Idd, dat geluidquote:Op zondag 12 februari 2012 12:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sowieso: je bent wel een held als je dat ding zo vanaf de grond nog kunt besturen! Alleen als beheerder van die hoogspanningslijn zou ik dit soort dingen op deze plek niet aanmoedigen.
Maar; dat geluid, dat opstarten!
Ik ben niet overtuigd ...quote:Op zondag 12 februari 2012 13:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En vol met Golf 3 spul. En dat is goed.
Je hebt nu toch nog steeds een Poloquote:Op zondag 12 februari 2012 13:30 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook een Polo gehad. Best fijne auto heur. Beetje saai, maar wel fijn.
Wat dacht je van een fatsoenlijke interwebz verbinding?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef 2cv het volgende:
Overigens zou ik nu graag een adblocker hebben. Een programma is bezig een filmpje op te slaan (5+ minuten in hoge kwaliteit) en dan kan ik die advertenties niet echt gebruiken zegmaar.
Zit jij nog in 1994 qua internetsnelheid ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef 2cv het volgende:
Overigens zou ik nu graag een adblocker hebben. Een programma is bezig een filmpje op te slaan (5+ minuten in hoge kwaliteit) en dan kan ik die advertenties niet echt gebruiken zegmaar.
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fatsoenlijke interwebz verbinding?
Heeft niks te maken met internetverbinding maar met het rekenwerk dat nodig is om het digitale signaal om te zetten in plaatjes. En een groot deel van de rekencapaciteit van m'n MacBook wordt nu gebruikt voor dat filmpje en is dus niet beschikbaar voor al die advertentierommel. Ik voel me bijna gedwongen om een abbo te nemen, maar ik heb de gewoonte me niet te laten dwingen.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zit jij nog in 1994 qua internetsnelheid ofzo?
Wat maar weer bewijst dat je niets beters te vertellen hebt hierover.quote:
Had je beter gevonden als ik af had zitten geven op Mac? Kan ik ook doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat maar weer bewijst dat je niets beters te vertellen hebt hierover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |