Balen dat ik nou net BBC niet kan ontvangen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mij hielp het in ieder geval enorm.
Vanavond nieuwe Top Gear op de BBC, voor diegene die het kunnen ontvangen!
Blijf dit ajb elke week herhalen, ik vergeet het iedere week en dan baal ik achteraf dat ik het gemist hebquote:Op zondag 12 februari 2012 20:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij mij hielp het in ieder geval enorm.
Vanavond nieuwe Top Gear op de BBC, voor diegene die het kunnen ontvangen!
Waarom niet ?quote:
Mijn dank is groot.quote:
Ik ben 16 maar ik vind dat ik dat ook best mag zien hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik bedoelde oook niet joumaar de jonge postertjes
I never doubted you..
Je hebt het over jezelf, gezien je geboortedatumquote:Op zondag 12 februari 2012 22:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik bedoelde oook niet joumaar de jonge postertjes
Jij gaat H-D voor jong uitmaken terwijl Anne hier ook post?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf, gezien je geboortedatum? -> geboortedatum: 23-11-1990
Moet jij zeggenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij gaat H-D voor jong uitmaken terwijl Anne hier ook post?
Het verschil is 80s of 90s.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij gaat H-D voor jong uitmaken terwijl Anne hier ook post?
Lol ik was toch ook niet serieus bezig man xDquote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt het over jezelf, gezien je geboortedatum? -> geboortedatum: 23-11-1990
Meeste jongens hebben dat ook wel gedaan op hun 16e denk ikquote:Op zondag 12 februari 2012 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben 16 maar ik vind dat ik dat ook best mag zien hoor
Ik ben 16 en wat is dit?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef 2cv het volgende:
Pfff... Ik moet douchen. Ik ben al de hele dag in mijn pyjama
quote:
Nu nog?xdquote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef 2cv het volgende:
Pfff... Ik moet douchen. Ik ben al de hele dag in mijn pyjama
Mijn naam is haasquote:
Bronquote:Gevaarlijke rijomstandigheden door ijzel
12 februari 2012, 23:56
De dooiperiode die zondag is ingetreden heeft zondagavond voor een ware chaos gezorgd in grote delen van het land.
Door ijzel en de ontstane gladheid heeft Rijkswaterstaat diverse wegen afgesloten en zijn snelheidsdekens ingesteld. Dit zijn tijdelijke verlagingen van de maximumsnelheid. De eerste rijbaanafsluiting door gladheid vond plaats rond 20:30 uur op de A22. De rijbaan voor de Velsertunnel werd in beide richtingen afgesloten. Daarna volgde meerdere aanrijdingen op de wegen elders in Noord- Zuid- en Midden Nederland. In een aantal gevallen betrof het slechts blikschade, maar bij een ernstig ongeval op de A1 richting Amersfoort bij Muiden bij werd de traumahelikopter opgeroepen.
Het KNMI heeft zondagavond om 21:30 uur code oranje afgegeven voor Noord- en Zuid Holland, Flevoland en Utrecht.
Na 23:00 uur zijn ook door ongevallen als gevolg van gladheid de rijbanen A6 tussen Almere-Haven en Almere-Stad, de A12 tussen het knooppunt Prins Clausplein en Malieveld afgesloten. De A44 Amsterdam - Wassenaar is tussen Leiden en Warmond in beide richtingen afgesloten door gladheid.
Behalve ijzel en gladheid kregen Zeeland en delen van Zuid Holland te maken met dichte mist.
De VerkeersInformatieDienst raadt de weggebruiker met klemtoon aan extra alert te zijn en de snelheid aan te passen de komende uren.
Thanx voor de heads upquote:Op maandag 13 februari 2012 00:25 schreef Sounddragon het volgende:
Ter info:
[..]
Bron
Hou hem heel allemaal [ afbeelding ]
Ywquote:
Hey vreemdeling, hoe is het met de kruimels?quote:
opaquote:
Zal ik weer eens langskomen danquote:
Ow? Op de parkeerplaats (en auto's) lag wel een beetje poederquote:Op maandag 13 februari 2012 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
Hier is alleen de mist weg, geen sneeuw, en ook geen regen, en zo te zien is het boven nul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |