Ik zou ook voor 0.010 gaan net iets meer body in het geluid en blijft beter op stemming.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:13 schreef Partingglass het volgende:
Potverdikkie is eigenlijk best een lekker plankje.die tele. Heel licht van gewicht maar heel resonant. Heeft best een volume voor een solid body.
Eens kijken om van de week een vers setje snaren erop te leggen en hem weer eens af te stellen en dan kijken hoe die gitaar bij Hypocriet te krijgen. Maar dat komt wel goed.
Ik heb zelf op mijn gitaren GHS Boomers Heavy Weight Strings (11-70) liggen maar dat is voor iemand die gaat beginnen niet handig.
Wat denken jullie. 010 doen of 009?
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:37 schreef Cynic het volgende:
11-70? Dat zijn wel hele dikke snaren om in E te stemmen lijkt me.
Dat is het idd.quote:
Vanmiddag dat nummer nog 2-3 keer gejammed met wat vrienden in die studio, was best tof!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:06 schreef Iemand91 het volgende:
(00:38: "Howdy hee" Die blikken over en weer![]()
)
quote:
quote:
Whooawzers !quote:
Je hebt inmiddels PMquote:
quote:
Bedankt voor het filmpjequote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Frankii het volgende:
Check die vlam dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 buttonswitch zien er wel leuk uit, Alleen heb ik nog in een doos hier iets liggen wat ik alleen nog even moet solderen en dan heb ik switches genoeg. alleen te luiquote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Maak je keus [prijzen via PM], dan zet ik de rest te koop
Foto's:
3 button switch met indicatorleds:
[ afbeelding ]
2 button switch:
[ afbeelding ]
Er is iets geks met die headstock.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Frankii het volgende:
Check die vlam dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is iets geks met die headstock.
Wat zit er eigenlijk intern in zo'n ding? Zo goed als niks als ik logisch denk. 1 switchs voor het buitenste stuk op de jack en de ground + 1 switch voor het middelste stuk van de jack en de ground. Of zit ik er helemaal naast?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Maak je keus [prijzen via PM], dan zet ik de rest te koop
Foto's:
3 button switch met indicatorleds:
[ afbeelding ]
2 button switch:
[ afbeelding ]
Twee schakelaars en wat draadjesquote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk intern in zo'n ding? Zo goed als niks als ik logisch denk. 1 switchs voor het buitenste stuk op de jack en de ground + 1 switch voor het middelste stuk van de jack en de ground. Of zit ik er helemaal naast?
Wat vind je er gek aan dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is iets geks met die headstock.
Hij is niet symmetrisch.quote:
Dan zet ik er zelf wel 1 in elkaar, die onderdelen heb ik hier welquote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Twee schakelaars en wat draadjes
Maar dat heb je goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |