Dat is een hele goede inderdaad, heb ik een tijdje gebruikt, klinkt voor het geld ongelovelijk goed, en heeft een goede samplerate!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Cakewalk UA-1G liggen waar ik weinig mee doe. Misschien iets voor jou?
http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html

idd geduld lijkt een langdurige zaak ..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak zeggen zehelaas is het soms erg lastig op te brengen

Dan moet je wel de deur open doen of de bel maken. Anders gaat dat wat lastig...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:28 schreef Braddie het volgende:
Hopen dat Brother hier vanavond is met de gitaar, dan ben ik weer uit de brand geholpen voor morgen

Dat meen je?!, waar ben je nu dan?...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je wel de deur open doen of de bel maken. Anders gaat dat wat lastig...

Thuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat meen je?!, waar ben je nu dan?...

Ik had m`n telefoon nummer nog in een DM gestuurd voor het geval dat...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je wel de deur open doen of de bel maken. Anders gaat dat wat lastig...

Haal je nummer even weg. Ik zie net dat ik hem in pm heb staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dat komt niet prettig uit... hè verdomme.

En hoe gaan we dit verder oplossen dan?... 1000maal sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haal je nummer even weg. Ik zie net dat ik hem in pm heb staan.

Ach kan gebeuren. Ik kom hem wel langs brengen wanneer ik het weer aan tijd heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
En hoe gaan we dit verder oplossen dan?... 1000maal sorry

Ok, nja.. dat is even flink balen dan, maargoed, hopen dat het dan allemaal wel goed gaat, m`n nummer heb je in elk gevalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haal je nummer even weg. Ik zie net dat ik hem in pm heb staan.
Maar het gaat hem deze week helaas niet meer worden. Misschien ergens eind volgende week.

In de oefenruimte: meer herrie producerenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:38 schreef tjoptjop het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van een 4x12" cab? Het wordt toch gewoon uitversterkt over de PA? Wat is dan de functie van de andere drie speakers om het zo maar even te zeggen?
Wat doet, ceteris paribus, een 4x12 beter dan een 1x12? Of is het gewoon gegas van de gitarist

Ik? gewoon, thuis.. in m`n hokkie... m`n ma was ook de hele dag thuis, er was alleen geen tijd afgesproken... dus dat is ook niet slim.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar dan blijft de vraag. Waar was je wel ?

Wat heeft tetris in een trolleybus met een cab te maken?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:38 schreef tjoptjop het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van een 4x12" cab? Het wordt toch gewoon uitversterkt over de PA? Wat is dan de functie van de andere drie speakers om het zo maar even te zeggen?
Wat doet, ceteris paribus, een 4x12 beter dan een 1x12? Of is het gewoon gegas van de gitarist

Bedankt voor het meedenken. Beetje ingelezen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Cakewalk UA-1G liggen waar ik weinig mee doe. Misschien iets voor jou?
http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html

Een tijd afspreken is sowieso lastig. Ik heb vrij onregelmatige werktijden en sta vaak in de file....quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik? gewoon, thuis.. in m`n hokkie... m`n ma was ook de hele dag thuis, er was alleen geen tijd afgesproken... dus dat is ook niet slim.

?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat heeft tetris in een trolleybus met een cab te maken?

Vanavond gaat ook niet meer?.... bah, zit ik dan zonder gitaar bij een optreden vrijdagquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een tijd afspreken is sowieso lastig. Ik heb vrij onregelmatige werktijden en sta vaak in de file....

Nee, ik ga vandaag niet nog eens ruim 100 kilometer rijden.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vanavond gaat ook niet meer?.... bah, zit ik dan zonder gitaar bij een optreden vrijdagMeh
Hoelaat was je hier dan?

Oohja, kutquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja ik denk dat hij nog wel ff een keer op en neer gaat rijden

Moet je maar gewoon Nederlands typen.quote:

Rond Half 7?, we aten om kwart over 6, dus dan had ik je moeten horen/zien, en anders m`n ma wel..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik ga vandaag niet nog eens ruim 100 kilometer rijden.
Ik was er rong 18:30 of zo.

Kan ook zo maar een half uur later geweest zijn. Geen idee hoe lang ik in de file heb gestaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rond Half 7?, we aten om kwart over 6, dus dan had ik je moeten horen/zien, en anders m`n ma wel..
Apart dat het zo raar liep dan...

Anders ik wel... nja, zo zie je maar dat degelijke communicatie dit had kunnen voorkomen...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:55 schreef ElmoFan het volgende:
Ik vind dit grappig maar toch een beetje zielig voor brother

Ok, naja.. sorry hier voor, voel me nu best ongemakkelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kan ook zo maar een half uur later geweest zijn. Geen idee hoe lang ik in de file heb gestaan.

Waarom zielig voor mij? Het is maar een klein kwartiertje omrijden dus dat valt best wel mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:55 schreef ElmoFan het volgende:
Ik vind dit grappig maar toch een beetje zielig voor brother

Gewoon zorgen dat de volgende keer je deurbel het doet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, naja.. sorry hier voor, voel me nu best ongemakkelijk

Volgens je geschiedenis was je braaf aan het fokken rond die tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Rond Half 7?, we aten om kwart over 6, dus dan had ik je moeten horen/zien, en anders m`n ma wel..
Apart dat het zo raar liep dan...

Dat word dan een nieuwe deurbel kopenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat de volgende keer je deurbel het doet.

Ik snap serieus niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon Nederlands typen.

Ja, dat klopt, ik zat met m`n telefoonquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Volgens je geschiedenis was je braaf aan het fokken rond die tijd

Mooiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waar je het over hebt

Maar wat is nu de functie van die drie extra speakers. Is het echt alleen maar voor volume tijdens het oefenen (drummer overstemmen) of heeft het in live setting nog een functie.quote:

Ooh, ik dacht dat je er speciaal heen was geredenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom zielig voor mij? Het is maar een klein kwartiertje omrijden dus dat valt best wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |