met een 10 watt versterkertje waar toch niks mee gebeurt ?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hallo!
Ik heb nog nooit een noot gespeeld maar ik wil een elektrische gitaar gaan halen en leren spelen, deze:
http://www.rockpalace.com(...)ecial-Frontman-Black
Wat denken jullie, tof ding voor een beginner?
Mijn ervaringen met die Frontman 15 is niet heel best, clean klinkt ie wel okè, maar zodra je hem opengooit gaat ie aan alle kanten brommen en de spring reverb die zorgt voor heel veel onnodig bijgeluid.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik toen ik begon met gitaar spelen ook deze set gekocht. Wel met een Fender G-dec amp (welke naar mijn ervaring velen malen beter klinkt dan de Frontman).
Leuk gitaartje maar na een paar maanden ben je al toe aan iets beters![]()
De prijs van dit setje is daarintegen wel weer super om mee te starten. Het is dus wel het overwegen waard. Maar als je snel leert dan zou ik alvast een gitaar nemen waar je meer plezier aan beleeft.
Dan is het weer belangrijk om eerst te bepalen hoeveel je ervoor over hebt.
Ik zou hiervoor gaanquote:Op maandag 13 februari 2012 22:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Opzich heb ik anders ook nog wel een stratje staan met een 10 watt versterkertje waar toch niks mee gebeurt ?
Kan je zo voor 60 euro meekrijgen en mocht het niks worden dan heb je niet teveel uitgegeven.
Iddquote:Op maandag 13 februari 2012 22:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn ervaringen met die Frontman 15 is niet heel best, clean klinkt ie wel okè, maar zodra je hem opengooit gaat ie aan alle kanten brommen en de spring reverb die zorgt voor heel veel onnodig bijgeluid.
Kan een verkeerde levering geweest zijn hoor, maar prettig was het niet.
Vet! Ik zoek wel een nieuwe, even de specs doorneuzenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n meisje is awesome![]()
Gitaarcakejes nomnomnom
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuw nummertje uit de oefenruimte:
Volledig ontopic omdat er een pre-lawsuit ibanez in voorkomt![]()
Die ziet er behoorlijk compact uit ja. Eens proberen in de winkel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Vox DA-5
Die zijn in ieder geval klein. Hoe het klinkt weet ik nog niet, heb de mijne nog niet aan de praat.
Had je dat humbuckerkapje al verzonden?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Vox DA-5
Die zijn in ieder geval klein. Hoe het klinkt weet ik nog niet, heb de mijne nog niet aan de praat.
Fender heeft ook twee nieuwe, kleine amps. Een die Excelsior heet, kan geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:31 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Hoe gaat 't hier? Tijdje niet geweest.
Ben op zoek naar een klein, heel klein, maar degelijk versterkertje voor thuis om te oefenen en een beetje op te nemen.
Tips?
Transistor of buizen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:31 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Hoe gaat 't hier? Tijdje niet geweest.
Ben op zoek naar een klein, heel klein, maar degelijk versterkertje voor thuis om te oefenen en een beetje op te nemen.
Tips?
Wat een vette amps zijn dat zeg!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Fender heeft ook twee nieuwe, kleine amps. Een die Excelsior heet, kan geen toeval zijn.
Inderdaad, zo'n Greta kan voor de sier op de schoorsteenmantelquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat een vette amps zijn dat zeg!
Thanks, ook even uitproberen. Mag gelukkig wel een beetje volume maken hier. Net ook even op marktplaats naar een champ gezocht. Ook wel gaaf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Transistor of buizen?
Voor buizen is een Blackstar HT1 (of HT1R) combo of een Vox AC4TV erg leuk.
De blackstar is 1 watt en de Vox is schakelbaar van 1/4 naar 1 en 4 watt. Luid genoeg om mee te oefenen en op te nemen en te zacht om de buren mee lastig te vallen.
Die zien er wel heel strak uit zeg. Straks even kijken of ze bij Dirk Witte staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Fender heeft ook twee nieuwe, kleine amps. Een die Excelsior heet, kan geen toeval zijn.
Die zijn inderdaad ook erg leuk. Jammer dat ze daar de 5 watt versie niet meer van maken.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:15 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Thanks, ook even uitproberen. Mag gelukkig wel een beetje volume maken hier. Net ook even op marktplaats naar een champ gezocht. Ook wel gaaf.
[..]
Zelfs leuk als je een accordeon hebt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:53 schreef Svyatagor het volgende:
Wow, die Fender Excelsior lijkt me cool! Met tremolo en 15" speaker. Prima alternatief voor een Blues Junior bv.
Zo'n line6 ding is ook vaak rood of zwart.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:58 schreef Godtje het volgende:
Zijn er gele goedkope doch leuke PC aansluitingen?
Een Line6 POD is al snel 90euro plus.
Kan dat voor minder en toch een beetje leuk?
Heb ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs leuk als je een accordeon hebt.
Waarom heb ik geel getikt?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n line6 ding is ook vaak rood of zwart.
Moet hij beslist geel zijn?
Wil ik ook.quote:
Zo'n M-audio fasttrack zit volgens mij ergens rond de 75 euro.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom heb ik geel getikt?![]()
![]()
Ik wilde om leuke opties vragen. De kleur maakt me echt niks uit.![]()
85 iddquote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n M-audio fasttrack zit volgens mij ergens rond de 75 euro.
Ooit voor 150 euro gekocht op Marktplaats, uren lol. Ik kon wel al pianospelen, dat helpt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wil ik ook.
Punk met accordeonsolo's lijkt me erg tof
Klopt maar dat vind ik dan weer een beetje een voorbeeld van hoe het niet moet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ooit voor 150 euro gekocht op Marktplaats, uren lol. Ik kon wel al pianospelen, dat helpt.
De Dropkick Murphys hebben toch een accordeonist?
Klinkt heel fijn, zitten veel amp models in en veel bruikbare effectenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Vox DA-5
Vet filmpje hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs leuk als je een accordeon hebt.
Ik heb hier nog een Cakewalk UA-1G liggen waar ik weinig mee doe. Misschien iets voor jou?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
85 idd
http://www.rockpalace.com/product/M-Audio-Fast-Track
Spaar ik nog heel even door denk ik
Doe ook nog niet zoveel. Leek me vooral grappig om eens mee te spelen.
Dat is een hele goede inderdaad, heb ik een tijdje gebruikt, klinkt voor het geld ongelovelijk goed, en heeft een goede samplerate!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Cakewalk UA-1G liggen waar ik weinig mee doe. Misschien iets voor jou?
http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html
idd geduld lijkt een langdurige zaak ..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak zeggen zehelaas is het soms erg lastig op te brengen
Dan moet je wel de deur open doen of de bel maken. Anders gaat dat wat lastig...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:28 schreef Braddie het volgende:
Hopen dat Brother hier vanavond is met de gitaar, dan ben ik weer uit de brand geholpen voor morgen
Dat meen je?!, waar ben je nu dan?...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je wel de deur open doen of de bel maken. Anders gaat dat wat lastig...
Thuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat meen je?!, waar ben je nu dan?...
Ik had m`n telefoon nummer nog in een DM gestuurd voor het geval dat...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je wel de deur open doen of de bel maken. Anders gaat dat wat lastig...
Haal je nummer even weg. Ik zie net dat ik hem in pm heb staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dat komt niet prettig uit... hè verdomme.
En hoe gaan we dit verder oplossen dan?... 1000maal sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haal je nummer even weg. Ik zie net dat ik hem in pm heb staan.
Ach kan gebeuren. Ik kom hem wel langs brengen wanneer ik het weer aan tijd heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
En hoe gaan we dit verder oplossen dan?... 1000maal sorry
Ok, nja.. dat is even flink balen dan, maargoed, hopen dat het dan allemaal wel goed gaat, m`n nummer heb je in elk gevalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haal je nummer even weg. Ik zie net dat ik hem in pm heb staan.
Maar het gaat hem deze week helaas niet meer worden. Misschien ergens eind volgende week.
In de oefenruimte: meer herrie producerenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:38 schreef tjoptjop het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van een 4x12" cab? Het wordt toch gewoon uitversterkt over de PA? Wat is dan de functie van de andere drie speakers om het zo maar even te zeggen?
Wat doet, ceteris paribus, een 4x12 beter dan een 1x12? Of is het gewoon gegas van de gitarist
Ik? gewoon, thuis.. in m`n hokkie... m`n ma was ook de hele dag thuis, er was alleen geen tijd afgesproken... dus dat is ook niet slim.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar dan blijft de vraag. Waar was je wel ?
Wat heeft tetris in een trolleybus met een cab te maken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:38 schreef tjoptjop het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van een 4x12" cab? Het wordt toch gewoon uitversterkt over de PA? Wat is dan de functie van de andere drie speakers om het zo maar even te zeggen?
Wat doet, ceteris paribus, een 4x12 beter dan een 1x12? Of is het gewoon gegas van de gitarist
Bedankt voor het meedenken. Beetje ingelezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Cakewalk UA-1G liggen waar ik weinig mee doe. Misschien iets voor jou?
http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html
Een tijd afspreken is sowieso lastig. Ik heb vrij onregelmatige werktijden en sta vaak in de file....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik? gewoon, thuis.. in m`n hokkie... m`n ma was ook de hele dag thuis, er was alleen geen tijd afgesproken... dus dat is ook niet slim.
?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat heeft tetris in een trolleybus met een cab te maken?
Vanavond gaat ook niet meer?.... bah, zit ik dan zonder gitaar bij een optreden vrijdagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een tijd afspreken is sowieso lastig. Ik heb vrij onregelmatige werktijden en sta vaak in de file....
Nee, ik ga vandaag niet nog eens ruim 100 kilometer rijden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanavond gaat ook niet meer?.... bah, zit ik dan zonder gitaar bij een optreden vrijdagMeh
Hoelaat was je hier dan?
Oohja, kutquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik denk dat hij nog wel ff een keer op en neer gaat rijden
Moet je maar gewoon Nederlands typen.quote:
Rond Half 7?, we aten om kwart over 6, dus dan had ik je moeten horen/zien, en anders m`n ma wel..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik ga vandaag niet nog eens ruim 100 kilometer rijden.
Ik was er rong 18:30 of zo.
Kan ook zo maar een half uur later geweest zijn. Geen idee hoe lang ik in de file heb gestaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rond Half 7?, we aten om kwart over 6, dus dan had ik je moeten horen/zien, en anders m`n ma wel..
Apart dat het zo raar liep dan...
Anders ik wel... nja, zo zie je maar dat degelijke communicatie dit had kunnen voorkomen...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:55 schreef ElmoFan het volgende:
Ik vind dit grappig maar toch een beetje zielig voor brother
Ok, naja.. sorry hier voor, voel me nu best ongemakkelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kan ook zo maar een half uur later geweest zijn. Geen idee hoe lang ik in de file heb gestaan.
Waarom zielig voor mij? Het is maar een klein kwartiertje omrijden dus dat valt best wel mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:55 schreef ElmoFan het volgende:
Ik vind dit grappig maar toch een beetje zielig voor brother
Gewoon zorgen dat de volgende keer je deurbel het doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, naja.. sorry hier voor, voel me nu best ongemakkelijk
Volgens je geschiedenis was je braaf aan het fokken rond die tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rond Half 7?, we aten om kwart over 6, dus dan had ik je moeten horen/zien, en anders m`n ma wel..
Apart dat het zo raar liep dan...
Dat word dan een nieuwe deurbel kopenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat de volgende keer je deurbel het doet.
Ik snap serieus niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon Nederlands typen.
Ja, dat klopt, ik zat met m`n telefoonquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens je geschiedenis was je braaf aan het fokken rond die tijd
Mooiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waar je het over hebt
Maar wat is nu de functie van die drie extra speakers. Is het echt alleen maar voor volume tijdens het oefenen (drummer overstemmen) of heeft het in live setting nog een functie.quote:
Ooh, ik dacht dat je er speciaal heen was geredenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zielig voor mij? Het is maar een klein kwartiertje omrijden dus dat valt best wel mee.
Nou, bij een 4x12 heb je natuurlijk wel een betere spreiding van het geluid.quote:
Nee, zo gek ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:14 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat je er speciaal heen was gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |