Nice ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe die klinkt. Heb er nog nooit een gehoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Kan het niet laten om even te pronken met m'n nieuwe versterker. Een Dynacord Rex uit 1965. 45 watt aan buizen![]()
[ afbeelding ]
Het geluid is idd erg dichtbij de originele maar dat kan ik pas echt testen als ik ze in eenzelfde cabinet plaats.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:02 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon de merkloze Celestions. Zijn wel door hun gemaakt, maar verkocht zonder originele labels en met andere brackets. En daardoor ook wat goedkoper. Qua sound zal het niet veel verschillen.
Hee die lijkt op mijn Ibanez RGAquote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wel jammer dat ze de goedkope gitaren ervoor uitgekozen hebben en niet b.v. deze serie;
[ afbeelding ]
Heeft die ook 6 snaren danquote:Op zondag 12 februari 2012 13:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hee die lijkt op mijn Ibanez RGA
Neem dan zo eentje lekker makkelijk minder keuze minder gezeikquote:Op zondag 12 februari 2012 14:47 schreef Cynic het volgende:
Zojuist mijn preamp gereset, en dan doet de floorcontroller het dus inderdaad weer. Al mijn geluidjes zijn weg, maar wel een leuke gelegenheid om weer opnieuw sounds te zoeken, best verfrissend
quote:Op zondag 12 februari 2012 09:33 schreef Svyatagor het volgende:
RIP Whitney Houston.
http://www.volkskrant.nl/(...)n-48-overleden.dhtml
Is dat haar echte naamquote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef Partingglass het volgende:
Zo net de gitaar opgehaald die ik ene paar jaar terug aan een stagiaire had uitgeleend. Wist niet eens meer welke kleur die had. Een zwarte tele best een geinig ding. De hoge e is gesprongen eens kijken of ik die nog heb liggen. Kan die klaar gemaakt worden mag Hypocriet hem lenen kan ze kijken of het gitaarspelen wat voor haar is.
Als ik het daarmee afkon deed ik het. Kwam met mijn Dual Terror en wat pedaaltjes laatst toch ook al een heel eind. Maarja, uiteindelijk is mijn rack-spul toch het best klinkend op het moment.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Neem dan zo eentje lekker makkelijk minder keuze minder gezeik![]()
[ afbeelding ]
Ik geinde maar hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als ik het daarmee afkon deed ik het. Kwam met mijn Dual Terror en wat pedaaltjes laatst toch ook al een heel eind. Maarja, uiteindelijk is mijn rack-spul toch het best klinkend op het moment.
Maar wel meer gebromquote:Op zondag 12 februari 2012 15:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Neem dan zo eentje lekker makkelijk minder keuze minder gezeik![]()
[ afbeelding ]
Beter een versterker die bromt dan dat je zelf moet brommenquote:
Blijft geniaalquote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
(00:38: "Howdy hee" Die blikken over en weer![]()
)
Dat was mijn idee inderdaad ook. heb voor de restgeen idee hoe oud ze is etc. maar 010 komt iedereen wel mee weg toch.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:17 schreef BurnaBoy het volgende:
die 11-70 set is idd geniaal. Ik had hem in drop C gestemd en je powerchords gaan hard dan. Nu ligt er een gewoon 11 setje op en dat is toch een achteruitgang qua kwaliteit.
ik zou voor 10 gaan. Geeft het beste geluid en wen je wat om wat moeite te moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |