Twee sleutels.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Heb je er een sleutel of een koevoet bijgekregen?
En wat roestplekjes aanpakken (o.a. dorpel). Werkt commandant op metallic lak?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ohja, potje Commandant erop en je hebt een handige auto.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:56 schreef welkominspace het volgende:
was leuk om hier even in de SC te zitten maar dit was het wel
veel plezier met jullie voertuigen verder enzo en maak wat van je leven![]()
Ja, niks gebroken enzo. Heb het redelijk rustig aan gedaan ook. Bij twijfel niet de piste af gaan en dergelijkequote:
leuk, ik kan ook wel 1:40 halen dit is dan wel maar 40 meterquote:
nope, 20kmquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef densmee het volgende:
netjes op 50 meter
[..]
leuk, ik kan ook wel 1:40 halen dit is dan wel maar 40 meter
Noo waarom ga je weg..nu is de SC nooit meer hetzelfdequote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:56 schreef welkominspace het volgende:
was leuk om hier even in de SC te zitten maar dit was het wel
veel plezier met jullie voertuigen verder enzo en maak wat van je leven![]()
Sick!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:15 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Met een volle tank kan ik ruim 1000 km rijden
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:08 schreef H-D het volgende:
[..]
Noo waarom ga je weg..nu is de SC nooit meer hetzelfde
ga je schaatsen of koek en zopie verkopen?quote:
Wakker worden. En voor de rest helemaal niksquote:Op zondag 12 februari 2012 11:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Wat gaan we vandaag doen?
Mijn GF gaat schaatsen, ik weiger vanwege de kouquote:Op zondag 12 februari 2012 11:39 schreef lipje het volgende:
[..]
ga je schaatsen of koek en zopie verkopen?
dus jij gaat aan de Alfa sleutelenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mijn GF gaat schaatsen, ik weiger vanwege de kou
Ik blijf lekker binnen bij de CV en koffiezetter zittenquote:
Helaas kan dat morgen een heel ander verhaal zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 11:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik blijf lekker binnen bij de CV en koffiezetter zitten
Bij de Alfa werkt alles zowaar, geen gesleutel nodig
dat heeft Alfa toch doorgegeven aan Volkswagen? vooral de PoSlowquote:Op zondag 12 februari 2012 12:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Helaas kan dat morgen een heel ander verhaal zijn
Sowieso: je bent wel een held als je dat ding zo vanaf de grond nog kunt besturen! Alleen als beheerder van die hoogspanningslijn zou ik dit soort dingen op deze plek niet aanmoedigen.quote:
Er was zo'n zelfde poslow mee en die deed het keigoed in de bergenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:06 schreef lipje het volgende:
[..]
dat heeft Alfa toch doorgegeven aan Volkswagen? vooral de PoSlow
Ik sta op de 8e plaats. Moet beter kunnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:13 schreef Sounddragon het volgende:
Kom op man; dit gaat nergens meer over toch?
[..]
Tja, doet wat ie moet doen: rijden.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:30 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook een Polo gehad. Best fijne auto heur. Beetje saai, maar wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |