Vet !quote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Kan het niet laten om even te pronken met m'n nieuwe versterker. Een Dynacord Rex uit 1965. 45 watt aan buizen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Kan het niet laten om even te pronken met m'n nieuwe versterker. Een Dynacord Rex uit 1965. 45 watt aan buizen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:06 schreef The_Dean het volgende:
Jij ook
Als je er 500 bij geeft mag je beide 4x12 ook meenemen
Heb je meerdere? Cool! Dat staat wel gaaf. Heb hier ook nog twee camo 2x12 staan.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]nou dat wordt me iets te veel van het goede.
Ik ga deze top bij de 2 * 12 LC's gebruiken
Ja ik had er toen twee gekocht bij DAANquote:Op zondag 12 februari 2012 11:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je meerdere? Cool! Dat staat wel gaaf. Heb hier ook nog twee camo 2x12 staan.
Een daarvan gaat nog naar KaMo en een heeft een kapotte speaker.
Nice ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe die klinkt. Heb er nog nooit een gehoord.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
[ afbeelding ]
Het geluid is idd erg dichtbij de originele maar dat kan ik pas echt testen als ik ze in eenzelfde cabinet plaats.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:02 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon de merkloze Celestions. Zijn wel door hun gemaakt, maar verkocht zonder originele labels en met andere brackets. En daardoor ook wat goedkoper. Qua sound zal het niet veel verschillen.
Hee die lijkt op mijn Ibanez RGAquote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wel jammer dat ze de goedkope gitaren ervoor uitgekozen hebben en niet b.v. deze serie;
[ afbeelding ]
Heeft die ook 6 snaren danquote:Op zondag 12 februari 2012 13:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hee die lijkt op mijn Ibanez RGA
Neem dan zo eentje lekker makkelijk minder keuze minder gezeikquote:Op zondag 12 februari 2012 14:47 schreef Cynic het volgende:
Zojuist mijn preamp gereset, en dan doet de floorcontroller het dus inderdaad weer. Al mijn geluidjes zijn weg, maar wel een leuke gelegenheid om weer opnieuw sounds te zoeken, best verfrissend
quote:Op zondag 12 februari 2012 09:33 schreef Svyatagor het volgende:
RIP Whitney Houston.
http://www.volkskrant.nl/(...)n-48-overleden.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |