Whooawzers !quote:
Je hebt inmiddels PMquote:
quote:
Bedankt voor het filmpjequote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Frankii het volgende:
Check die vlam dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 2 buttonswitch zien er wel leuk uit, Alleen heb ik nog in een doos hier iets liggen wat ik alleen nog even moet solderen en dan heb ik switches genoeg. alleen te luiquote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Maak je keus [prijzen via PM], dan zet ik de rest te koop
Foto's:
3 button switch met indicatorleds:
[ afbeelding ]
2 button switch:
[ afbeelding ]
Er is iets geks met die headstock.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:53 schreef Frankii het volgende:
Check die vlam dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is iets geks met die headstock.
Wat zit er eigenlijk intern in zo'n ding? Zo goed als niks als ik logisch denk. 1 switchs voor het buitenste stuk op de jack en de ground + 1 switch voor het middelste stuk van de jack en de ground. Of zit ik er helemaal naast?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Maak je keus [prijzen via PM], dan zet ik de rest te koop
Foto's:
3 button switch met indicatorleds:
[ afbeelding ]
2 button switch:
[ afbeelding ]
Twee schakelaars en wat draadjesquote:Op zondag 12 februari 2012 22:29 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wat zit er eigenlijk intern in zo'n ding? Zo goed als niks als ik logisch denk. 1 switchs voor het buitenste stuk op de jack en de ground + 1 switch voor het middelste stuk van de jack en de ground. Of zit ik er helemaal naast?
Wat vind je er gek aan dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is iets geks met die headstock.
Hij is niet symmetrisch.quote:
Dan zet ik er zelf wel 1 in elkaar, die onderdelen heb ik hier welquote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Twee schakelaars en wat draadjes
Maar dat heb je goed hoor
Jaquote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef The_Dean het volgende:
Dan blijf ik straks met al die switches zitten zeker
Volgens mij zijn er nog wel DAAN bieders die ze nog zoeken gewoon ook op marktplaats zettenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:37 schreef The_Dean het volgende:
Dan blijf ik straks met al die switches zitten zeker
Ja, daaromquote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nog wel DAAN bieders die ze nog zoeken gewoon ook op marktplaats zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |