Is hooguit 3 minuten werk kom op aan de slagquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ken het probleem, te lui om snaren te vervangen.
Huiswaarts nog niet, ik ben nu mijn ouders aan het vervelenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:23 schreef The_Dean het volgende:
Zo, brother is weer tevreden huiswaarts gekeert. En ik heb weer wat ruimte thuis.
Combo en 2x12 weg, Explorer terug, Stratley weer weg, en een nieuw kloon project erbij.
Het ene ruim je op en andere meuk komt er voor terug in de plaats.
En van't weekend weer een verkooptopic maken.
Een powersoak?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Huiswaarts nog niet, ik ben nu mijn ouders aan het vervelen
Maar wel tevreden. Ik moet alleen nog zo'n silencer hebben
Ja, en wat voor eenquote:
Voor een geleende gitaar is het veel werkquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Is hooguit 3 minuten werk kom op aan de slag
Vind het normaal niet erg om in de kou te lopen, maar die winkel is nu ook dicht, dus ik bedoelde feitelijk: ik ga niet naar een winkel lopen die dicht isquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:35 schreef Partingglass het volgende:
damn kerel, show wat ruggegraat.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:00 schreef Spelvout het volgende:
Echte mannen slachten gewoon een schaap en gebruiken de darmen om snaren te maken.. snaren kopen, kom op zeg
kerel, show eens wat ruggegraatquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ken het probleem, te lui om snaren te vervangen.
Niet tè hard zuipen he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef haakon het volgende:
Vanavond laatste gala optreden
Zin an! Wordt feeeeeestahhhh
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:49 schreef Partingglass het volgende:
[..]
kerel, show eens wat ruggegraat
Anders doe je net als de bassist van Queen, Wodka bar naast je versterkerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef haakon het volgende:
[..]
Voor de tijd nietNa de tijd kan ik niets beloven
succesquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:52 schreef haakon het volgende:
Vanavond laatste gala optreden
Zin an! Wordt feeeeeestahhhh
Doe mij maar een biertapquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Anders doe je net als de bassist van Queen, Wodka bar naast je versterker
Thnx!quote:
Het was meer falen op de gitaarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
en danheershen op de gitaar
Seasick Steve kan het ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:52 schreef Braddie het volgende:
Kak, net de 3e snaar van de telecaster *gebroken* hij sprong gewoonzat lekker te spelen, nie eens op de G snaar en hij zei opeens knap. nu zit ik met een waardeloze gitaar met 3 snaren
The presidents of the usa hebben zo ook al een paar albums vol gespeeld.quote:
Ziet er heel goed uit voor iets van bijna 50(!) jaar oudquote:Op zondag 12 februari 2012 02:09 schreef Jeremy_Clarksun het volgende:
Kan het niet laten om even te pronken met m'n nieuwe versterker. Een Dynacord Rex uit 1965. 45 watt aan buizen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |