Dat is een hele goede inderdaad, heb ik een tijdje gebruikt, klinkt voor het geld ongelovelijk goed, en heeft een goede samplerate!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een Cakewalk UA-1G liggen waar ik weinig mee doe. Misschien iets voor jou?
http://www.bax-shop.nl/us(...)product-details.html
idd geduld lijkt een langdurige zaak ..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak zeggen zehelaas is het soms erg lastig op te brengen
Dan moet je wel de deur open doen of de bel maken. Anders gaat dat wat lastig...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:28 schreef Braddie het volgende:
Hopen dat Brother hier vanavond is met de gitaar, dan ben ik weer uit de brand geholpen voor morgen
Dat meen je?!, waar ben je nu dan?...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je wel de deur open doen of de bel maken. Anders gaat dat wat lastig...
Thuis.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat meen je?!, waar ben je nu dan?...
Ik had m`n telefoon nummer nog in een DM gestuurd voor het geval dat...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je wel de deur open doen of de bel maken. Anders gaat dat wat lastig...
Haal je nummer even weg. Ik zie net dat ik hem in pm heb staan.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dat komt niet prettig uit... hè verdomme.
En hoe gaan we dit verder oplossen dan?... 1000maal sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haal je nummer even weg. Ik zie net dat ik hem in pm heb staan.
Ach kan gebeuren. Ik kom hem wel langs brengen wanneer ik het weer aan tijd heb.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
En hoe gaan we dit verder oplossen dan?... 1000maal sorry
Ok, nja.. dat is even flink balen dan, maargoed, hopen dat het dan allemaal wel goed gaat, m`n nummer heb je in elk gevalquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haal je nummer even weg. Ik zie net dat ik hem in pm heb staan.
Maar het gaat hem deze week helaas niet meer worden. Misschien ergens eind volgende week.
In de oefenruimte: meer herrie producerenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:38 schreef tjoptjop het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nut is van een 4x12" cab? Het wordt toch gewoon uitversterkt over de PA? Wat is dan de functie van de andere drie speakers om het zo maar even te zeggen?
Wat doet, ceteris paribus, een 4x12 beter dan een 1x12? Of is het gewoon gegas van de gitarist
Ik? gewoon, thuis.. in m`n hokkie... m`n ma was ook de hele dag thuis, er was alleen geen tijd afgesproken... dus dat is ook niet slim.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar dan blijft de vraag. Waar was je wel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |