quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
HET camber jonguh... HÉTquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het enige positieve is de camber op de achterwielen.
ech wewquote:
quote:1234567» 300 1.164 10-02-2012 20:23:44 Sounddragon
Als dat een klacht is: ik ben het eens met die klacht.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef Anne het volgende:
We komen er nooit achter wat nou de LaPo was van het vorige topic.
[PTA SC] '99 Toyota Supra RZ @ 1692kg![]()
.
Smijt je foon op de vloerquote:
proost.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:09 schreef cofi het volgende:
zo, klaar met werkwn em nu met een biertje op de bank. heb ik iets gemist in de vorige sc? :-p
proost! gelukkig. naja, dan zo maar tukken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:22 schreef krokdown het volgende:
[..]
proost.
neen, niet echt veel gemist.
heb het ook aanstaan, maar het programma ziet er triest uit...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:31 schreef krokdown het volgende:
deze keer wel betere bakkes in my ride rules.
voor die bak betaal je daar nieuw ¤20.000quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:34 schreef welkominspace het volgende:
maar wat een kutprogramma ja
en hoe komt dat wijf aan zo'n vette auto?
hij lijkt te veel op een challenger vind ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef welkominspace het volgende:
hoewel ik deze camero wel een beetje mustang wip-off vind
of andersom
je moet het er maar voor over hebbenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:36 schreef krokdown het volgende:
[..]
voor die bak betaal je daar nieuw ¤20.000
(omgerekend)
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:40 schreef cofi het volgende:
hahaha, de motor kapt ermee, maar toch een 7 voor prestaties
kinderen kosten nu eenmaal veel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:48 schreef cofi het volgende:
jezus, liever een auto dan een kind...lekker dan
denk vooral de R8 om de stoelverwarming heenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef cofi het volgende:
[..]
klopt, alleen een vriendin....maar stoelverwarming doet het goed bij de vrouwen
is maar voor een ding goed...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:49 schreef welkominspace het volgende:
nee zo'n dom kutje in zo'n dikke auto dan
en dan se power uit een 1.8!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
denk vooral de R8 om de stoelverwarming heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was voor de hotrod gegaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:56 schreef cofi het volgende:
[..]
en terecht. niet mee eens? het is de enige auto die in de basis gewoon goed is
dit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:56 schreef welkominspace het volgende:
als ik het geld had had ik ze alle vier gewoon lekker niet gekocht
indd. laat dan de echte elite tuners meedoen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:59 schreef welkominspace het volgende:
toch wel beetje sneue auto's die ze mee laten doen
ja, zelfs in de nederlandse ranking the cars zie je veel vettere auto's dan moet daar in amerika toch ook wel wat te vinden zijn lijkt mequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef krokdown het volgende:
[..]
indd. laat dan de echte elite tuners meedoen.
amerika is 'plastic fantastic'quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, zelfs in de nederlandse ranking the cars zie je veel vettere auto's dan moet daar in amerika toch ook wel wat te vinden zijn lijkt me
huh, daar is zo'n SC toch voor of zit ik er nou heel erg naastquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:05 schreef Sounddragon het volgende:
Hey kinders, kunnen jullie niet lekker op MSN gaan zitten baggeren? Ik begin een beetje moe te worden van dat gekwaak; jullie blaten SC na SC vol met nietszeggende meuk.
quote:Top 20 in de PTA SC-reeks op 10-02-2012
01. 050 welkominspace
02. 042 H-D
03. 031 ZwartmetSuiker
04. 030 cofi
05. 026 krokdown
06. 025 Sounddragon
07. 020 Anne
08. 011 2cv
09. 010 .Neovo.
10. 006 Duvel
11. 003 Alfisti
12. 002 lipje
13. 002 Barcaconia
14. 002 blup
15. 001 L0we
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:33 schreef cofi het volgende:
[..]
heb het ook aanstaan, maar het programma ziet er triest uit...
quote:
3 posts op rij binnen een minuutquote:
als je lijstjes erbij gaat halen dan niet neequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:13 schreef Sounddragon het volgende:
Kom op man; dit gaat nergens meer over toch?
[..]
Ik heb me 2x afgevraagd in welk topic ik zat terwijl ik deze pagina naar beneden scrolldequote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:39 schreef Sounddragon het volgende:
Er is een groot verschil tussen baggeren en posten, en wat jullie doen valt niet onder het laatste, en dat weet je best.
Er mag best gepost worden, en veel ook, da's geen enkel probleem, maar wel met een klein beetje inhoud, en commentaar op een TV programma is geen inhoud, en al helemaal niet als het bestaat uit één woord met een smilie, dat is 100% bagger.
Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken, ik ben duidelijk zat volgens mij.
de newbe praatbaggergroepquote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb me 2x afgevraagd in welk topic ik zat terwijl ik deze pagina naar beneden scrollde
ook goedemorgen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:35 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen.
Oh wacht, inhoud... We hebben sinds deze week gezinsuitbreiding: een Polo van bijna 16.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:35 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen.
Oh wacht, inhoud... We hebben sinds deze week gezinsuitbreiding: een Polo van bijna 16.
Mogguh, pic's pleasequote:Op zaterdag 11 februari 2012 08:35 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen.
Twee sleutels.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je er een sleutel of een koevoet bijgekregen?
En wat roestplekjes aanpakken (o.a. dorpel). Werkt commandant op metallic lak?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ohja, potje Commandant erop en je hebt een handige auto.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:56 schreef welkominspace het volgende:
was leuk om hier even in de SC te zitten maar dit was het wel
veel plezier met jullie voertuigen verder enzo en maak wat van je leven![]()
Ja, niks gebroken enzo. Heb het redelijk rustig aan gedaan ook. Bij twijfel niet de piste af gaan en dergelijkequote:
leuk, ik kan ook wel 1:40 halen dit is dan wel maar 40 meterquote:
nope, 20kmquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef densmee het volgende:
netjes op 50 meter
[..]
leuk, ik kan ook wel 1:40 halen dit is dan wel maar 40 meter
Noo waarom ga je weg..nu is de SC nooit meer hetzelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:56 schreef welkominspace het volgende:
was leuk om hier even in de SC te zitten maar dit was het wel
veel plezier met jullie voertuigen verder enzo en maak wat van je leven![]()
Sick!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Met een volle tank kan ik ruim 1000 km rijden
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Noo waarom ga je weg..nu is de SC nooit meer hetzelfde
ga je schaatsen of koek en zopie verkopen?quote:
Wakker worden. En voor de rest helemaal niksquote:Op zondag 12 februari 2012 11:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Wat gaan we vandaag doen?
Mijn GF gaat schaatsen, ik weiger vanwege de kouquote:Op zondag 12 februari 2012 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je schaatsen of koek en zopie verkopen?
dus jij gaat aan de Alfa sleutelenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mijn GF gaat schaatsen, ik weiger vanwege de kou
Ik blijf lekker binnen bij de CV en koffiezetter zittenquote:
Helaas kan dat morgen een heel ander verhaal zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik blijf lekker binnen bij de CV en koffiezetter zitten
Bij de Alfa werkt alles zowaar, geen gesleutel nodig
dat heeft Alfa toch doorgegeven aan Volkswagen? vooral de PoSlowquote:Op zondag 12 februari 2012 12:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Helaas kan dat morgen een heel ander verhaal zijn
Sowieso: je bent wel een held als je dat ding zo vanaf de grond nog kunt besturen! Alleen als beheerder van die hoogspanningslijn zou ik dit soort dingen op deze plek niet aanmoedigen.quote:
Er was zo'n zelfde poslow mee en die deed het keigoed in de bergenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:06 schreef lipje het volgende:
[..]
dat heeft Alfa toch doorgegeven aan Volkswagen? vooral de PoSlow
Ik sta op de 8e plaats. Moet beter kunnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:13 schreef Sounddragon het volgende:
Kom op man; dit gaat nergens meer over toch?
[..]
Tja, doet wat ie moet doen: rijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:30 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook een Polo gehad. Best fijne auto heur. Beetje saai, maar wel fijn.
Idd, dat geluidquote:Op zondag 12 februari 2012 12:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sowieso: je bent wel een held als je dat ding zo vanaf de grond nog kunt besturen! Alleen als beheerder van die hoogspanningslijn zou ik dit soort dingen op deze plek niet aanmoedigen.
Maar; dat geluid, dat opstarten!
Ik ben niet overtuigd ...quote:Op zondag 12 februari 2012 13:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En vol met Golf 3 spul. En dat is goed.
Je hebt nu toch nog steeds een Poloquote:Op zondag 12 februari 2012 13:30 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook een Polo gehad. Best fijne auto heur. Beetje saai, maar wel fijn.
Wat dacht je van een fatsoenlijke interwebz verbinding?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef 2cv het volgende:
Overigens zou ik nu graag een adblocker hebben. Een programma is bezig een filmpje op te slaan (5+ minuten in hoge kwaliteit) en dan kan ik die advertenties niet echt gebruiken zegmaar.
Zit jij nog in 1994 qua internetsnelheid ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef 2cv het volgende:
Overigens zou ik nu graag een adblocker hebben. Een programma is bezig een filmpje op te slaan (5+ minuten in hoge kwaliteit) en dan kan ik die advertenties niet echt gebruiken zegmaar.
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fatsoenlijke interwebz verbinding?
Heeft niks te maken met internetverbinding maar met het rekenwerk dat nodig is om het digitale signaal om te zetten in plaatjes. En een groot deel van de rekencapaciteit van m'n MacBook wordt nu gebruikt voor dat filmpje en is dus niet beschikbaar voor al die advertentierommel. Ik voel me bijna gedwongen om een abbo te nemen, maar ik heb de gewoonte me niet te laten dwingen.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit jij nog in 1994 qua internetsnelheid ofzo?
Wat maar weer bewijst dat je niets beters te vertellen hebt hierover.quote:
Had je beter gevonden als ik af had zitten geven op Mac? Kan ik ook doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat maar weer bewijst dat je niets beters te vertellen hebt hierover.
Ik heb een adblocker.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:12 schreef 2cv het volgende:
Een adblocker installeren bedoel je ? Dat mag toch niet ?
Ja, doei, dan heeft het niet het effect wat ik wilquote:Op zondag 12 februari 2012 19:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb een adblocker.
En FOK! als uitzondering + een abonnement.
Balen dat ik nou net BBC niet kan ontvangen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mij hielp het in ieder geval enorm.
Vanavond nieuwe Top Gear op de BBC, voor diegene die het kunnen ontvangen!
Blijf dit ajb elke week herhalen, ik vergeet het iedere week en dan baal ik achteraf dat ik het gemist hebquote:Op zondag 12 februari 2012 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mij hielp het in ieder geval enorm.
Vanavond nieuwe Top Gear op de BBC, voor diegene die het kunnen ontvangen!
Waarom niet ?quote:
Mijn dank is groot.quote:
Ik ben 16 maar ik vind dat ik dat ook best mag zien hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik bedoelde oook niet joumaar de jonge postertjes
I never doubted you..
Je hebt het over jezelf, gezien je geboortedatumquote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik bedoelde oook niet joumaar de jonge postertjes
Jij gaat H-D voor jong uitmaken terwijl Anne hier ook post?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf, gezien je geboortedatum? -> geboortedatum: 23-11-1990
Moet jij zeggenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij gaat H-D voor jong uitmaken terwijl Anne hier ook post?
Het verschil is 80s of 90s.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij gaat H-D voor jong uitmaken terwijl Anne hier ook post?
Lol ik was toch ook niet serieus bezig man xDquote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf, gezien je geboortedatum? -> geboortedatum: 23-11-1990
Meeste jongens hebben dat ook wel gedaan op hun 16e denk ikquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben 16 maar ik vind dat ik dat ook best mag zien hoor
Ik ben 16 en wat is dit?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef 2cv het volgende:
Pfff... Ik moet douchen. Ik ben al de hele dag in mijn pyjama
quote:
Nu nog?xdquote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef 2cv het volgende:
Pfff... Ik moet douchen. Ik ben al de hele dag in mijn pyjama
Mijn naam is haasquote:
Bronquote:Gevaarlijke rijomstandigheden door ijzel
12 februari 2012, 23:56
De dooiperiode die zondag is ingetreden heeft zondagavond voor een ware chaos gezorgd in grote delen van het land.
Door ijzel en de ontstane gladheid heeft Rijkswaterstaat diverse wegen afgesloten en zijn snelheidsdekens ingesteld. Dit zijn tijdelijke verlagingen van de maximumsnelheid. De eerste rijbaanafsluiting door gladheid vond plaats rond 20:30 uur op de A22. De rijbaan voor de Velsertunnel werd in beide richtingen afgesloten. Daarna volgde meerdere aanrijdingen op de wegen elders in Noord- Zuid- en Midden Nederland. In een aantal gevallen betrof het slechts blikschade, maar bij een ernstig ongeval op de A1 richting Amersfoort bij Muiden bij werd de traumahelikopter opgeroepen.
Het KNMI heeft zondagavond om 21:30 uur code oranje afgegeven voor Noord- en Zuid Holland, Flevoland en Utrecht.
Na 23:00 uur zijn ook door ongevallen als gevolg van gladheid de rijbanen A6 tussen Almere-Haven en Almere-Stad, de A12 tussen het knooppunt Prins Clausplein en Malieveld afgesloten. De A44 Amsterdam - Wassenaar is tussen Leiden en Warmond in beide richtingen afgesloten door gladheid.
Behalve ijzel en gladheid kregen Zeeland en delen van Zuid Holland te maken met dichte mist.
De VerkeersInformatieDienst raadt de weggebruiker met klemtoon aan extra alert te zijn en de snelheid aan te passen de komende uren.
Thanx voor de heads upquote:Op maandag 13 februari 2012 00:25 schreef Sounddragon het volgende:
Ter info:
[..]
Bron
Hou hem heel allemaal [ afbeelding ]
Ywquote:
Hey vreemdeling, hoe is het met de kruimels?quote:
opaquote:
Zal ik weer eens langskomen danquote:
Ow? Op de parkeerplaats (en auto's) lag wel een beetje poederquote:Op maandag 13 februari 2012 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
Hier is alleen de mist weg, geen sneeuw, en ook geen regen, en zo te zien is het boven nul
Hahaha wat is dat nou weer voor een gedachtequote:
Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat hij niet al het werk van al zijn leerlingen wil gaan zitten uitprinten; kost hem 2 pakken papier en 3 inktcartridges per werkstukquote:Op maandag 13 februari 2012 10:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat nou weer voor een gedachte
Leraren willen alles hardcopy. Laatst ook, verslag van 20 pagina's, had het digitaal opgestuurd naar een leraar. Maar nee, hij wilde hardcopy. Toen moest IK het dus ZELF uitprinten en OPSTUREN! Rijden kostte me teveel dus dan maar via de post.
Maar kom op, printen kost hem 20 pagina's en hij kan het wss nog declareren, maar daar was meneer te beroerd voor
Kost nog steeds tijdquote:Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach en anders print hij het uit op schoolje kan als leraar elke scheet declareren dus dat is het niet. Dikke onzin mijn inziens.
ZmS gaat het wegbrengen. Ik neem aan dat het dan niet in een envelop zit en hij het direct afgeeft aan de desbetreffende leraar.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:51 schreef Sounddragon het volgende:
Al die enveloppen openmaken en sorteren ook
Hoiquote:
Hoiquote:Op maandag 13 februari 2012 08:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Zal ik weer eens langskomen dan?
Hallo M5!
Goedemorgen allemaal! Het was inderdaad glad vanochtend.
Het gaat nu richting postvak. Die andere verslagen gingen naar het privé-adres, 2 tenminste, eentje via interne post van school.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:53 schreef Anne het volgende:
[..]
ZmS gaat het wegbrengen. Ik neem aan dat het dan niet in een envelop zit en hij het direct afgeeft aan de desbetreffende leraar.
En mocht ie het wel opsturen, dan neem ik aan dat ie dat naar school doet. En dan wordt dat allemaal netjes gedaan door het 'postkantoor' in de school, toch?
Zoals jouw naam is drink ik mijn koffie.quote:
Ik zou graag zeggen dat ik een M5 zou hebben maar helaas.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Zoals jouw naam is drink ik mijn koffie.
Uhuh, nogalquote:
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:06 schreef jerryboy het volgende:
Ben ik de enige die verwachtte dat dit topic over een scooter ging?
Ja. Jammer.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:06 schreef jerryboy het volgende:
Ben ik de enige die verwachte dat deze topic over een scooter ging?
Die zijn er al op.worden al uitgezondenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Komen nieuwe afleveringen van.
Balen, gemist.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die zijn er al op.worden al uitgezonden
niet nog eerderquote:
Tunnel syndroom?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef 2cv het volgende:
Ik heb al ±1,5 week een gevoelloos/verdoofd plekje op mijn duim. Het is niet een wondje, het is gewoon gevoelloos/verdoofd. Er is ook niet bijzonders aan te zien. Ik denk dat ik er maar ens mee naar de dokter ga omdat het niet weg gaat of minder wordt (ook niet erger overigens). Maar heeft iemand hier ervaring mee ?
Zou kunnen. Ik heb er tot vandaag nog nooit van gehoord. Wel is het zo dat ik een paar weken terug de knokkel van m'n middelvinger aan dezelfde hand even bewerkt heb met een haakse slijper en staat m'n schouder aan diezelfde kant behoorlijk uit het lood.quote:
begin jij ook al? Is dit een complot ofzo?quote:
hoe erg is het wel dan?quote:
Ja hoor, gewoon het hek open zetten, dan loopt hij vanzelf wegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:42 schreef Dingest het volgende:
http://www.funbuggy.nl/advertenties/GS-Moon/gs-moon-260-43.html
Is dat nou een makkelijk op te lossen probleem, een kleine geit?![]()
Effe een nieuwe scoren met RVS beslag; kost wat, maar dan heb je dat niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:47 schreef Dingest het volgende:
Mijn hele wc-bril-handel brak zojuist bij de bevesting af en kletterde op de grond, zullen de buren leuk vinden zo midden in de nacht
Al wakker of nog wakker?quote:
ook goedemorgenquote:
al aan de arbeid?quote:
"Valentijnsdag"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:40 schreef Anne het volgende:
True.
Het is vandaag trouwens een speciale dag.
Moet ie zo vroeg aan de gang vanavond?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet ie zo vroeg aan de gang vanavond?
Smakelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
Hoin
ontbijt: puddingbroodjesDe kaarsjes heb ik erafgehaald, die bleken niet van marsepein te zijn
Ja, met mijquote:
Istie al klaar?quote:
Die had je in de fik moeten stekenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
Hoin
ontbijt: puddingbroodjesDe kaarsjes heb ik erafgehaald, die bleken niet van marsepein te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |