Naar welk nummer?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:10 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah oke.. heb ik toch al 2 weken voor niks zitten stemmen
next xfaquote:
Nee online op hun site. Ik dacht dat dat t hele punt was.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar welk nummer?
@D.: ik zat ook al te typen
dewiquote:
SYTYCD is later dit jaar.quote:
quote:
quote:
Hij is door?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
Reneetje Schuurmans, ik weet hoe 't met 'm afloopt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dramatischquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
Reneetje Schuurmans, ik weet hoe 't met 'm afloopt.
Van Dewi? Hoeft niet, kan ook met een keizersnee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Kunnen die benen nog verder uit elkaar
Beetje een droogkutquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef mootie het volgende:
Echt die Mayday, wat een draak!
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand 'beroemd' wordt met als enige 'talent' valse nicht zijn.
Kijk eens naar alle BN'ers in NL. Zijn er maar weinig met echt talentquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef mootie het volgende:
Echt die Mayday, wat een draak!
Ik vraag me altijd af hoe zo iemand 'beroemd' wordt met als enige 'talent' valse nicht zijn.
Heb ik gemist. Hoe liep dat af?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef ThunderBitch het volgende:
Misschien wordt het een Lois Lane-tje.
Is ook zo, maar dit kan gewoon echt helegaar niks.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk eens naar alle BN'ers in NL. Zijn er maar weinig met echt talent
Ze hebben verloren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Hoe liep dat af?
ze hadden verlorenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat was al vanaf moment 1.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Misschien zijn de mensen ook wel een beetje Dewi-moe.
Slecht voor Lois Lanequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
OF ze kiezen juist voor haar omdat zij bekender is (tenminste, bij mij dan, die andere gast ken ik niet).quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Nee, ze heeft eerder de gun-factorquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja en ook die van de buurman van de kapper van de zus van het vriendje van het nichtje van mijn postbodequote:Op donderdag 9 februari 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
Hij heeft een keer het toilet van de zus van m'n collega gefixt.
Nee 101 juryleden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Maartel het volgende:
51 tegen 50??
Oh wacht.. t zijn geen procenten hoop ik?
Nee, aantallenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Maartel het volgende:
51 tegen 50??
Nee 100 mensen + JvdB die stemmenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Maartel het volgende:
51 tegen 50??
bron: www.nu.nlquote:Dewi Pechler baalt van hobbelige carrière
Laatste update: 8 februari 2012 08:12 info
ROTTERDAM - Dewi Pechler is niet echt te spreken over het verloop van haar carrière.
Foto: ANP
De zangeres zegt woensdag in het AD dat haar deelname aan The Winner Is... een herhaalde poging is om haar loopbaan nieuw leven in te blazen.
De korte successen die Dewi had, zijn nooit echt uitgegroeid tot iets structureels. Ook op financieel gebied kan een nieuwe impuls geen kwaad. "Ik doe ook mee voor het geld. Dat kan ik best gebruiken."
Zeven jaar na haar vierde plek in Idols probeerde Dewi in 2009 een nieuwe start te maken door mee te doen aan Popstars. Die opleving was van korte duur.
"Het liefst wil ik als succesvol artiest blijven bestaan, maar ik weet dat zoiets maar voor een paar mensen is weggelegd. Ik zou liegen als ik zei dat het uitblijven van gegarandeerd succes, niet frustrerend is."
Met zingen alleen kan de Haarlemse nu niet rondkomen. Ze werkt dan ook drie tot vier dagen per week in een tweedehandskledingzaak.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Pheno het volgende:
Hoe spannend was dit? Hoe koel was dat? Dewi, praat je met die WInston?
met slecht 1%quote:
Da's wel jammer iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef Cee het volgende:
Wat een walgelijk entourage heeft die Dewi mee die hut in gesleurd zeg.
Jawel maar toch verloren. Zou je ook niet op voorhand zeggen. En ze hadden ook nog wel hun populairste liedje gezonden "The first time".quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar die konden toch wel zingen?
dank uquote:
nee het is afgelopenquote:
Het publiek stemde 49 voor Rene en 51 voor Dewi.. Dus 2 %. Jeroen deed mee voor spek en bonenquote:
Story of his life.quote:
Is ook Schitterend/IOSquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik keek even op de kandidatenlijst, maar wie is in hemelsnaam Joost Marsman? Moet ook een professional zijn
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het publiek stemde 49 voor Rene en 51 voor Dewi.. Dus 2 %. Jeroen deed mee voor spek en bonen
Best bekend hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Ik keek even op de kandidatenlijst, maar wie is in hemelsnaam Joost Marsman? Moet ook een professional zijn
Dat ligt aan jouquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zegt me wel vaag iets, maar Marsman helemaal niets.
Daar was hij de zanger van. Voltooid Verleden tijd. Stap Uit de Schaduw, Iedereen zijn drie bekende nummersquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zegt me wel vaag iets, maar Marsman helemaal niets.
Tot, ziens, ergensquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Nog een keertje Beckham, een goeie afsluiter van vanavond
Het was weer gezellig jongensTot volgende keer
Oh dat liedje ken ik welquote:
Mijn muzieksmaak zit in een hele andere hoek en ik ben zo slecht in namenquote:
nee voorbijquote:
Check de SC zou ik zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat is zondag??
Oh wacht. Nick tegen Simon. Dat is zaterdag
SBS Wegmisbruikers en zoquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat is zondag??
Oh wacht. Nick tegen Simon. Dat is zaterdag
Ik vind 1 sbs programma per week meer dan genoegquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
SBS Wegmisbruikers en zo
Nick tegen SimonIk kijk het alleen omdat er waarschijnlijk weer niets anders is.
3e showquote:
Daar mag John wel blij mee zijn ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:59 schreef Karina het volgende:
Kijkcijfers van gisteren:
19e plek
813.000
Best redelijk nog eigenlijk.
Ja op zich was het ook wel grappig, maar ja... Ik vond het vorige week toch wat leukerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:07 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd maakt het kampergehalte het vermakelijker, maar ik houd wel van programma's met dat soort figuren erinIk moet er altijd wel om lachen. Voor mij hoeft het allemaal niet zo serieus, daarvoor is VOH.
Vorige week was het 642.000, dat kwam denk ik ook door het interview met Maxima en WimLex op de andere zender. In ieder geval een flinke stijging.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
Ik heb de cijfers van vorige week even niet op mijn netvlies, maar zijn ze deze week inderdaad hoger, zoals ik denk?
Er zit alweer een stijgende lijn in. Dat scheeltquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:54 schreef wolfrolf het volgende:
813.000. Nou SBS mag zijn handjes dichtknijpen.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat hier ook aan zal staan, maar ik denk dat ik wel op mijn kamer kijk ofzo..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:24 schreef Karina het volgende:
Volgende week donderdag Ajax-Manchester United, ik ben bang dat ik dan TWI is voor 1 keertje ga laten schieten
Ik vind het leuk, het niveau is niet al te hoog, maar het is wel vermakelijk. Kijk gewoon een keertje mee zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:37 schreef Koen66 het volgende:
Is dit nu de moeite waard om te kijken of beter niet doen?
Als het 3-0 is dan zap ik welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat hier ook aan zal staan, maar ik denk dat ik wel op mijn kamer kijk ofzo..
Wat Karina zegt; lekker meekijken en dan beslissenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:37 schreef Koen66 het volgende:
Is dit nu de moeite waard om te kijken of beter niet doen?
Ik heb geen idee wat het nu moet zijn, maar zou het wel leuk vinden als we naar een hoger bedrag gaanquote:Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef Karina het volgende:
Ik zie net weer het voorstukje voor volgende week en daar wordt gezegd dat de komende aflevering de laatste "voorronde" is, maar er moeten er toch nog 2 komen, voordat we verder gaan met de 5000 euro?
Raar. Dan is er toch 1 ronde afgelast. Ik hoop dan dat Alides Hidding nog komt, Time Bandits was tofquote:Op maandag 13 februari 2012 07:38 schreef iBenny het volgende:
Donderdag is de laatste eerste ronde inderdaad
Zou dan dat arrogante gekke mens van TVOH komen?quote:Op maandag 13 februari 2012 07:38 schreef iBenny het volgende:
Donderdag is de laatste eerste ronde inderdaad
Van alle categoriën, behalve mannelijke solisten, moet er nog 1 battle gedaan worden. Dat zijn dus nog 7 battles, net zoveel als dat er in 1 uitzending is.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar. Dan is er toch 1 ronde afgelast. Ik hoop dan dat Alides Hidding nog komt, Time Bandits was tof
Al ga ik dat dan wel pas later terugkijken i.v.m. voetballen![]()
Nope. Die doet niet mee. Volgens mij trok ze zich terug.quote:Op maandag 13 februari 2012 09:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou dan dat arrogante gekke mens van TVOH komen?
Klopt, die moet tegen -de voor mij onbekende- Alides Hiddingquote:Op maandag 13 februari 2012 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Die zanger van Is Ook Schitterend doet ook mee hoorde ik vandaag, daar was ik altijd wel een fan van
Mis je niks aan, maar die IOS figuur heb ik ook niks mee.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef iBenny het volgende:
Klopt, die moet tegen -de voor mij onbekende- Alides Hidding
Ga je schamen! Time Bandits was een geweldige band een aantal jaren geleden (mmm OK een heleboel jaar geleden!).quote:Op maandag 13 februari 2012 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt, die moet tegen -de voor mij onbekende- Alides Hidding
Ik was helemaal in de war, het klopt wel gewoonquote:Op maandag 13 februari 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van alle categoriën, behalve mannelijke solisten, moet er nog 1 battle gedaan worden. Dat zijn dus nog 7 battles, net zoveel als dat er in 1 uitzending is.
Oh wat jammer nou, had ze graag weer zien afgaan dat ze nu niet voor haar TVOH boete gaat zingen.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Die doet niet mee. Volgens mij trok ze zich terug.
Die doet niet mee omdat ze die boete van TVOH niet wilde betalen.. beide van Talpaquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh wat jammer nou, had ze graag weer zien afgaan dat ze nu niet voor haar TVOH boete gaat zingen.
Nee, ze wilde meedoen omdat ze met het verdiende geld de boete zou betalen, waarna Talpa en Chaira een overeenkomst sloten dat als ze de laatste 8 zou halen ze de boete zou betalen (link). Maar volgens mij is die boete uiteindelijk helemaal geseponeerd, omdat ze het gewoonweg niet kon betalenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die doet niet mee omdat ze die boete van TVOH niet wilde betalen.. beide van Talpa
Ah, nog falender!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, ze wilde meedoen omdat ze met het verdiende geld de boete zou betalen, waarna Talpa en Chaira een overeenkomst sloten dat als ze de laatste 8 zou halen ze de boete zou betalen (link). Maar volgens mij is die boete uiteindelijk helemaal geseponeerd, omdat ze het gewoonweg niet kon betalen.
Zie ook: Kandidate The Voice krijgt boete
Oh ja dát was het, ik zat me al af te vragen waarom ik het niet onthouden heb, het was gewoon geen duidelijk wel-of-niet, maar kantje kantje.quote:
Wat is een jompelquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
En ik gooi er nog een jompel tegenaan anders vergeet ik het vanavond
zeg ik het nogmaalsquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
AYNIL, dat vroeg je vorige week ook al
*insert duimpjequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zeg ik het nogmaals
vind ik leuk
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zeg ik het nogmaals
vind ik leuk
Hehequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Joe joe joe![]()
Hoe oud is deze? Zijn dit de kinderen?
haar arm is verlamd?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef D. het volgende:
Vraag me af of de arm ook was opgevallen als je het niet had geweten
15quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Joe joe joe![]()
Hoe oud is deze? Zijn dit de kinderen?
Nope. Ik zal wel gillen als het zover isquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Is Alides Hidding al geweest? Ik zit nog Ajax te kijken.
ja hoe gillenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik zal wel gillen als het zover is
Dankjequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ik zal wel gillen als het zover is
ook ff weg van de mannen (zie voetbal) ?quote:
Nee hoor ik kijk nog Ajax, maar wil in ieder geval Alides zien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ook ff weg van de mannen (zie voetbal) ?
Wat is er zo bijzonder aan hem/haar?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik kijk nog Ajax, maar wil in ieder geval Alides zien.
Jee, wel weer duidelijk wat gewicht met leeftijd doet...quote:
Het valt ons ook zwaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jee, wel weer duidelijk wat gewicht met leeftijd doet...
Ze kwam net alleen met dr hoofd in beeld om te vertellen dat ze 15 was. Ik viel als een pogostick van de bank...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jee, wel weer duidelijk wat gewicht met leeftijd doet...
Niets bijzonders, maar ik ben benieuwd hoe hij nu zingt, ik ken hem van Time Bandits.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan hem/haar?
failquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
Jeroen stemt op Jackie, Melissa zal wel doorgaan
Owwwwwww, tuurlijk, dacht al, die naam klinkt me vaag bekendquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar ik ben benieuwd hoe hij nu zingt, ik ken hem van Time Bandits.
heet ze zo?quote:
Ja daar hoop ik dus ook opquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Owwwwwww, tuurlijk, dacht al, die naam klinkt me vaag bekend
Time Bandits
Hopelijk zingt ie I'm specialized in you
dont mock with mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
kijk je niet naar voetbal?quote:
wel beterr dan de vorigequote:
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
Hadden die vorige twee ook die 3 backings?
En zo nee, waarom mag dat?
Da's alleen nu ff, dadelijk gaat het beter wordenquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:48 schreef Day het volgende:
Ik dacht: probeer het toch nog een keer, maar mijn god, wat een hoog karaoke-gehalte.
Ik hou je eraan!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's alleen nu ff, dadelijk gaat het beter worden
Naam komt me wel bekend voor inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
Famme Vocale? Die heeft toch ook meegedaan aan HGT?
Ik kan zo snel niks vinden. Het zal dus wel alleen bij het NSF geweest zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Naam komt me wel bekend voor inderdaad.
Er komt ook ene spelshow... waarschijnlijk is John fan van hem ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Albertoen hij gaat weer rennen.
Nog een programma met JvdB
Dat was deze toch? Wedden dat jatprogramma? Of NOG eentje?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er komt ook ene spelshow... waarschijnlijk is John fan van hem ofzo
"Wat schat je"quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was deze toch? Wedden dat jatprogramma? Of NOG eentje?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
"Wat schat je"
http://www.nu.nl/media/27(...)jeroen-van-boom.html
Was een paar jaar geleden bij RTL4quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]Klinkt ook soort van bekend, dat concept.
Eigenlijk van nog langer geleden. Ik kom er even niet op. Onderdeel van een ander programma.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was een paar jaar geleden bij RTL4
Er zijn ook maar een stuk of 5 achternamen daar, dat zegt genoegquote:
Deze is familie van Nick én Simon!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |